На даний момент сержантський корпус Збройних Сил України, в який входить понад 250 тисяч сержантів і старшин різних родів і…
Аналітики DataReportal спільно з компаніями WeAreSocial і Hootsuite підготували звіт про останні тенденції використання інтернету, мобільних пристроїв, соцмереж та інших електронних майданчиків.
За даними дослідження агентства WeAreSocial, щомісячна аудиторія соцмереж зросла до 4 млрд користувачів. Отже, акаунтом усоцмережах володіють 53% населення Землі. Про це йдеться узвіті Digital 2020.
Як стверджують фахівці, за 2020 рік у соціальних мережах зареєструвалися 450 млн осіб.
У майбутньому уFacebook, Twitter та інших соціальних мережах будуть реєструватися ще по 2 млн нових користувачів щодня або 14 осіб за секунду. Таку швидкість зростання числа користувачів соцмереж експерти називають феноменальною.
Найбільше нових користувачів приєдналося до Instagram – 76 млн за останні три місяці. Що ж до загальною кількості аудиторії лідирує Facebook з 2,701 млрд користувачів, далі йдуть YouTube і WhatsApp з 2 млрд користувачів.
Як зазначено у звіті, на початок 2020 року інтернетом користувалися 4,54 млрд осіб (+ 7% до січня 2019-го), або майже 60% населення планети.
Кількість активних користувачів соцмереж у світі в січні перевищила 3,8 млрд (+ 9% до 2019-го). За прогнозами, до середини нинішнього року в соцмережах було зареєстровано більше половини населення Землі.
У світі налічується понад 5,19 млрд користувачів мобільних телефонів.
Людина в середньому проводить в інтернеті 6 годин 43 хвилини на добу – на 3 хвилини менше, ніж роком раніше. Тобто приблизно 40% свого часу неспання.Більше половини часу онлайн (50,1%) люди проводять за смартфонами.
53,3% всіх веб-запитів припадає на смартфони, 44% – на ПК і ноутбуки, 2,7% – на планшети і ще 0,07% – на інші гаджети.
Месенджери і соцмережі – найпопулярніші категорії додатків: у них сидить 89% інтернет-користувачів у віці 16–64 років. Далі йдуть додатки для шопінгу (66%), карти і розважальні програми (65%), музика (52%) та ігри (47%).
На соцмережі і месенджери також витрачають найбільше часу. Ще 21% іде на розважальні та відео-додатки, 9% – на ігри. Якщо враховувати і смартфони, і ПК, то в середньому на соцмережі витрачають 2 години 24 хвилини в день – +2 хвилини за рік.
Слід наголосити, що наймасовішою платформою є Facebook – у неї 2,449 млрд активних користувачів на місяць. На другому місці YouTube (2 млрд), на третьому – WhatsApp (1,6 млрд). Рекламна аудиторія становить Facebook 1,95 млрд осіб.
Високі темпи зростання показує соціальна мережа TikTok, проте 500 млн з 800 млн його користувачів мешкають у Китаї.
Серед інших соціальних платформ швидше за все зростає Reddit: він за рік додав 30% і тепер налічує 430 млн MAU. Pinterest зріс на 29% , насічень 2020 рокуналічувавдо 332 млн щомісячних активних користувачів.
Найбільше контенту в інтернеті розміщено англійською, російською та іспанською мовами (розглядалися 10 млн найпопулярніших сайтів). Найбільш популярними пошуковими запитами в Google у 2019 році були: Facebook, Google, YouTube, You, Weather.
43% інтернет-користувачів у віці 16–64 років вдаються до голосового пошуку або використовують голосові команди (+ 9% за рік). Майже половина користується блокувальниками реклами.
90% користувачів інтернету дивляться відеоролики, 51% – відвідуютьвідеоблог, 70% – слухають музику, 47% – радіостанції, 41% – подкасти.
Три чверті користувачів роблять хоча б одну покупку в мережі на місяць. Найбільша стаття витрат у 2019 році – подорожі: $1,19 тлрн, далі – мода ($620 млрд) і електроніка ($457 млрд).
Підготував Назар Волошин
@armyinformcomua
Пілоти прикордонного підрозділу «Фенікс» ліквідували російських загарбників у напрямку Лимана та Святогірська, а також знищили ворожий міномет, БМП і кілька дронів.
У Тернополі рятувальники дістали з-під завалів зруйнованої багатоповерхівки тіло загиблої жінки. Кількість жертв російського ракетного удару зросла до 27 людей, серед них троє дітей. Ще 94 особи постраждали, з них 18 дітей.
Під час зустрічі з міністром Сухопутних військ США Деніелом Дрісколлом Президент Володимир Зеленський обговорив спільну роботу України та США над планом завершення війни та посилення санкцій проти рф.
Дронарі батальйону Apachi 81-ї аеромобільної Слобожанської бригади ДШВ ЗСУ показали серію уражень російської техніки та дронів.
93-тя окрема механізована бригада «Холодний Яр» спростувала черговий фейк російської пропаганди про нібито просування окупантів на північ від села Русин Яр. Бійці зупинили ворожий накат у густому тумані завдяки НРК.
Андрій із позивним «Хел» — колишній механік і боєць почесної варти, який вирішив змінити парадну форму на пульт керування дроном. 28-річний військовий розповів, як перевівся з тилу на фронт, про труднощі навчання та свій перший успішний виліт.
від 20000 до 120000 грн
Петропавлівка
Другий відділ Синельниківського РТЦК та СП (відділення рекрутингу)
На даний момент сержантський корпус Збройних Сил України, в який входить понад 250 тисяч сержантів і старшин різних родів і…