Правоохоронці встановили особу громадянина та притягли його до відповідальності, а суд призначив йому покарання у виді позбавлення волі строком на п`ять років з конфіскацією особистого «Iphone 8»,…
«Доброго дня! Ми раді вас вітати у Харківському обласному територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки! Чим можемо допомогти?» З цього починається робота з відвідувачами військової установи ЗСУ за новою системою «Єдиного вікна», що вже прозвали просто і лаконічно «ресепшн».
– Починаючи з листопада в обласному та кожному районному ТЦК та СП ми стали по-новому працювати з нашими гостями, – пояснює заступник військового комісара Харківського ОТЦК та СП з морально-психологічного забезпечення – начальник відділу МПЗ та зв’язків з громадськістю підполковник Микола Шарий. – Черговий на ресепшні під час спілкування з візитером визначає проблемні питання, занотовує їх та переадресовує все відповідному фахівцеві. Далі відповідь надається одразу або ж визначається час для повторного прибуття відвідувача за, приміром, довідкою про участь у бойових діях. Адже на підготовку деяких документів потрібен певний час.
Він пояснив, що раніше відвідувачів зустрічали чергові ТЦК та СП, яких це відволікало від несення служби. До того ж гостям доводилося чекати на відповідь у тісному коридорі чи навіть на вулиці за різних кліматичних умов.
– У межах «Єдиного вікна» ми ще влітку 2020-го підготували необхідні приміщення, придбали сучасні меблі, оргтехніку. Так, в основній залі розташована відповідна стійка-ресепшн, в інших кімнатах є зручні місця очікування, кабінки для розмов із фахівцями за різними напрямками, туалет зі зручностями для людей з фізичними вадами. На стінах – корисна інформація. В розпорядженні гостей є копіювально-друкований пристрій, щоб вони могли зробити копії документів, а також телевізор, – розповів підполковник Микола Шарий.
Чергових на ресепшні призначають здебільшого з-поміж цивільних працівників. Приміром, у цивільної працівниці фінансового відділення Харківського ОТЦК та СП Олени Ляховка на місяць виходить не більше ніж два чергування.
– З впровадженням «Єдиного вікна» обсяги роботи з відвідувачами не зазнали особливих змін. Ми так само працюємо з візитерами у робочі дні з 8:30 до 16:30 без перерви. А от спілкування з ними тепер триває в затишних кабінках за столиками, а не в тісному коридорі. Це дуже зручно і сучасно. Всі, хто приходить по різні документи, задоволені нововведеннями, – зауважила працівник ЗСУ Олена Ляховка.
Один із цьогорічних відвідувачів Харківського ОТЦК та СП – підполковник у відставці Павло Сергійович понад рік не приходив у справах до військової установи. Проте в січні це таки довелося зробити.
– Як завжди, пішов до оперативного чергового, налаштувався на довге очікування й періодичне нагадування про себе. Та офіцер одразу направив мене до іншого входу, де мене зустріли з усмішкою, записали питання і запропонували присісти. Поки подивився новини по телевізору, прийшла жіночка з відділу соціального забезпечення і ми спокійно обговорили моє питання. Знаєте, якось відчув себе потрібним державі, залишився задоволеним. А те, що відтепер не обов’язково особисто приходити туди і деякі дрібні питання можна вирішити телефоном з черговим на ресепшні – взагалі крок уперед у плані військових реформ, – вважає офіцер у відставці.
За словами командування Харківського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, як і раніше більшість відвідувачів є військовими пенсіонерами та особами, які перебувають на військовому обліку. Обидві категорії візитерів зробили чимало для України і тому заслуговують на такі добрі умови, які створено на ресепшні.
@armyinformcomua
Прокурори Чернігівщини забезпечили вилучення і передачу для потреб ЗСУ понад 100 тонн продукції підприємства, пов’язаного з резидентами рф та Білорусі.
На Лиманському напрямку дронарі підрозділу SIGNUM зі складу 53 ОМБр імені князя Володи́мира Монома́ха на регулярній основі перешкоджають ворогу вести розвідку дронами.
Україна продовжує формувати систему довгострокових безпекових гарантій разом із міжнародними партнерами. Про це повідомив Президент Володимир Зеленський після чергового засідання Коаліції охочих — формату, який зміцнює обороноздатність України сьогодні і визначає її безпеку в майбутньому.
Сержант із позивним «Денчик» прийшов у військо в перші дні російського вторгнення і пройшов шлях від навідника до командира бойової машини «Граду». За плечима — десятки бойових виходів і участь у найважчих боях на Курахівському напрямку.
Прокурори Франківської окружної прокуратури Львова в суді довели вину 24-річної жінки з Закарпаття, яка видавала себе за представницю благодійного фонду та виманювала гроші у військовослужбовців.
Оператори 412-ї бригади Nemesis Сил безпілотних систем продовжують вибивати російську протиповітряну оборону на своїй ділянці фронту. Бійці батальйону Asgard провели результативну операцію, знищивши одразу три зенітні ракетні комплекси противника.
Правоохоронці встановили особу громадянина та притягли його до відповідальності, а суд призначив йому покарання у виді позбавлення волі строком на п`ять років з конфіскацією особистого «Iphone 8»,…