Так мешканець Кропивницього відреагував на законні вимоги працівника Національної поліції України та військовослужбовців Збройних Сил України з ТЦК та СП…
Слідчі Національної прокуратури Польщі звернулися до районного суду дільниці Варшава-Мокотув з поданням про тимчасовий арешт трьох російських авіадиспетчерів з вежі контролю у Смоленську за “навмисне доведення до катастрофи” літака президента Польщі Лєха Качинського 10 квітня 2010 року. Про це повідомляє Укрінформ з посилання на РАР.
“Звинувачення, які висунуто авіадиспетчерам, стосуються навмисного доведення до катастрофи у повітряному русі, що призвело до смерті багатьох осіб”, – повідомила речниця Національної прокуратури РП Евя Бялік.
Як зазначається, це перший крок до оголошення російських диспетчерів в міжнародний розшук.
Польські слідчі з Національної прокуратури кілька разів здійснювали огляд елементів розбитого літака у Смоленську і зверталися до Росії з проханням про юридичну допомогу в рамках слідства, зокрема, про висунення обвинувачення і проведення допитів підозрюваних. Російська сторона не відповіла на ключові звернення слідчих з Варшави.
Як інформується, після повторного аналізу зібраних матеріалів польські слідчі встановили, що радіолокаційна система посадки, яку використовували авіадиспетчери у Смоленську, була несправною. Зокрема, на екрані радару пропадав пункт, який визначав позицію літака. Відтак, росіяни давали пілотам польського урядового літака хибну інформацію про місце розташування повітряного судна. Попри те, що диспетчери не знали про точне перебування літака, вони давали пілотам команди щодо зниження і заходу на посадку. Такі висновки польські слідчі зробили після аналізу реєстратора звуку P-500 з вежі контролю в Смоленську, зокрема, переговорів між авіадиспетчерами і пілотами. Фахівці криміналістичної лабораторії Агенції внутрішньої безпеки Польщі додатково розшифрували слова і речення, які раніше не можна було ідентифікувати, і приписати їх конкретним особам. На підставі проаналізованих матеріалів було стверджено, що інформація, яка надавалася диспетчерами, була хибною.
У квітні 2017 року Національна прокуратура РП змінила характер звинувачення щодо двох авіадиспетчерів – з ненавмисного до навмисного доведення до авіакатастрофи. Слідчі переконували, що контролери руху могли розуміти, що їх дії можуть призвести до катастрофи, але продовжували спрямовували літак на посадку.
Як відомо, 10 квітня 2010 року при заході на посадку на військовому аеродромі “Смоленськ-Північний” зазнав катастрофи польський урядовий літак Ту-154М, на борту якого було 96 осіб. В результаті трагічної події загинули усі особи, що були на борту літака, зокрема президентське подружжя Лєха та Марії Качинських, а також усе військове командування та значна частина політичної еліти країни. Польська делегація тоді прямувала до Катині на вшанування загиблих поляків у 70-річчя Катинського злочину.
У 2011 році було опубліковано російський та польський рапорти з причин катастрофи. У російському звіті провина за катастрофу покладалася виключно на польських пілотів, а в польському урядовому документі – на пілотів Ту-154М та російських авіадиспетчерів.
У 2016 році в Польщі на урядовому рівні відновлено слідство у справі Смоленської катастрофи і поінформовано про анулювання попереднього польського рапорту з причин катастрофи
@armyinformcomua
Виконання першого бойового завдання на передовій стало справжнім бойовим хрещенням для військовослужбовця інженерно-саперного підрозділу 501-го окремого батальйону. Морпіх із позивним «Дава» фактично самотужки знищив ворожу групу, ще одного окупанта взяв у полон.
На стику Донеччини й Дніпровщини російські війська пішли в атаку колоною бронетехніки, сподіваючись використати туман як прикриття. Однак цей маневр не спрацював — підрозділи 91-й окремий протитанковий батальйон разом із суміжними силами зустріли противника жорстким вогнем і ударами дронів.
У 141-й окремій механізованій бригаді вдосконалюють забезпечення піхотинців: виділяють як фінансовий ресурс, так і посилюють підготовку.
Верховна Рада України ухвалила Закон, який надає військовослужбовцям, звільненим із полону, за їхнім бажанням додаткову відпустку тривалістю 90 календарних днів зі збереженням грошового забезпечення — без будь-яких додаткових умов.
Воєнно-медична система — це життєво важливий механізм, створений для збереження життя військовослужбовців та відновлення їхньої боєздатності через послідовне та своєчасне надання медичної допомоги на всіх етапах.
Цієї ночі далекобійні безпілотники Центру спецоперацій «Альфа» СБУ успішно відпрацювали по складових російської ППО на військовому аеродромі Бельбек у тимчасово окупованому Криму.
від 20000 до 120000 грн
Харків
229 окремий батальйон 127 ОБр Сил ТрО
від 55000 до 125000 грн
Слов'янськ
Батальйон спеціального призначення Донбас 18 Слов'янської бригади Національної гвардії України
від 20100 до 120000 грн
Івано-Франківськ, Івано-Франківська область
від 20000 до 120000 грн
Львів, Львівська область
Так мешканець Кропивницього відреагував на законні вимоги працівника Національної поліції України та військовослужбовців Збройних Сил України з ТЦК та СП…