ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Смоленська катастрофа: Польща ініціює арешт трьох російських авіадиспетчерів

Новини світу та України
Прочитаєте за: 3 хв. 17 Вересня 2020, 11:32

Слідчі Національної прокуратури Польщі звернулися до районного суду дільниці Варшава-Мокотув з поданням про тимчасовий арешт трьох російських авіадиспетчерів з вежі контролю у Смоленську за “навмисне доведення до катастрофи” літака президента Польщі Лєха Качинського 10 квітня 2010 року. Про це повідомляє Укрінформ з посилання на РАР.

“Звинувачення, які висунуто авіадиспетчерам, стосуються навмисного доведення до катастрофи у повітряному русі, що призвело до смерті багатьох осіб”, – повідомила речниця Національної прокуратури РП Евя Бялік.

Як зазначається, це перший крок до оголошення російських диспетчерів в міжнародний розшук.

Польські слідчі з Національної прокуратури кілька разів здійснювали огляд елементів розбитого літака у Смоленську і зверталися до Росії з проханням про юридичну допомогу в рамках слідства, зокрема, про висунення обвинувачення і проведення допитів підозрюваних. Російська сторона не відповіла на ключові звернення слідчих з Варшави.

Як інформується, після повторного аналізу зібраних матеріалів польські слідчі встановили, що радіолокаційна система посадки, яку використовували авіадиспетчери у Смоленську, була несправною. Зокрема, на екрані радару пропадав пункт, який визначав позицію літака. Відтак, росіяни давали пілотам польського урядового літака хибну інформацію про місце розташування повітряного судна. Попри те, що диспетчери не знали про точне перебування літака, вони давали пілотам команди щодо зниження і заходу на посадку. Такі висновки польські слідчі зробили після аналізу реєстратора звуку P-500 з вежі контролю в Смоленську, зокрема, переговорів між авіадиспетчерами і пілотами. Фахівці криміналістичної лабораторії Агенції внутрішньої безпеки Польщі додатково розшифрували слова і речення, які раніше не можна було ідентифікувати, і приписати їх конкретним особам. На підставі проаналізованих матеріалів було стверджено, що інформація, яка надавалася диспетчерами, була хибною.

У квітні 2017 року Національна прокуратура РП змінила характер звинувачення щодо двох авіадиспетчерів – з ненавмисного до навмисного доведення до авіакатастрофи. Слідчі переконували, що контролери руху могли розуміти, що їх дії можуть призвести до катастрофи, але продовжували спрямовували літак на посадку.

Як відомо, 10 квітня 2010 року при заході на посадку на військовому аеродромі “Смоленськ-Північний” зазнав катастрофи польський урядовий літак Ту-154М, на борту якого було 96 осіб. В результаті трагічної події загинули усі особи, що були на борту літака, зокрема президентське подружжя Лєха та Марії Качинських, а також усе військове командування та значна частина політичної еліти країни. Польська делегація тоді прямувала до Катині на вшанування загиблих поляків у 70-річчя Катинського злочину.

У 2011 році було опубліковано російський та польський рапорти з причин катастрофи. У російському звіті провина за катастрофу покладалася виключно на польських пілотів, а в польському урядовому документі – на пілотів Ту-154М та російських авіадиспетчерів.

У 2016 році в Польщі на урядовому рівні відновлено слідство у справі Смоленської катастрофи і поінформовано про анулювання попереднього польського рапорту з причин катастрофи

 

Читайте нас у Facebook
@armyinformcomua
Ворог завдав 679 ударів по Запорізькій області: дві людини загинуло, ще 11 поранено

Ворог завдав 679 ударів по Запорізькій області: дві людини загинуло, ще 11 поранено

Загалом упродовж доби окупанти завдали 679 ударів по 14 населених пунктах Запорізької області.

На Покровському напрямку зупинено 51 атаку ворога

На Покровському напрямку зупинено 51 атаку ворога

Загалом, від початку минулої доби відбулося 198 бойових зіткнень. Українські захисники продовжують рішуче давати відсіч спробам противника просунутися вглиб нашої території, завдаючи йому вогневого ураження.

«Робота як робота — виїхали, розвалили, повернулись»: танкіст «Шева» про виконання бойових задач на фронті

«Робота як робота — виїхали, розвалили, повернулись»: танкіст «Шева» про виконання бойових задач на фронті

Старший лейтенант Олександр, із позивним «Шева», служить заступником командира танкової роти у 128-й окремій важкій механізованій бригаді «Дике поле».

1 окремий Центр СБС: карай ворога в його тилу справедливим гнівом Спектра

1 окремий Центр СБС: карай ворога в його тилу справедливим гнівом Спектра

14-й окремий полк безпілотних авіаційних комплексів (віднедавна розширений до 1 окремого Центру СБС) — з’єднання у складі Сил безпілотних систем ЗСУ, перший та єдиний в світі підрозділ, що виконує спеціальні завдання зі знищення особливо важливих цілей ворога із застосуванням широкої номенклатури безпілотних систем на оперативно-тактичному та стратегічному рівнях.

Міністри оборони України та Нідерландів обговорили запуск виробництва deep-strike БПЛА

Міністри оборони України та Нідерландів обговорили запуск виробництва deep-strike БПЛА

Міністр оборони України Денис Шмигаль зустрівся з Міністром оборони Нідерландів Рубеном Брекельмансом та обговорив запуск спільного виробництва deep-strike БПЛА.

«Небесні жорна»: дрони Залізної бригади перемелюють окупантів в Харківській області

«Небесні жорна»: дрони Залізної бригади перемелюють окупантів в Харківській області

Безпілотникіи 3 Окремої важкої механізованої Залізної бригади та суміжників безупинно перемелюють російських загарбників і трощать їхнє озброєння та укріплення.

ВАКАНСІЇ

Начальник ремонтної майстерні, військовослужбовець

від 25000 до 125000 грн

Київ, Київська область

Стрілець

від 25000 до 125000 грн

Вся Україна

22 окремий мотопіхотний батальйон 92 ОШБр

Оператор відділення радіоелектронної боротьби

від 25000 до 65000 грн

Павлоград

Військова частина А4759

Кок “військовослужбовець”

від 25000 до 60000 грн

Одеса, Одеська область

Стрілець-зенітник у 66 ОМБр ім. князя Мстислава Хороброго ЗСУ

від 50000 до 120000 грн

Київ, Київська область

Операційна сестра, військовослужбовець

від 20000 до 50000 грн

Дніпро

Військова частина А4615

--- ---