Так мешканець Кропивницього відреагував на законні вимоги працівника Національної поліції України та військовослужбовців Збройних Сил України з ТЦК та СП…
Міністерство оборони Індії має намір укласти з «Мотор Січ» контракт на капітальний ремонт гелікоптерів Мі-17В5 Військово-повітряних сил Індії, проте Росія намагається цьому завадити.
Компанія «Мотор Січ» запропонувала найнижчу ціну за свої послуги, повідомляє видання «Крылья» з посиланням на The Asian Age.
Утім, це сталося, коли Індія заборонила участь у тендері китайських компаній і посилила норми для китайських інвестицій через період загострення напруженості між Індією і Китаєм у Східному Ладакхі.
Українська аерокосмічна компанія «Мотор Січ» – один із найбільших світових виробників двигунів для вертольотів і літаків. Однак, як пише індійська преса, суперечки розгорілися після того, як китайці спробували купити контрольний пакет акцій «Мотор Січ». Зокрема, згадується, що китайські інвестори через Skyrizon володіють близько 80% «Мотор Січ» через кілька іноземних компаній.
Ситуацією постаралася скористатися Росія. Компанія «Вертольоти Росії», що постачає ці гелікоптери до Індії, направила ВПС Індії лист від 28 вересня 2020 року, у якому стверджує, що єдиним представником для проведення капітального ремонту і постачання частин зазначених гелікоптерів є виробник оригінального устаткування ВАТ «ОДК-Клімов».
У листі також повідомляється, що Російська Федерація відкликала ліцензію на капітальний ремонт двигунів ВК-2500 у «Мотор Січі» у 2018 році. Стверджується, що міністерство оборони Індії не було про це поінформоване.
На початок жовтня російська делегація прибула в Нью-Делі, щоб наполягти на проведенні капітального ремонту тільки через «ОДК-Клімов», запросити представника Міноборони Індії на свої підприємства в Санкт-Петербурзі для демонстрації можливості проводити капремонт двигунів ВК-2500, а також щоб повідомити про анулювання ліцензії «Мотор Січі».
Двигун ВК-2500-03 є модифікацією вертолітного двигуна ТВЗ-117ВМА, його виробляють на заводі «Мотор Січ». Починаючи з 2010 року в Росії намагаються освоїти його виробництво і в 2014 році зібрали перші десять двигунів самостійно. Втім, до цього моменту повністю замінити українське виробництво двигунів для гелікоптерів Росії не вдається.
Зокрема, у звіті за 2019 рік російський ДК «Ростех» розкрив інформацію про те, що дочірня компанія «Вертольоти Росії» поставила до КНР 121 гелікоптер, причому 86 були оснащені двигунами української компанії «Мотор Січ», які, ймовірно, постачали через інші країни.
@armyinformcomua
Оператори 1-го мотопіхотного батальйону 58-ї мотопіхотної бригади імені гетьмана Івана Виговського показали підбірку самогубство російських штурмовиків, які не схотіли чекати на приліт наших дронів.
Оператори 429-го полку «Ахіллес» Сил безпілотних систем за час виконання бойових завдань на Купʼянському напрямку уразили понад 1800 одиниць особового складу противника, з яких понад 1000 — ліквідовано.
Бійці батальйону безпілотних систем Apachi 81-ї аеромобільної Слобожанської бригади ДШВ ЗСУ показали підбірку уражень ворожої піхоти, яка намагалася ховатися у кущах та руїнах.
Прикордонники спільно зі співробітниками Нацполіції викрили двох чоловіків — 35-річного жителя Одеси та 53-річного жителя Вінниці, які налагодили канал незаконного переправлення військовозобов’язаних осіб поза пунктами пропуску.
Оператори батальйону безпілотних систем «Перун» 42-ї механізованої бригади імені Героя України Валерія Гудзя відбили потужну атаку ворога із застосуванням важкої техніки.
У кримінальному провадженні щодо незаконного заволодіння земельною ділянкою військовослужбовця ЗСУ у Вінниці повідомлено про підозру трьом особам: двом цивільним та державному реєстратору.
від 50000 до 120000 грн
Київ
66 ОМБр ім. князя Мстислава Хороброго
від 21000 до 121000 грн
Хмельницький
Військова частина А7034
Так мешканець Кропивницього відреагував на законні вимоги працівника Національної поліції України та військовослужбовців Збройних Сил України з ТЦК та СП…