Про особливості 14-денного періоду адаптації бійців у бойових частинах після проходження БЗВП та фахової підготовки АрміяInform розповів начальник групи інструкторів 127-ї окремої важкої механізованої бригади сержант…
Міністерство оборони Індії має намір укласти з «Мотор Січ» контракт на капітальний ремонт гелікоптерів Мі-17В5 Військово-повітряних сил Індії, проте Росія намагається цьому завадити.
Компанія «Мотор Січ» запропонувала найнижчу ціну за свої послуги, повідомляє видання «Крылья» з посиланням на The Asian Age.
Утім, це сталося, коли Індія заборонила участь у тендері китайських компаній і посилила норми для китайських інвестицій через період загострення напруженості між Індією і Китаєм у Східному Ладакхі.
Українська аерокосмічна компанія «Мотор Січ» – один із найбільших світових виробників двигунів для вертольотів і літаків. Однак, як пише індійська преса, суперечки розгорілися після того, як китайці спробували купити контрольний пакет акцій «Мотор Січ». Зокрема, згадується, що китайські інвестори через Skyrizon володіють близько 80% «Мотор Січ» через кілька іноземних компаній.
Ситуацією постаралася скористатися Росія. Компанія «Вертольоти Росії», що постачає ці гелікоптери до Індії, направила ВПС Індії лист від 28 вересня 2020 року, у якому стверджує, що єдиним представником для проведення капітального ремонту і постачання частин зазначених гелікоптерів є виробник оригінального устаткування ВАТ «ОДК-Клімов».
У листі також повідомляється, що Російська Федерація відкликала ліцензію на капітальний ремонт двигунів ВК-2500 у «Мотор Січі» у 2018 році. Стверджується, що міністерство оборони Індії не було про це поінформоване.
На початок жовтня російська делегація прибула в Нью-Делі, щоб наполягти на проведенні капітального ремонту тільки через «ОДК-Клімов», запросити представника Міноборони Індії на свої підприємства в Санкт-Петербурзі для демонстрації можливості проводити капремонт двигунів ВК-2500, а також щоб повідомити про анулювання ліцензії «Мотор Січі».
Двигун ВК-2500-03 є модифікацією вертолітного двигуна ТВЗ-117ВМА, його виробляють на заводі «Мотор Січ». Починаючи з 2010 року в Росії намагаються освоїти його виробництво і в 2014 році зібрали перші десять двигунів самостійно. Втім, до цього моменту повністю замінити українське виробництво двигунів для гелікоптерів Росії не вдається.
Зокрема, у звіті за 2019 рік російський ДК «Ростех» розкрив інформацію про те, що дочірня компанія «Вертольоти Росії» поставила до КНР 121 гелікоптер, причому 86 були оснащені двигунами української компанії «Мотор Січ», які, ймовірно, постачали через інші країни.
@armyinformcomua
Від початку минулої доби відбулося 168 бойових зіткнень.
У сучасній війні зв’язок — це не просто інструмент, це зброя. Від здатності передати координати, отримати розвіддані чи викликати евакуацію залежить життя.
Воїни інженерних військ виконують безліч завдань.
Президент України Володимир Зеленський у вечірньому зверненні повідомив про ситуацію на Покровському напрямку.
Міністерство закордонних справ України заперечило існування листа, в якому Київ нібито закликав бойкотувати пропозиції представників партій «Рух 5 Зірок» та Forza Italia».
Через атаку безпілотниками у Павлограді загинув 55-річний чоловік. Поранення протягом дня отримали три людини.
від 20000 до 120000 грн
Петрівське, Запорізька область
Про особливості 14-денного періоду адаптації бійців у бойових частинах після проходження БЗВП та фахової підготовки АрміяInform розповів начальник групи інструкторів 127-ї окремої важкої механізованої бригади сержант…