Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…
Відтоді, як літаки підкорили повітряний простір, сформувалися дві групи авіаційних фахівців, без яких польоти були б неможливі. Мова про льотний склад і наземний інженерно-технічний персонал. За відсутності будь-якої з вищеназваних груп авіація не виконає покладені на неї завдання.
Миргород. Аеродром. Помалу розвиднюється. До початку льотної зміни лишається 4 години, а військові інженери-авіатори вже працюють навколо бойових літаків-винищувачів Су-27 та навчально-тренувальних Л-39. Кожен літак ретельно перевіряють усі служби відповідно до регламенту. І доповідають про готовність до виконання завдань за призначенням.
Військовослужбовці батальйону аеродромно-технічного забезпечення підтримують летовище у постійній експлуатаційній готовності до польотів у мирний час та у процесі бойових дій. Вони виконують поточний ремонт льотного поля, рульових доріжок, місць стоянки літаків, внутрішньо аеродромних доріг. Фахівці батальйону готують залізних «пташок» до польотів, заправляють паливно-мастильними матеріалами, спеціальними рідинами, заряджають киснем, азотом, стисненим повітрям й іншими газами.
Для забезпечення польотів залучають автомобільну та спецтехніку. Ось паливозаправник, який дає змогу механізувати заправлення літальних апаратів авіаційним паливом закритим і відкритим способами на летовищах із твердим покриттям. Поряд — аеродромний кондиціонер, призначений для створення та підтримання заданих кліматичних умов у кабінах, спецвідсіках, салонах літальних апаратів і вентиляції спецспорядження льотного складу на землі у разі несправності системи кондиціювання повітря на борту.
З допомогою аеродромного пересувного електроагрегата проводять одиничний електростартерний запуск авіадвигунів. Універсальна рухома гідравлічна установка призначена для обслуговування гідравлічних, пневматичних (електричних) систем літаків у наземних умовах. Бортові системи літальних апаратів киснем заправляють уніфіковані газозарядні станції. Для перевезення вантажів та особового складу, доставки до місця пожежі оперативного розрахунку, засобів пожежогасіння та обладнання й гасіння пожеж водою та повітряно-механічною піною використовують вантажні авто.
Кожен літак проходить через ангар-лабораторію регламентних робіт і ремонту. Знімне обладнання демонтується з літака для виконання регламентних, діагностичних і ремонтних робіт. Незнімне устаткування та обладнання перевіряють і діагностують безпосередньо на Су-27 в ангарі. Групи регламентних робіт виконують повний їхній перелік згідно зі вказівками з технічної експлуатації. Особлива увага — виконанню найскладніших перевірочних та регулювальних робіт, цільових оглядів, а також окремих демонтажно-монтажних робіт та інструментальних перевірок.
На фахівців інженерно-авіаційної служби покладено виконання відповідальних завдань з відновлення та підтримання справності авіаційної техніки до максимально можливого рівня, утримання у стані бойової готовності, забезпечення безвідмовної роботи та високої ефективності застосування техніки під час виконання завдань за призначенням.
Під їхніми пильними поглядами літаки один за одним здіймаються в повітря, аби якнайкраще виконати польотні завдання. Саме вони першими зустрічають з кожного польоту літаки, а льотчики одразу після зарулювання на стоянку діляться з ними зауваженнями щодо літального апарата. Для наземного персоналу робота завершується лише за кілька годин після крайнього вильоту. Недарма кажуть, що перемога в повітрі кується на землі.
Фото – з особистого архіву автора
@armyinformcomua
У застосунку для військовозобов’язаних Резерв+ запустилась можливість отримати відстрочку для батьків дітей з інвалідністю — прозоро, швидко, без довідок та черг.
Пілоти зенітно-ракетного артилерійського дивізіону 79-ї окремої десантно-штурмової Таврійської бригади, які одними з перших почали застосовувати сіткомети, розповіли про неймовірні логістичні труднощі та «азартні ігри» в небі. За їхніми словами, ворожі «Мавіки» почали сипатися на землю «мов мертві мухи».
У знищенні російського РСЗВ «Смерч» на Херсонщині, здійсненому дронарями Нацгвардії з підрозділу Lasar’s Group, важливу роль відіграли оператори-розвідники 426-го окремого батальйону безпілотних систем 30-го корпусу морської піхоти.
Військові моряки ВМС ЗСУ у співпраці з підрозділом Служби Безпеки України знищили ворожий склад боєкомплекту, розташований у районі Кінбурнської коси.
Президент України Володимир Зеленський провів зустріч із керівниками провідних американських аналітичних центрів , під час якої сторони обговорили ситуацію на полі бою та кроки, які можуть наблизити гарантований мир.
На Донеччині шість мирних жителів дістали поранення 17 жовтня внаслідок чергових російських ударів. Ворог застосував керовані авіабомби по Дружківці та вразив FPV- дроном цивільний автомобіль поблизу Краматорська.
від 20100 до 26000 грн
Київ
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2260 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
від 21000 до 60000 грн
Вся Україна
43-тя окрема артилерійська бригада ім. Тараса Трясила
від 21000 до 120000 грн
Миколаїв
189 окремий батальйон 123 ОБр ТрО
Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…