Від самого початку широкомасштабного вторгнення «Яструби» ефективно й ефектно б’ють окупантів на сході та півдні України, застосовуючи широкий спектр безпілотних літальних апаратів — від…
Починаючи з 2-го курсу навчання, курсанти-льотчики Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба розпочинають практичну льотну підготовку, яка триває до самого випуску. За цей період вони в повному обсязі опановують техніку пілотування й поповнюють льотні книжки необхідними налітними годинами.
Узимку — активна тренажерна підготовка
Перші практичні вильоти курсанти виконують на легкомоторних літаках ХАЗ-30 і вертольотах Мі-2, поступово пересідаючи до кабін складніших повітряних суден, як-от Л-39, Ан-26 і вертольотів Мі-8. Активна фаза практичного навчання в них стартує на початку весни й завершується наприкінці осені, після чого курсанти повертаються до рідної альма-матер і поповнюють теоретичну базу знань у навчальних класах і на тренажерах.
Саме тренажерній підготовці в навчальному закладі приділяють велику увагу, адже вона дає змогу якісно опанувати літак і довести до автоматизму всі дії курсанта для справжнього польоту. Для цих потреб в університеті діють сучасний комплексний тренажер пілота літака Л-39 і тренажер вертольота Мі-8.
— Підготовка майбутніх офіцерів-льотчиків розпочинається з теорії. Коли курсанти розуміють, як виконувати запуск, апробування двигуна, політ колом, у зону, по маршруту — починають поступово опановувати літак саме на тренажері. Цей процес триває й далі, навіть коли вони проходять практичну підготовку на аеродромі. Там теж встановлений тренажер, — розповів доцент кафедри льотної експлуатації й бойового застосування літаків ХНУПС полковник Ігор Олійник. — Зокрема допуск до виконання практичних польотів надається індивідуально кожному курсантові лише після оцінювання його вмінь і навичок на тренажері.
Найбільша кількість годин тренажерної підготовки припадає саме на зимовий період, коли курсанти не літають. Для третьокурсників до початку їхньої першої льотної практики на літаках Л-39 передбачено мінімум 25 годин тренажерної підготовки. Вони вивчають техніку пілотування, навігацію, дії в особливих випадках польотів. Четвертокурсники в кабіні тренажера проводять не менше ніж 15 годин, опановуючи насамперед бойове застосування літаків. Усі дії льотчика виведені на монітори. Тому викладач завжди може підказати чи поправити підопічного, щоб надалі він не припускався помилок у кабіні справжнього літака.
Вирішується питання придбання тренажера літака Ан-26
Майбутні офіцери-льотчики на тренажері Л-39 можуть тренуватися у простому та складному пілотажі, польоті по маршруту, бойовому застосуванні літака по наземних цілях, скиданні бомб, відпрацювати перехват повітряних цілей тощо.
— Тренажер дуже якісно передає відчуття літака. Не відчуваються лише перевантаження. На ньому відпрацьовуємо різні навчальні вправи й ситуації, які можуть виникнути в польоті. Ці навички застосовуємо під час практичних польотів, — ділиться враженнями курсант льотного факультету Владислав.
Варто додати, що для якісної підготовки курсантів транспортної авіації, командування навчального закладу вирішує питання виділення коштів на придбання та встановлення тренажера літака Ан-26.
@armyinformcomua
Правоохоронні органи викрили російських агентів, які коригували удари країни-агресора по Дніпропетровщині та Запоріжжю.
Головне управління розвідки МО України опублікувало на порталі War&Sanctions інформацію про 68 нових іноземних компонентів , виявлених у ракетах та БПЛА, які росія використала під час масованої атаки на українську енергетику 22 жовтня.
Цифрова система обліку військовослужбовців «Імпульс» стане основою для створення нових сервісів та розвитку інших ІТ-продуктів у війську, щоб допомогти закривати різноманітні запити під час служби.
Бійці підрозділу «Небесна Кара» 54-ї окремої механізованої бригади імені гетьмана Івана Мазепи відбили спробу ворога прорвати оборону, під час якої окупанти задіяли танки, бронемашини та мотоцикли.
Головний сержант автомобільної роти Зведеної стрілецької бригади Повітряних Сил Юрій, який понад 20 років служить водієм, розповів про перші дні повномасштабного вторгнення, нічні рейси за боєприпасами під обстрілами та про найціннішу винагороду за свою роботу.
Бійці 425-го окремого штурмового полку «Скеля» провели триденну операцію з евакуації шістьох цивільних мешканців Покровська, серед яких були батьки пораненого колишнього військового цього ж підрозділу.
від 21400 до 121400 грн
Дніпро
31 Бр НГУ ім. генерал-майора Олександра Радієвського
від 25000 до 125000 грн
Київ
Азов, 12-та бригада спеціального призначення НГУ
до 20000 грн
Житомир
Державна прикордонна служба України
Від самого початку широкомасштабного вторгнення «Яструби» ефективно й ефектно б’ють окупантів на сході та півдні України, застосовуючи широкий спектр безпілотних літальних апаратів — від…