ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Ан-70: 25 років із дня першого польоту

Історія
Прочитаєте за: 3 хв. 16 Грудня 2019, 8:57

16 грудня 2019 року виповнюється 25 років із дня першого польоту середнього військово−транспортного літака короткого зльоту й посадки Ан-70. У небо цей літак підняв екіпаж випробувачів у складі: льотчики-випробувачі Сергій Максимов – командир, Володимир Лисенко – другий пілот, штурман-випробувач Володимир Непочатих, бортрадист-випробувач Андрій Кострикін, бортінженер-випробувач Павло Скотніков, провідний інженер-випробувач Михайло Березюк.

Цей літак став справжнім високотехнологічним проєктом, який значно випередив свій час. Він поєднав у собі найвищі надбання антоновської школи створення транспортних літаків, і за своїми характеристиками є неперевершеним.

Широкі можливості й високі якості літака підтверджені програмою випробувань.

На жаль, у грудні 1995-го під час випробувального польоту Ан-70 зіткнувся з супроводжуючим літаком Ан-72В. Внаслідок катастрофи Ан-70 і його екіпаж загинули. Подальші льотні випробування виконували на другому дослідному екземплярі.

По-справжньому видатні характеристики літак продемонстрував на великих кутах атаки. Завдяки високому коефіцієнту підйомної сили крила, який в реальному польоті сягнув величини 7,2, вперше в історії авіації важка машина літала на мінімальній швидкості 96 км/год.

Типову транспортну задачу (доставка 20 т вантажу на 3 тис. км) Ан-70 здатен вирішувати з ґрунтових ЗПС довжиною всього 600-800 м, що взагалі недосяжно для існуючих «транспортників». Із урахуванням усіх ймовірнісних факторів, можна зробити висновок, що ця характеристика Ан-70 удвічі знижує належний наряд літаків і вартість операції. Згідно з розрахунком літак може базуватися на гірських аеродромах, розташованих на висоті до 3000 м над рівнем моря.

Ан-70 здатен перевозити весь перелік аеромобільної військової та інженерної техніки практично всіх армій світу та доставляти її на малопідготовлені ґрунтові майданчики. Тобто безпосередньо до місця проведення операції. За цією якістю він на порядок перевершує відомі літаки.

У порівнянні з аналогами, Ан-70 скидає вантажі й парашутистів із меншим удвічі розкидом, а екіпаж може привести літак у розрахункову точку дотику ЗПС із високою точністю.

Чотири двигуни Д-27 зі співвісними гвинтовентиляторами СВ-27 забезпечують високу крейсерську швидкість за 20-30% економії палива порівняно із сучасними літаками з турбореактивними двигунами.

Десантно-транспортне встаткування забезпечує автономність навантаження й вивантаження вантажів широкої номенклатури і їхнє повітряне десантування. Комплекс навантажувального устаткування включає чотири електротельфера й дві бортові електролебідки. За бажанням замовника літак можна укомплектувати легкознімною другою палубою або рольганговим устаткуванням для автоматизації операцій з контейнерами.

Бортові засоби контролю й діагностики уможливлюють автономну експлуатацію Ан-70 на необладнаних аеродромах без використання спеціальних наземних засобів. Техобслуговування засноване на стратегії технічної експлуатації за станом. Літак має сучасне радіоелектронне устаткування й бортові системи з цифровим керуванням.

У січні 2015-го Ан-70 прийнято на озброєння ЗСУ.

Аби усунути залежність від російських постачальників комплектуючих у серійному виробництві Ан-70, заплановане імпортозаміщення складових частин, обладнання та агрегатів виробництва РФ.

Натепер досвід у створенні Ан-70 фахівці ДП «Антонов» використовують у розробці нових транспортних літаків.

Читайте нас в Telegram
@armyinformcomua
«Кістяк росіян, які наступають — три полки»: в Покровську окупанти кидають проти оборонців резервні підрозділи

«Кістяк росіян, які наступають — три полки»: в Покровську окупанти кидають проти оборонців резервні підрозділи

На Покровському напрямку ворог користується сприятливими для нього погодними умовами, аби наростити кількість та інтенсивність атак. В самому Покровську — штурми не вщухають.

«Тут уже тил»: за 5 км від Покровська російські позиції накривають дрони ЗСУ

«Тут уже тил»: за 5 км від Покровська російські позиції накривають дрони ЗСУ

За понад 5 кілометрів південніше Покровська російські підрозділи, які розраховують на тил, опиняються під ударами українських дронів.

«Дівчата в шпиталі дуже обережно робили перев’язки»: як важкопоранені військові після якісного лікування та реабілітації повертаються в стрій

«Дівчата в шпиталі дуже обережно робили перев’язки»: як важкопоранені військові після якісного лікування та реабілітації повертаються в стрій

Навіть після важких поранень військовослужбовці повертаються до служби та повноцінного життя.

«Знищили полк і вирівняли фронт»: Третій корпус і ГУР провели спільні штурмові дії на Лиманському напрямку

«Знищили полк і вирівняли фронт»: Третій корпус і ГУР провели спільні штурмові дії на Лиманському напрямку

На Лиманському напрямку підрозділи Третього армійського корпусу спільно з ГУР МОУ провели серію злагоджених штурмових дій, у результаті яких було знищено полк армії рф, вирівняно лінію фронту та покращено тактичне положення українських сил.

Черкащина зазнала дронової атаки: постраждали 6 людей

Черкащина зазнала дронової атаки: постраждали 6 людей

У ніч на 18 грудня Черкаси зазнали атаки російських дронів, пошкоджено критичну інфораструктуру.

В Україні хвилина мовчання

В Україні хвилина мовчання

Згідно з указом Президента України Володимира Зеленського № 143/2022, хвилина мовчання проводиться щодня о 9:00, її оголошують у всіх засобах масової інформації.

ВАКАНСІЇ

Стpілець, помічник гpанатометника

від 25000 до 125000 грн

Київ

Морська Піхота ЗСУ

Водій-механік БМП

від 45000 до 110000 грн

Дніпро

Рекрутинговий центр Самарського району, Самарський РТЦК та СП

Стрілець

від 20000 до 20000 грн

Біла Церква

Військова частина А7298

Стрілець – помічник гранатометника

від 20000 до 120000 грн

Кропивницький

Військова частина А7343

Бойовий медик у ЗСУ

від 20000 до 120000 грн

Самбір, Львівська область

Стрілець 14 ОМБр ім. князя Романа Великого

від 21000 до 121000 грн

Володимир, Волинська область

--- ---