Наш кореспондент поспілкувався з інструктором одного з підрозділів, де навчають операторів наземних роботизованих комплексів. Він людина скромна, тому представляється коротко…
«Доброго дня! Ми раді вас вітати у Харківському обласному територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки! Чим можемо допомогти?» З цього починається робота з відвідувачами військової установи ЗСУ за новою системою «Єдиного вікна», що вже прозвали просто і лаконічно «ресепшн».
– Починаючи з листопада в обласному та кожному районному ТЦК та СП ми стали по-новому працювати з нашими гостями, – пояснює заступник військового комісара Харківського ОТЦК та СП з морально-психологічного забезпечення – начальник відділу МПЗ та зв’язків з громадськістю підполковник Микола Шарий. – Черговий на ресепшні під час спілкування з візитером визначає проблемні питання, занотовує їх та переадресовує все відповідному фахівцеві. Далі відповідь надається одразу або ж визначається час для повторного прибуття відвідувача за, приміром, довідкою про участь у бойових діях. Адже на підготовку деяких документів потрібен певний час.
Він пояснив, що раніше відвідувачів зустрічали чергові ТЦК та СП, яких це відволікало від несення служби. До того ж гостям доводилося чекати на відповідь у тісному коридорі чи навіть на вулиці за різних кліматичних умов.
– У межах «Єдиного вікна» ми ще влітку 2020-го підготували необхідні приміщення, придбали сучасні меблі, оргтехніку. Так, в основній залі розташована відповідна стійка-ресепшн, в інших кімнатах є зручні місця очікування, кабінки для розмов із фахівцями за різними напрямками, туалет зі зручностями для людей з фізичними вадами. На стінах – корисна інформація. В розпорядженні гостей є копіювально-друкований пристрій, щоб вони могли зробити копії документів, а також телевізор, – розповів підполковник Микола Шарий.
Чергових на ресепшні призначають здебільшого з-поміж цивільних працівників. Приміром, у цивільної працівниці фінансового відділення Харківського ОТЦК та СП Олени Ляховка на місяць виходить не більше ніж два чергування.
– З впровадженням «Єдиного вікна» обсяги роботи з відвідувачами не зазнали особливих змін. Ми так само працюємо з візитерами у робочі дні з 8:30 до 16:30 без перерви. А от спілкування з ними тепер триває в затишних кабінках за столиками, а не в тісному коридорі. Це дуже зручно і сучасно. Всі, хто приходить по різні документи, задоволені нововведеннями, – зауважила працівник ЗСУ Олена Ляховка.
Один із цьогорічних відвідувачів Харківського ОТЦК та СП – підполковник у відставці Павло Сергійович понад рік не приходив у справах до військової установи. Проте в січні це таки довелося зробити.
– Як завжди, пішов до оперативного чергового, налаштувався на довге очікування й періодичне нагадування про себе. Та офіцер одразу направив мене до іншого входу, де мене зустріли з усмішкою, записали питання і запропонували присісти. Поки подивився новини по телевізору, прийшла жіночка з відділу соціального забезпечення і ми спокійно обговорили моє питання. Знаєте, якось відчув себе потрібним державі, залишився задоволеним. А те, що відтепер не обов’язково особисто приходити туди і деякі дрібні питання можна вирішити телефоном з черговим на ресепшні – взагалі крок уперед у плані військових реформ, – вважає офіцер у відставці.
За словами командування Харківського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, як і раніше більшість відвідувачів є військовими пенсіонерами та особами, які перебувають на військовому обліку. Обидві категорії візитерів зробили чимало для України і тому заслуговують на такі добрі умови, які створено на ресепшні.
@armyinformcomua
Президент України Володимир Зеленський у своєму вечірньому зверненні повідомив про підготовку 20-го пакета санкцій ЄС, деталі щодо ситуації в Покровську, а також про те, що українська розвідка встановила точні адреси місцезнаходження понад 300 українських дітей, викрадених росією.
На Оріхівському напрямку 26 жовтня 2025 року підрозділи 65-ї окремої механізованої бригади «Великий Луг» майстерно відбили зухвалу атаку противника, коли близько десяти російських штурмовиків на мотоциклах спробували раптово прорвати українську оборону.
На Лиманському напрямку один окупант потрапив у поле зору одразу двох українських екіпажів БПЛА — тому момент ураження FPV-дроном батальйону «Signum» випадково зняв безпілотник суміжного підрозділу.
Прикордонники викрили на Волині канал незаконного переправлення військовозобов’язаних чоловіків до Євросоюзу.
Українські аеророзвідники стали свідками вельми невдалої спроби пораненого російського загарбника позбавити себе страждань.
Один із підрозділів 143-го батальйону 115-ї окремої бригади територіальної оборони, опинившись у глибокому оперативному оточенні на Донеччині, утримував позиції майже 50 днів під постійними атаками та здійснив прорив на світанку, пройшовши кілька кілометрів крізь бойові порядки противника.
від 21000 до 60000 грн
Вся Україна
43-тя окрема артилерійська бригада ім. Тараса Трясила
Наш кореспондент поспілкувався з інструктором одного з підрозділів, де навчають операторів наземних роботизованих комплексів. Він людина скромна, тому представляється коротко…