Так мешканець Кропивницього відреагував на законні вимоги працівника Національної поліції України та військовослужбовців Збройних Сил України з ТЦК та СП…
Перевезення вантажів, евакуація поранених, розвідка та вогнева підтримка… Це неповний перелік завдань, які зможе взяти на себе гелікоптер українського виробництва МСБ-6 із робочою назвою «Отаман». Гелікоптер доповнить і частково замінить багатоцільовий Мі-8.
Чому «Отаман» потрібен Україні та що гальмує процес його створення? На ці питання відповів генерал-майор Ігор Яременко, начальник армійської авіації Командування Сухопутних військ ЗС України.
— Поки що ми займаємося лише ремонтом і модернізацією гелікоптерів, які є на озброєнні Збройних Сил України. Та сьогодні гостро стоїть питання створення українського гелікоптера. Зрозуміло, конструювання нового літального апарата майже з нуля — недешеве задоволення та й досить тривалий процес. Та, на мою думку, така державна інвестиція у вітчизняний оборонно-промисловий комплекс абсолютно виправдана. Від початку фінансування державою проєкту до отримання кінцевого продукту може минути від п’яти до семи років. Однак я впевнений, що в перспективі ця інвестиція окупиться сповна. Створюючи власний гелікоптер, ми враховуємо свій бойовий досвід і потреби. До того ж, я переконаний, що на «Отаман» буде попит і в інших держав, адже це буде гелікоптер, створений країною, армія якої має бойовий досвід. Водночас ми перестанемо бути залежними від інших держав у закупівлі запчастин.
Розповів генерал-майор Ігор Яременко і про кількість підприємств, що будуть залучені до виробництва гелікоптера, — їх приблизно дві сотні. А це чимало робочих місць для українців, розвиток економіки, технологій.
— Насправді в Україні є всі потрібні потужності для створення вітчизняного гелікоптера. Підприємства «Укроборонпрому» здатні зробити це. Наші двигуни купують у всьому світі. Необхідне лише стабільне фінансування. Поки що ж запитання: «коли буде український гелікоптер» — залишається без відповіді.
@armyinformcomua
Оператори 1-го мотопіхотного батальйону 58-ї мотопіхотної бригади імені гетьмана Івана Виговського показали підбірку самогубство російських штурмовиків, які не схотіли чекати на приліт наших дронів.
Оператори 429-го полку «Ахіллес» Сил безпілотних систем за час виконання бойових завдань на Купʼянському напрямку уразили понад 1800 одиниць особового складу противника, з яких понад 1000 — ліквідовано.
Бійці батальйону безпілотних систем Apachi 81-ї аеромобільної Слобожанської бригади ДШВ ЗСУ показали підбірку уражень ворожої піхоти, яка намагалася ховатися у кущах та руїнах.
Прикордонники спільно зі співробітниками Нацполіції викрили двох чоловіків — 35-річного жителя Одеси та 53-річного жителя Вінниці, які налагодили канал незаконного переправлення військовозобов’язаних осіб поза пунктами пропуску.
Оператори батальйону безпілотних систем «Перун» 42-ї механізованої бригади імені Героя України Валерія Гудзя відбили потужну атаку ворога із застосуванням важкої техніки.
У кримінальному провадженні щодо незаконного заволодіння земельною ділянкою військовослужбовця ЗСУ у Вінниці повідомлено про підозру трьом особам: двом цивільним та державному реєстратору.
від 20000 до 100000 грн
Дніпро
Інженерний батальйон Сил ТрО ОК Схід (в/ч А4806)
Так мешканець Кропивницього відреагував на законні вимоги працівника Національної поліції України та військовослужбовців Збройних Сил України з ТЦК та СП…