ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Перемога в повітрі кується на землі

Публікації
Прочитаєте за: 3 хв. 19 Жовтня 2020, 19:01

Відтоді, як літаки підкорили повітряний простір, сформувалися дві групи авіаційних фахівців, без яких польоти були б неможливі. Мова про льотний склад і наземний інженерно-технічний персонал. За відсутності будь-якої з вищеназваних груп авіація не виконає покладені на неї завдання.

Миргород. Аеродром. Помалу розвиднюється. До початку льотної зміни лишається 4 години, а військові інженери-авіатори вже працюють навколо бойових літаків-винищувачів Су-27 та навчально-тренувальних Л-39. Кожен літак ретельно перевіряють усі служби відповідно до регламенту. І доповідають про готовність до виконання завдань за призначенням.

 

Військовослужбовці батальйону аеродромно-технічного забезпечення підтримують летовище у постійній експлуатаційній готовності до польотів у мирний час та у процесі бойових дій. Вони виконують поточний ремонт льотного поля, рульових доріжок, місць стоянки літаків, внутрішньо аеродромних доріг. Фахівці батальйону готують залізних «пташок» до польотів, заправляють паливно-мастильними матеріалами, спеціальними рідинами, заряджають киснем, азотом, стисненим повітрям й іншими газами.

Для забезпечення польотів залучають автомобільну та спецтехніку. Ось паливозаправник, який дає змогу механізувати заправлення літальних апаратів авіаційним паливом закритим і відкритим способами на летовищах із твердим покриттям. Поряд — аеродромний кондиціонер, призначений для створення та підтримання заданих кліматичних умов у кабінах, спецвідсіках, салонах літальних апаратів і вентиляції спецспорядження льотного складу на землі у разі несправності системи кондиціювання повітря на борту.

З допомогою аеродромного пересувного електроагрегата проводять одиничний електростартерний запуск авіадвигунів. Універсальна рухома гідравлічна установка призначена для обслуговування гідравлічних, пневматичних (електричних) систем літаків у наземних умовах. Бортові системи літальних апаратів киснем заправляють уніфіковані газозарядні станції. Для перевезення вантажів та особового складу, доставки до місця пожежі оперативного розрахунку, засобів пожежогасіння та обладнання й гасіння пожеж водою та повітряно-механічною піною використовують вантажні авто.

Кожен літак проходить через ангар-лабораторію регламентних робіт і ремонту. Знімне обладнання демонтується з літака для виконання регламентних, діагностичних і ремонтних робіт. Незнімне устаткування та обладнання перевіряють і діагностують безпосередньо на Су-27 в ангарі. Групи регламентних робіт виконують повний їхній перелік згідно зі вказівками з технічної експлуатації. Особлива увага — виконанню найскладніших перевірочних та регулювальних робіт, цільових оглядів, а також окремих демонтажно-монтажних робіт та інструментальних перевірок.

На фахівців інженерно-авіаційної служби покладено виконання відповідальних завдань з відновлення та підтримання справності авіаційної техніки до максимально можливого рівня, утримання у стані бойової готовності, забезпечення безвідмовної роботи та високої ефективності застосування техніки під час виконання завдань за призначенням.

Під їхніми пильними поглядами літаки один за одним здіймаються в повітря, аби якнайкраще виконати польотні завдання. Саме вони першими зустрічають з кожного польоту літаки, а льотчики одразу після зарулювання на стоянку діляться з ними зауваженнями щодо літального апарата. Для наземного персоналу робота завершується лише за кілька годин після крайнього вильоту. Недарма кажуть, що перемога в повітрі кується на землі.

Фото – з особистого архіву автора

 

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас в Telegram
@armyinformcomua
Український виробник захищеного звʼязку HIMERA залучив понад $2,5 млн

Український виробник захищеного звʼязку HIMERA залучив понад $2,5 млн

Українська компанія HIMERA залучила $2,5+ млн для подальшого розвитку технологій та посилення позицій як на українському, так і на міжнародному ринку оборонних комунікацій.

Ворожі інформатори, що полювали за нашими літаками, отримали великі строки ув’язнення

Ворожі інформатори, що полювали за нашими літаками, отримали великі строки ув’язнення

По 12 і 10 років ув’язнення отримали ще двоє інформаторів фсб, яких контррозвідка СБУ викрила у квітні 2024 року на Хмельниччині.

Як змінилася базова загальновійськова підготовка з 2022 по 2025 рік — Міноборони пояснює

Як змінилася базова загальновійськова підготовка з 2022 по 2025 рік — Міноборони пояснює

У 2022 році підготовка тривала 30 діб. У 2025-му — вже 51. Це дає більше часу на практичні заняття та поступову адаптацію до умов служби.

168 днів у Торецьку — холодноярець розповів про довге перебування на «нулі»

168 днів у Торецьку — холодноярець розповів про довге перебування на «нулі»

Піхотинець Сергій Марков із позивним «Кікі» із 2-го мотопіхотного батальйону 93-ї механізованої бригади «Холодний Яр» провів на позиціях у Торецьку 168 днів.

Зняття та виключення з військового обліку — у ТЦК та СП пояснили відмінність

Зняття та виключення з військового обліку — у ТЦК та СП пояснили відмінність

Багато наших громадян плутають поняття зняття з військового обліку та виключення з військового обліку.

«Шквал» — це моя зірка!»: триденна операція, 50 знищених ворогів і 8 полонених

«Шквал» — це моя зірка!»: триденна операція, 50 знищених ворогів і 8 полонених

У 141-й окремій механізованій бригаді виконують бойові завдання достроково звільнені з в’язниці громадяни України і вони вже мають досвід успішних операцій.

ВАКАНСІЇ

Номер обслуги мінометної батареї

від 20000 до 120000 грн

Краматорськ

23 ОМПБ 56 ОМПБр

Розвідник-сапер

від 20000 до 25000 грн

Київ

Військова частина А4682

Водій-електрик, військовослужбовець

від 21000 до 125000 грн

Червоноград

63 окремий батальйон 103 ОБр Сил ТрО

Кравець

від 20000 до 25000 грн

Васильків

Військова частина А1789

Інженер-сапер

від 50000 до 120000 грн

Вся Україна

Ахіллес, рота ударних БпАК 92 ОШБр

Водій-механік

від 20000 до 20000 грн

Одеса

ВМС ЗС України

--- ---