У минулому літаючі дрони успішно і не дуже використовували не лише під час ведення війн, але й у цілком мирних сферах. А часом безпілотники й поготів відігравали абсолютно…
532-й ремонтно-відновлювальний полк є основним ремонтним підрозділом оперативного командування «Схід». Напередодні Дня автомобіліста АрміяInform з’ясовує: чим живе військова частина?
Як розповідає командир частини підполковник Юрій Погрібний, полк виконує повний комплекс ремонтних робіт автомобільної та бронетанкової техніки, окрім капітального ремонту, який здійснюють на спеціалізованих державних підприємствах. Та в разі потреби військовослужбовці частини можуть відновити техніку, що перебуває навіть у безнадійному стані.
– Ми виконуємо поточний ремонт, середній ремонт, здійснюємо заміну і ремонт вузлів та агрегатів. Ремонтуємо всю техніку, яка є на озброєнні, освоюємо також нову. Зважаючи на те, що більшість із новітніх зразків ще перебувають на гарантії підприємств-виробників, вона до нас не надходить, проте, ми вже вивчаємо ці зразки. Скажімо, нові вантажівки КрАЗ вже вичерпали свій гарантійний термін експлуатації, тому починаємо працювати з ними. Наші військовослужбовці підвищують кваліфікацію у навчальних центрах, контрактників підбираємо з досвідом роботи з технікою. Наразі існує потреба у досвідчених автоелектриках, водіях категорії Е, тому працюємо і над цим, запрошуємо до себе на службу відповідних фахівців, – зазначає Юрій Погрібний.
За словами командира, солдати строкової служби, які служать у частині, окрім виконання повсякденних завдань, такожздобувають знання та навички, які потім можуть знадобитися в цивільному житті, або ж стати майбутньою професією. З поточного призову п’ятьсолдатів строкової служби підписали контракт з частиною, ще близько десяти хочуть пов’язати подальше життя із військом, але бажають служити у військових частинах, що дислокуються в регіонах, звідки вони були призвані.
Ворог моторів – це час, неякісні пально-мастильні матеріали та недбалі водії
Командир ремонтного взводу бронетанкової техніки головний штаб-сержант Олександр Січевий самотужки може за два дні відновити двигун БМП. Олександр показує на фотографіях стан двигуна, який надійшов йому на ремонт два дні тому. Агрегат вже збирають та готують до випробувального запуску.
За словами Олександра Січевого, досвід показує, що найчастіше силова установка виходить з ладу через використання неякісних пально-мастильних матеріалів або такого пального чи мастила, яке не підходить до даного типу двигунів. Трапляються також випадки, коли до виходу з ладу двигуна призводить неякісна підготовка механіка-водія або особи, яка не є механіком-водієм, але використовує техніку.
Тут можна здобути професію
Рядовий строкової служби Костянтин Корж був призваний на службу чотири місяці тому. Хлопець родом з Донеччини, після підготовки в навчальному центрі в Десні служить у ремполку. Каже, що службою задоволений, хоча до армії досвіду роботи з автомобільною технікою не мав. Планує підписати контракт та залишитися у Збройних Силах.
– Усьому навчили вже тут, не вмів раніше працювати з автомобілями. Сьогодні обслуговую ЗІЛ-131 – змащую підшипники, діагностую стан ходової частини. Де потрібно було додали мастила, перевірили – все у справному стані. Мені тут подобається, у подальшому бачу себе у війську, саме в цьому підрозділі, – ділиться планами Костянтин Корж.
На восьмому місяці строкової служби підписав перший контракт і не жалкую
Старший солдат Роман Гаспарян до строкової служби працював різноробочим, а після призову в навчальному центрі хлопцю запропонували служити в ремонтному полку.
– Вже тут зацікавився роботою в парку, під керівництвом одного зі старших сержантів розпочав освоювати двигун ЗІЛа. Десь на третьому двигуні вже став його збирати самостійно – на це пішло понад два місяці. Нині збираю сам за два дні. На восьмому місяці строкової служби підписав перший контракт на три роки. Всі допитувалися – навіщо? А я не жалкую і задоволений. Тепер на рік подовжив контракт, планую служити і надалі. Неодноразово виїжджав в ООС, ремонтував техніку безпосередньо в бойових бригадах, я моторист, тому здебільшого працюю саме в цьому напрямку, – розповідає Роман Гаспарян.
Автор та творчий колектив АрміяInform вітають усіх водіїв, механіків-водіїв, фахівців з ремонту та обслуговування автомобільної та бронетанкової техніки з Днем автомобіліста! Бажаємо перемог, рівних доріг і здоров’я вам та вашим «залізним коням»!
@armyinformcomua
Міністерство оборони України провело конференцію «Глибина безпеки — 2025», під час якої напрацьовано рамкову концепцію розвитку підводного розмінування в Україні.
Бійці роти безпілотних наземних систем 92-ї штурмової бригади імені Івана Сірка розповіли про евакуацію пораненого на наземному роботизованому комплексі, що пішла не за планом.
Бійці 14-го полку безпілотних авіакомплексів Сил безпілотних систем показали, як їх дрони завітали на склади з боєприпасами та «Шахедами» окупантів у Донецьку.
Бійці 412-ї бригади Nemesis Сил безпілотних систем розповіли про латвійця, який передав свій спадок від покійної сестри на боєприпаси та попросив в її пам’ять написати ім’я на снаряді.
До повномасштабного вторгнення боєць із позивним «Дубас» був чемпіоном України з Dota 2, а тепер здійснює десятки бойових вильотів щодня і до тисячі запусків за місяць.
Європейська Рада запровадила санкції проти п’ятьох фізичних осіб та чотирьох організацій, причетних до підтримки тіньового флоту росії та схем отримання доходів.
від 21000 до 120000 грн
Запоріжжя
Заводський РТЦК та СП
У минулому літаючі дрони успішно і не дуже використовували не лише під час ведення війн, але й у цілком мирних сферах. А часом безпілотники й поготів відігравали абсолютно…