Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Туреччина начебто “відмовилася” від використання двигунів українського виробництва в безпілотниках Bayraktar TB2, а замість них обрала двигун виробництва Turkish Aerospace Industries. Саме так окремі ЗМІ подають новину про заміну австрійського двигуна Rotax 912 на власний аналог.
“Новий двигун, зроблений TUSAS Engine Industries має найвищі показники ефективності у своєму класі в усьому світі”, – написало видання Global Defense Corp, цитуючи слова технічного директора компанії Baykar Сельчука Байрактара.
Як відомо, з початком конфлікту в Нагірному Карабасі, де військові Азербайджану надуспішно використовували розвідувально-ударні безпілотні комплекси Bayraktar TB2, деякі країни призупинили постачання комплектуючих для цих безпілотників. Повідомляє Defense Express.
Зокрема канадська філія американського гігантського оборонного гіганта L3Harris – WESCAM призупинила постачання електронно-оптичних станцій наведення, а згодом про подібні дії відносно двигунів Rotax 912 повідомили в австрійський компанії BRP-Rotax GmbH & Co KG (належить канадський Bombardier Recreational Products).
З огляду на це, виробник безпілотників Baykar почав активне імпортозаміщення критичних систем на аналоги турецького виробництва. Зокрема, станцію L3Harris WESCAM збираються замінити на електронно-оптичну систему розвідки, спостереження та наведення (CATS) виробництва Aselsan.
Також хочуть відмовитись і від австрійських двигунів Rotax 912 на користь турецького аналога від TUSAS Engine Industries (дочірня компанія Turkish Aerospace Industries).
Тут варто зауважити, що на цей час ніяких постачань українських двигунів для Bayraktar TB2 і не було, як не було й укладено контрактів на подібні постачання. Тому і “відмовлятися” власне нема від чого.
В ексклюзивному коментарі Defense Express в компанії Baykar новину про їх “відмову” від української продукції прокоментували так: “Двигун для Bayraktar TB2 поршневий. Україна не виготовляє двигунів такого класу”.
При цьому в компанії зауважили, що заміна австрійського двигуна на турецький не має ніякого відношення до існуючої співпраці по ударному безпілотному комплексу Akinci.
“Туреччина використала український двигун для Akinci для налагодження міцного співробітництва. На Akinci використовується газотурбінний двигун АІ-450”, – відзначили в компанії Baykar.
Як Defense Express вже раніше повідомляв, ударний БПЛА Baykar Akinci оснащений двома турбовальними двороторними двигунами АІ-450Т розробленими на ДП “Івченко-Прогрес”. Цей мотор має потужність у 3,3 рази більшу ніж Rotax 912, яким оснащували Bayraktar TB2 (100 к.с.).
Наразі відомо, що Туреччина закупила щонайменше 12 українських двигунів і ніяких претензій до їх використання, під час випробовувань перших прототипів БПЛА Akinci, озвучено не було.
@armyinformcomua
Туреччина офіційно представила свою першу гіперзвукову балістичну ракету Tayfun Block 4 в рамках Міжнародного виставкового заходу оборонної промисловості (IDEF) 2025 у Стамбулі.
На Закарпатті врятували військовозобов’язаного чоловіка, який ледь не загинув, намагаючись переплисти Тису, щоб незаконно потрапити до Румунії.
Однією з головних переваг українських важких бомберів типу Vampire є здатність нести потужні заряди, які здатні не лише вражати цілі підрозділи російських піхотинців, а й знищувати будь-яке укриття, в якому ті спробують сховатися.
Командувач Сил безпілотних систем Роберт «Мадяр» Бровді показав пораненого російського штурмовика, який перед своєю смертю вирішив пообійматися з українським FPV-дроном.
На Північно-слобожанському напрямку екіпажі розвідувально-ударних дронів 73-го морського центру Сил спеціальних операцій системно знищують широкий спектр ворожих цілей — від дронів-«ждунів» і артилерії до засобів радіоелектронної боротьби та складів боєприпасів.
Президент України Володимир Зеленський упевнений, що далекобійні удари по російських стратегічних об’єктах створюють умови для наближення миру.
від 50100 до 120100 грн
Одеса
Хустський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…