Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
532-й ремонтно-відновлювальний полк є основним ремонтним підрозділом оперативного командування «Схід». Напередодні Дня автомобіліста АрміяInform з’ясовує: чим живе військова частина?
Як розповідає командир частини підполковник Юрій Погрібний, полк виконує повний комплекс ремонтних робіт автомобільної та бронетанкової техніки, окрім капітального ремонту, який здійснюють на спеціалізованих державних підприємствах. Та в разі потреби військовослужбовці частини можуть відновити техніку, що перебуває навіть у безнадійному стані.
– Ми виконуємо поточний ремонт, середній ремонт, здійснюємо заміну і ремонт вузлів та агрегатів. Ремонтуємо всю техніку, яка є на озброєнні, освоюємо також нову. Зважаючи на те, що більшість із новітніх зразків ще перебувають на гарантії підприємств-виробників, вона до нас не надходить, проте, ми вже вивчаємо ці зразки. Скажімо, нові вантажівки КрАЗ вже вичерпали свій гарантійний термін експлуатації, тому починаємо працювати з ними. Наші військовослужбовці підвищують кваліфікацію у навчальних центрах, контрактників підбираємо з досвідом роботи з технікою. Наразі існує потреба у досвідчених автоелектриках, водіях категорії Е, тому працюємо і над цим, запрошуємо до себе на службу відповідних фахівців, – зазначає Юрій Погрібний.
За словами командира, солдати строкової служби, які служать у частині, окрім виконання повсякденних завдань, такожздобувають знання та навички, які потім можуть знадобитися в цивільному житті, або ж стати майбутньою професією. З поточного призову п’ятьсолдатів строкової служби підписали контракт з частиною, ще близько десяти хочуть пов’язати подальше життя із військом, але бажають служити у військових частинах, що дислокуються в регіонах, звідки вони були призвані.
Ворог моторів – це час, неякісні пально-мастильні матеріали та недбалі водії
Командир ремонтного взводу бронетанкової техніки головний штаб-сержант Олександр Січевий самотужки може за два дні відновити двигун БМП. Олександр показує на фотографіях стан двигуна, який надійшов йому на ремонт два дні тому. Агрегат вже збирають та готують до випробувального запуску.
За словами Олександра Січевого, досвід показує, що найчастіше силова установка виходить з ладу через використання неякісних пально-мастильних матеріалів або такого пального чи мастила, яке не підходить до даного типу двигунів. Трапляються також випадки, коли до виходу з ладу двигуна призводить неякісна підготовка механіка-водія або особи, яка не є механіком-водієм, але використовує техніку.
Тут можна здобути професію
Рядовий строкової служби Костянтин Корж був призваний на службу чотири місяці тому. Хлопець родом з Донеччини, після підготовки в навчальному центрі в Десні служить у ремполку. Каже, що службою задоволений, хоча до армії досвіду роботи з автомобільною технікою не мав. Планує підписати контракт та залишитися у Збройних Силах.
– Усьому навчили вже тут, не вмів раніше працювати з автомобілями. Сьогодні обслуговую ЗІЛ-131 – змащую підшипники, діагностую стан ходової частини. Де потрібно було додали мастила, перевірили – все у справному стані. Мені тут подобається, у подальшому бачу себе у війську, саме в цьому підрозділі, – ділиться планами Костянтин Корж.
На восьмому місяці строкової служби підписав перший контракт і не жалкую
Старший солдат Роман Гаспарян до строкової служби працював різноробочим, а після призову в навчальному центрі хлопцю запропонували служити в ремонтному полку.
– Вже тут зацікавився роботою в парку, під керівництвом одного зі старших сержантів розпочав освоювати двигун ЗІЛа. Десь на третьому двигуні вже став його збирати самостійно – на це пішло понад два місяці. Нині збираю сам за два дні. На восьмому місяці строкової служби підписав перший контракт на три роки. Всі допитувалися – навіщо? А я не жалкую і задоволений. Тепер на рік подовжив контракт, планую служити і надалі. Неодноразово виїжджав в ООС, ремонтував техніку безпосередньо в бойових бригадах, я моторист, тому здебільшого працюю саме в цьому напрямку, – розповідає Роман Гаспарян.
Автор та творчий колектив АрміяInform вітають усіх водіїв, механіків-водіїв, фахівців з ремонту та обслуговування автомобільної та бронетанкової техніки з Днем автомобіліста! Бажаємо перемог, рівних доріг і здоров’я вам та вашим «залізним коням»!
@armyinformcomua
На Закарпатті врятували військовозобов’язаного чоловіка, який ледь не загинув, намагаючись переплисти Тису, щоб незаконно потрапити до Румунії.
Однією з головних переваг українських важких бомберів типу Vampire є здатність нести потужні заряди, які здатні не лише вражати цілі підрозділи російських піхотинців, а й знищувати будь-яке укриття, в якому ті спробують сховатися.
Командувач Сил безпілотних систем Роберт «Мадяр» Бровді показав пораненого російського штурмовика, який перед своєю смертю вирішив пообійматися з українським FPV-дроном.
На Північно-слобожанському напрямку екіпажі розвідувально-ударних дронів 73-го морського центру Сил спеціальних операцій системно знищують широкий спектр ворожих цілей — від дронів-«ждунів» і артилерії до засобів радіоелектронної боротьби та складів боєприпасів.
Президент України Володимир Зеленський упевнений, що далекобійні удари по російських стратегічних об’єктах створюють умови для наближення миру.
Правоохоронні органи викрили керівництво одного з комунальних підприємств Харкова, що належить до об’єктів критичної інфраструктури, у створенні власної схеми для ухилянтів.
від 20100 до 120000 грн
Запоріжжя
Другий відділ Пологівського РТЦК та СП (м. Оріхів)
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…