Дослідник і популяризатор козаччини став тим, хто повернув українському народові пам’ять про його героїчне минуле і перетворив історію на національну…
Відтоді, як літаки підкорили повітряний простір, сформувалися дві групи авіаційних фахівців, без яких польоти були б неможливі. Мова про льотний склад і наземний інженерно-технічний персонал. За відсутності будь-якої з вищеназваних груп авіація не виконає покладені на неї завдання.
Миргород. Аеродром. Помалу розвиднюється. До початку льотної зміни лишається 4 години, а військові інженери-авіатори вже працюють навколо бойових літаків-винищувачів Су-27 та навчально-тренувальних Л-39. Кожен літак ретельно перевіряють усі служби відповідно до регламенту. І доповідають про готовність до виконання завдань за призначенням.
Військовослужбовці батальйону аеродромно-технічного забезпечення підтримують летовище у постійній експлуатаційній готовності до польотів у мирний час та у процесі бойових дій. Вони виконують поточний ремонт льотного поля, рульових доріжок, місць стоянки літаків, внутрішньо аеродромних доріг. Фахівці батальйону готують залізних «пташок» до польотів, заправляють паливно-мастильними матеріалами, спеціальними рідинами, заряджають киснем, азотом, стисненим повітрям й іншими газами.
Для забезпечення польотів залучають автомобільну та спецтехніку. Ось паливозаправник, який дає змогу механізувати заправлення літальних апаратів авіаційним паливом закритим і відкритим способами на летовищах із твердим покриттям. Поряд — аеродромний кондиціонер, призначений для створення та підтримання заданих кліматичних умов у кабінах, спецвідсіках, салонах літальних апаратів і вентиляції спецспорядження льотного складу на землі у разі несправності системи кондиціювання повітря на борту.
З допомогою аеродромного пересувного електроагрегата проводять одиничний електростартерний запуск авіадвигунів. Універсальна рухома гідравлічна установка призначена для обслуговування гідравлічних, пневматичних (електричних) систем літаків у наземних умовах. Бортові системи літальних апаратів киснем заправляють уніфіковані газозарядні станції. Для перевезення вантажів та особового складу, доставки до місця пожежі оперативного розрахунку, засобів пожежогасіння та обладнання й гасіння пожеж водою та повітряно-механічною піною використовують вантажні авто.
Кожен літак проходить через ангар-лабораторію регламентних робіт і ремонту. Знімне обладнання демонтується з літака для виконання регламентних, діагностичних і ремонтних робіт. Незнімне устаткування та обладнання перевіряють і діагностують безпосередньо на Су-27 в ангарі. Групи регламентних робіт виконують повний їхній перелік згідно зі вказівками з технічної експлуатації. Особлива увага — виконанню найскладніших перевірочних та регулювальних робіт, цільових оглядів, а також окремих демонтажно-монтажних робіт та інструментальних перевірок.
На фахівців інженерно-авіаційної служби покладено виконання відповідальних завдань з відновлення та підтримання справності авіаційної техніки до максимально можливого рівня, утримання у стані бойової готовності, забезпечення безвідмовної роботи та високої ефективності застосування техніки під час виконання завдань за призначенням.
Під їхніми пильними поглядами літаки один за одним здіймаються в повітря, аби якнайкраще виконати польотні завдання. Саме вони першими зустрічають з кожного польоту літаки, а льотчики одразу після зарулювання на стоянку діляться з ними зауваженнями щодо літального апарата. Для наземного персоналу робота завершується лише за кілька годин після крайнього вильоту. Недарма кажуть, що перемога в повітрі кується на землі.
Фото – з особистого архіву автора
@armyinformcomua
6 листопада майстри далекобійних дронів ГУР МО України завдали успішного вогневого ураження по стерлітамакському нафтохімічному заводу (СНХЗ), який розташований у Башкортостані на росії ― це одне із ключових підприємств нафтохімпрому рф.
14-та окрема механізована бригада імені князя Романа Великого розповіла вражаючу історію своєї офіцерки — лейтенанта Аліни, яка зуміла зберегти життєвий оптимізм і силу духу, пройшовши крізь одразу кілька випробувань — повномасштабну війну, небезпеку передової та особисту боротьбу зі злоякісною пухлиною.
Лише один екіпаж батальйону Signum за жовтень знищив 77 ворожих дронів — «77 загроз, які більше не повернуться на поле бою».
Прикордонники затримали уродженця Донецька, який з 2015 року воював проти України, брав участь у боях за Донецький аеропорт та Дебальцеве, а згодом служив у розвідвзводі батальйону «Сомалі».
На Південно-Слобожанському напрямку противник намагається щодня проводити штурмові дії. Однак останній наступ з використанням техніки виявився для росіян невдалим.
Президент України Володимир Зеленський підписав указ про зміну дати святкування Дня Десантно-штурмових військ Збройних Сил України. Відтепер свято, яке раніше відзначали 21 листопада, переноситься на 8 листопада.
від 21000 до 51000 грн
Степанівка, Сумська область
від 50000 до 170000 грн
Кривий Ріг
Криворізький РТЦК та СП
Дослідник і популяризатор козаччини став тим, хто повернув українському народові пам’ять про його героїчне минуле і перетворив історію на національну…