ТЕМИ
#ТЕРОБОРОНА #СОЦЗАХИСТ #СПОРТ #РАШАБУМ #ЛАЙФХАКИ #ООС #КОРУПЦІЯ #ІНФОГРАФІКА

До армійських call-центрів у 2019 році надійшло близько 5 тисяч дзвінків

Прочитаєте за: 2 хв. 21 Січня 2020, 17:41 1

Протягом другого півріччя 2019 року до 18 сall-центрів Збройних Сил України надійшло 4783 телефонних дзвінків. Про це АрміяInform повідомили в Головному управлінні морально-психологічного забезпечення Збройних Сил України.

Звернення громадян надходили переважно через безкоштовні в межах України гарячі лінії. Загальний час розмов з абонентами склав близько 323 годин, на основі яких було обліковано 1959 звернень від військовослужбовців та членів їхніх сімей, які передбачали реєстрацію та потребували подальшого розгляду для прийняття управлінських рішень.

Загалом  порушені заявниками питання стосувалися соціального захисту військовослужбовців та членів їхніх сімей, виплат належних видів грошового забезпечення й протиправних, на думку заявників, дій командирів (начальників), органів військового управління. Рідше піднімались проблеми видачі військовослужбовцям документів, пов’язаних з проходженням служби, надання статусу УБД, житлового забезпечення та військового призову.

За показниками роботи Сall-центрів (кількість прийнятих та розглянутих звернень, рівень поінформованості та довіри особового складу, якість та дисципліна роботи операторів, своєчасність надання звітних документів) у кращий бік в Генеральному штабі ЗСУ відзначили командування Сухопутних військ та Військово-Морських Сил Збройних Сил України, а також Центр морально-психологічного забезпечення Збройних Сил України.

Нагадаємо, що в минулому році з метою покращення комунікації керівництва війська з особовим складом та громадськістю в Збройних Силах України розпочали роботу армійські call-центри. Будь-який громадянин країни під час виникнення  проблеми соціального, правового, матеріально-технічного чи навіть особистого характеру може звернутись за наступними номерами телефонів: 0 800 500 410; 044 454 44 99. Для зв’язку з потрібним органом військового управління необхідно дотримуватись підказок робота-оператора. Наприклад, для виходу на консультаційний центр Командування Повітряних Сил спершу обираємо вид ЗСУ, натиснувши «2», потім — Командування, цифра «5».

Для спрощення комунікації з оператором необхідно бути готовим поставити своє запитання чи повідомити про проблему в усній та письмовій (електронній) формі для аналізу та передачі компетентним фахівцям. Також необхідно надати свої контактні дані для зворотного зв’язку з Вами.

 

 

Читайте нас у Facebook

Захищаємо світ

00
00
00
Інфографіка, Новини, Публікації