З першого дня війни українці шукають відповіді на запитання, над якими ніколи не замислювалися раніше. Що робити? Як захиститися? Як…
Міністерство оборони Індії має намір укласти з «Мотор Січ» контракт на капітальний ремонт гелікоптерів Мі-17В5 Військово-повітряних сил Індії, проте Росія намагається цьому завадити.
Компанія «Мотор Січ» запропонувала найнижчу ціну за свої послуги, повідомляє видання «Крылья» з посиланням на The Asian Age.
Утім, це сталося, коли Індія заборонила участь у тендері китайських компаній і посилила норми для китайських інвестицій через період загострення напруженості між Індією і Китаєм у Східному Ладакхі.
Українська аерокосмічна компанія «Мотор Січ» – один із найбільших світових виробників двигунів для вертольотів і літаків. Однак, як пише індійська преса, суперечки розгорілися після того, як китайці спробували купити контрольний пакет акцій «Мотор Січ». Зокрема, згадується, що китайські інвестори через Skyrizon володіють близько 80% «Мотор Січ» через кілька іноземних компаній.
Ситуацією постаралася скористатися Росія. Компанія «Вертольоти Росії», що постачає ці гелікоптери до Індії, направила ВПС Індії лист від 28 вересня 2020 року, у якому стверджує, що єдиним представником для проведення капітального ремонту і постачання частин зазначених гелікоптерів є виробник оригінального устаткування ВАТ «ОДК-Клімов».
У листі також повідомляється, що Російська Федерація відкликала ліцензію на капітальний ремонт двигунів ВК-2500 у «Мотор Січі» у 2018 році. Стверджується, що міністерство оборони Індії не було про це поінформоване.
На початок жовтня російська делегація прибула в Нью-Делі, щоб наполягти на проведенні капітального ремонту тільки через «ОДК-Клімов», запросити представника Міноборони Індії на свої підприємства в Санкт-Петербурзі для демонстрації можливості проводити капремонт двигунів ВК-2500, а також щоб повідомити про анулювання ліцензії «Мотор Січі».
Двигун ВК-2500-03 є модифікацією вертолітного двигуна ТВЗ-117ВМА, його виробляють на заводі «Мотор Січ». Починаючи з 2010 року в Росії намагаються освоїти його виробництво і в 2014 році зібрали перші десять двигунів самостійно. Втім, до цього моменту повністю замінити українське виробництво двигунів для гелікоптерів Росії не вдається.
Зокрема, у звіті за 2019 рік російський ДК «Ростех» розкрив інформацію про те, що дочірня компанія «Вертольоти Росії» поставила до КНР 121 гелікоптер, причому 86 були оснащені двигунами української компанії «Мотор Січ», які, ймовірно, постачали через інші країни.
@armyinformcomua
У Міністерстві оборони України показали, як українські військові навчаються збивати повітряні ціли на електронних тренажерах.
Сьогодні, 27 листопада, зранку російські загарбники завдали удару безпілотниками по місту Слов’янськ. Внаслідок обстрілу одна людина дістала поранення
На Харківщині тривають інтенсивні бої. Ворог пробує просуватися вперед і робити переправи через річки.
25 листопада у спорткомплексі 9-го спортивного клубу в м. Одеса відбулося Всеукраїнське відкрите тренування «Адаптивний спорт та емоційне відновлення» для ветеранів та ветеранок.
Ми звикли бачити лише результат роботи ударних дронів — вибухи та знищену техніку. Але за цими кадрами стоять години виснажливої дороги та життя під землею. Пілоти підрозділу «Фенікс» зняли на GoPro свою зміну «від А до Я»: від зборів рюкзака до «бліндажного кукінгу» та бойової роботи.
Бійці 15-ї бригади оперативного призначення НГУ «Кара-Даг» на Куп’янському напрямку знищили російську гармату, міномет та кілька мотоциклів.
від 21000 до 21000 грн
Чернігів
Військова частина А7328
від 20000 до 25000 грн
Бориспіль
Окремий контрольно-пропускний пункт Київ, ДПСУ
від 21000 до 51000 грн
Степанівка, Сумська область
З першого дня війни українці шукають відповіді на запитання, над якими ніколи не замислювалися раніше. Що робити? Як захиститися? Як…