ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Ан-70: 25 років із дня першого польоту

Історія
Прочитаєте за: 3 хв. 16 Грудня 2019, 8:57

16 грудня 2019 року виповнюється 25 років із дня першого польоту середнього військово−транспортного літака короткого зльоту й посадки Ан-70. У небо цей літак підняв екіпаж випробувачів у складі: льотчики-випробувачі Сергій Максимов – командир, Володимир Лисенко – другий пілот, штурман-випробувач Володимир Непочатих, бортрадист-випробувач Андрій Кострикін, бортінженер-випробувач Павло Скотніков, провідний інженер-випробувач Михайло Березюк.

Цей літак став справжнім високотехнологічним проєктом, який значно випередив свій час. Він поєднав у собі найвищі надбання антоновської школи створення транспортних літаків, і за своїми характеристиками є неперевершеним.

Широкі можливості й високі якості літака підтверджені програмою випробувань.

На жаль, у грудні 1995-го під час випробувального польоту Ан-70 зіткнувся з супроводжуючим літаком Ан-72В. Внаслідок катастрофи Ан-70 і його екіпаж загинули. Подальші льотні випробування виконували на другому дослідному екземплярі.

По-справжньому видатні характеристики літак продемонстрував на великих кутах атаки. Завдяки високому коефіцієнту підйомної сили крила, який в реальному польоті сягнув величини 7,2, вперше в історії авіації важка машина літала на мінімальній швидкості 96 км/год.

Типову транспортну задачу (доставка 20 т вантажу на 3 тис. км) Ан-70 здатен вирішувати з ґрунтових ЗПС довжиною всього 600-800 м, що взагалі недосяжно для існуючих «транспортників». Із урахуванням усіх ймовірнісних факторів, можна зробити висновок, що ця характеристика Ан-70 удвічі знижує належний наряд літаків і вартість операції. Згідно з розрахунком літак може базуватися на гірських аеродромах, розташованих на висоті до 3000 м над рівнем моря.

Ан-70 здатен перевозити весь перелік аеромобільної військової та інженерної техніки практично всіх армій світу та доставляти її на малопідготовлені ґрунтові майданчики. Тобто безпосередньо до місця проведення операції. За цією якістю він на порядок перевершує відомі літаки.

У порівнянні з аналогами, Ан-70 скидає вантажі й парашутистів із меншим удвічі розкидом, а екіпаж може привести літак у розрахункову точку дотику ЗПС із високою точністю.

Чотири двигуни Д-27 зі співвісними гвинтовентиляторами СВ-27 забезпечують високу крейсерську швидкість за 20-30% економії палива порівняно із сучасними літаками з турбореактивними двигунами.

Десантно-транспортне встаткування забезпечує автономність навантаження й вивантаження вантажів широкої номенклатури і їхнє повітряне десантування. Комплекс навантажувального устаткування включає чотири електротельфера й дві бортові електролебідки. За бажанням замовника літак можна укомплектувати легкознімною другою палубою або рольганговим устаткуванням для автоматизації операцій з контейнерами.

Бортові засоби контролю й діагностики уможливлюють автономну експлуатацію Ан-70 на необладнаних аеродромах без використання спеціальних наземних засобів. Техобслуговування засноване на стратегії технічної експлуатації за станом. Літак має сучасне радіоелектронне устаткування й бортові системи з цифровим керуванням.

У січні 2015-го Ан-70 прийнято на озброєння ЗСУ.

Аби усунути залежність від російських постачальників комплектуючих у серійному виробництві Ан-70, заплановане імпортозаміщення складових частин, обладнання та агрегатів виробництва РФ.

Натепер досвід у створенні Ан-70 фахівці ДП «Антонов» використовують у розробці нових транспортних літаків.

Читайте нас в Telegram
@armyinformcomua
Охоплений полум’ям окупант спробував врятуватися у воді, проте FPV «телепортував» його назад на берег

Охоплений полум’ям окупант спробував врятуватися у воді, проте FPV «телепортував» його назад на берег

Оператори безпілотних систем 18 Словʼянської бригади підпалили російського піхотинця, спонукавши його до незапланованих водних процедур.

Міністерства оборони України та Німеччини домовились про довгострокове партнерство у сфері цифровізації

Міністерства оборони України та Німеччини домовились про довгострокове партнерство у сфері цифровізації

Міністерство оборони України підписало з Федеральним міністерством оборони Німеччини додаткову угоду про співпрацю у сфері цифровізації оборонного сектору на 2026–2028 роки.

Головнокомандувач ЗСУ повідомив про нові успіхи під Добропіллям: звільнено понад 180 кв км

Головнокомандувач ЗСУ повідомив про нові успіхи під Добропіллям: звільнено понад 180 кв км

Головнокомандувач Збройних Сил України генерал Олександр Сирський повідомив, що Добропільська контрнаступальна операція Сил оборони України триває, і попри постійні контратаки противника, штурмові підрозділи продовжують наступальні дії, звільнивши загалом уже 180,8 км² території Донеччини.

На фронті зафіксовано 132 боєзіткнення, 43 з яких — на Покровському напрямку

На фронті зафіксовано 132 боєзіткнення, 43 з яких — на Покровському напрямку

Від початку доби між Силами оборони та російськими окупаційними військами відбулося 132 бойових зіткнення.

«Якщо помічаємо, то я їм не заздрю» — на Харківщині дронарі нищать ворожих штурмовиків, яких час від часу «кидають наобум»

«Якщо помічаємо, то я їм не заздрю» — на Харківщині дронарі нищать ворожих штурмовиків, яких час від часу «кидають наобум»

На Харківщині, в зоні відповідальності 21-го полку безпілотних систем, ворог під час своїх атак застосовує тактику малих груп та численні її варіації. Однак закінчуються всі ці вигадки однаково погано.

10 артсистем, 5 бронемашин, 250 укриттів: полк «Рейд» відзвітував про результати роботи за вересень

10 артсистем, 5 бронемашин, 250 укриттів: полк «Рейд» відзвітував про результати роботи за вересень

Протягом вересня 413-й окремий полк безпілотних систем «Рейд» завдав значних втрат ворогу, знищивши 10 артилерійських систем, 5 бронемашин, 55 окупантів та 250 укриттів, а також уразивши 14 точок вильоту ворожих дронів.

ВАКАНСІЇ

Номер обслуги мінометної батареї

від 20000 до 120000 грн

Краматорськ

23 ОМПБ 56 ОМПБр

Механік броньованої техніки

від 21000 до 121000 грн

Вся Україна

1 центр рекрутингу Сухопутних військ ЗСУ

Стpілець-зенітник

від 25000 до 125000 грн

Київ

Морська Піхота ЗСУ

Стрілець-снайпер

від 24000 до 124000 грн

Мукачеве, Закарпатська область

Бойовий медик роти охорони

від 20100 до 120100 грн

Чугуїв, Харківська область

Сапер інженерно-саперного підрозділу

від 20000 до 120000 грн

Гвiздець

А7153

--- ---