Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…
Перевезення вантажів, евакуація поранених, розвідка та вогнева підтримка… Це неповний перелік завдань, які зможе взяти на себе гелікоптер українського виробництва МСБ-6 із робочою назвою «Отаман». Гелікоптер доповнить і частково замінить багатоцільовий Мі-8.
Чому «Отаман» потрібен Україні та що гальмує процес його створення? На ці питання відповів генерал-майор Ігор Яременко, начальник армійської авіації Командування Сухопутних військ ЗС України.
— Поки що ми займаємося лише ремонтом і модернізацією гелікоптерів, які є на озброєнні Збройних Сил України. Та сьогодні гостро стоїть питання створення українського гелікоптера. Зрозуміло, конструювання нового літального апарата майже з нуля — недешеве задоволення та й досить тривалий процес. Та, на мою думку, така державна інвестиція у вітчизняний оборонно-промисловий комплекс абсолютно виправдана. Від початку фінансування державою проєкту до отримання кінцевого продукту може минути від п’яти до семи років. Однак я впевнений, що в перспективі ця інвестиція окупиться сповна. Створюючи власний гелікоптер, ми враховуємо свій бойовий досвід і потреби. До того ж, я переконаний, що на «Отаман» буде попит і в інших держав, адже це буде гелікоптер, створений країною, армія якої має бойовий досвід. Водночас ми перестанемо бути залежними від інших держав у закупівлі запчастин.
Розповів генерал-майор Ігор Яременко і про кількість підприємств, що будуть залучені до виробництва гелікоптера, — їх приблизно дві сотні. А це чимало робочих місць для українців, розвиток економіки, технологій.
— Насправді в Україні є всі потрібні потужності для створення вітчизняного гелікоптера. Підприємства «Укроборонпрому» здатні зробити це. Наші двигуни купують у всьому світі. Необхідне лише стабільне фінансування. Поки що ж запитання: «коли буде український гелікоптер» — залишається без відповіді.
@armyinformcomua
У прифронтовій Костянтинівці бійці зенітно-ракетного артилерійського дивізіону 24-ї окремої механізованої бригади натягують над дорогами захисні сітки, щоб убезпечити військову логістику та транспорт від атак російських FPV-дронів.
Офіцери відділу внутрішньої та власної безпеки Чернівецького загону викрили схему переправлення чоловіків до Румунії.
Внаслідок російської агресії на Херсонщині загинуло троє людей, ще 11, зокрема півторамісячне немовля, — дістали поранень
Шалені штурми росіян стримують наші бійці на Покровському напрямку. На окремих ділянках нам удалося провести зачистки та просунутися більш ніж на півтора кілометра.
«Державний оператор тилу» Міноборони України вперше закуповує модульні бронежилети у розширеній комплектації 1–11, що передбачає збільшення площі захисту завдяки додатковим модульним елементам.
Віцепрезидентка Європейської комісії Кая Каллас під час візиту до України взяла участь у церемонії передачі транспортних засобів для Сил оборони.
від 20500 до 25000 грн
Херсон
Херсонський прикордонний загін
від 20000 до 60000 грн
Кривий Ріг
Інгулецький ОРТЦК та СП
від 20100 до 25000 грн
Миколаїв
Державна прикордонна служба України
Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…