Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Бойові машини піхоти M2 Bradley, що стали невід’ємною частиною сучасного поля бою, отримують друге життя в руках українських ремонтників. Підрозділи Сил логістики нарощують темпи ремонту цієї бронетехніки, перетворюючи її з пошкоджених уламків на знову боєздатні машини.
Про це йдеться в публікації на сторінці командування Сил логістики.
Від уламків до передової
Інтенсивні бої залишають свій слід: техніка виходить з ладу через підриви на мінах, ураження FPV-дронами або прямі попадання артилерії. Але для ремонтних підрозділів немає безнадійних випадків. Навіть серйозно пошкоджені Bradley відновлюють: ремонтують корпуси, замінюють двигуни та відновлюють ходову частину. У найскладніших випадках використовують корпуси-донори та співпрацюють із заводами.
У 2023 році в Україні відновили лише 12 одиниць M2 Bradley. У 2024-му ця цифра зросла до 60, а вже у 2025 році ремонтники планують збільшити темпи вдвічі. Це стало можливим завдяки вдосконаленню процесів, залученню кваліфікованих фахівців та покращенню постачання запчастин.
Захист від нових загроз
Російські війська адаптуються та атакують Bradley у вразливі місця, але українські фахівці не стоять на місці. Відновлені машини отримують додатковий антидроновий захист, включаючи системи РЕБ, що зменшують ризик ураження FPV-дронами. Це суттєво підвищує виживаність екіпажу та ефективність машини на полі бою.
Головна сила ремонтних підрозділів — це люди. Вузькопрофільні спеціалісти — мотористи, електрики, зварювальники, спеціалісти з баштового озброєння — працюють як єдиний механізм. Дехто з них проходив навчання за кордоном, отримував сертифікацію та вдосконалював навички, аби відновлювати техніку за найвищими стандартами.
Україна перевершує очікування
Західні партнери неодноразово дивувалися українським ремонтникам. Там, де інші вважали відновлення неможливим, наші фахівці знаходили рішення. Бойові машини повертаються в стрій, а разом із ними — шанс для українських захисників успішно виконувати бойові завдання.
Як повідомляла АрміяInform, у зоні бойових дій, де кожен кілометр має значення, майстерність шиномонтажників стає запорукою не лише оперативності техніки, але й життя військових. Вони — тихі герої фронту, чия робота забезпечує надійність ходу та керованість броньованих автомобілів, таких як MaxxPro та HMMWV, що є критично важливим для виконання бойових завдань.
@armyinformcomua
Міністр оборони України Денис Шмигаль зустрівся у Києві з Державною міністеркою з питань міжнародного співробітництва Об’єднаних Арабських Еміратів, її Високоповажністю Рім Ібрагім Аль Хашимі.
«Куту» всього 22, та він вже пройшов шлях від строковика до снайпера у підрозділі спеціального призначення.
Оператори БПЛА 68 єгерської бригади імені Олекси Довбуша ліквідовують технічні засоби окупантів, чим значно ускладнюють обстановку для ворожих підрозділів.
Пілоти FPV 3 ОШБр завдали чергового удару по окупантам, знищивши, окрім іншого, ствол ворожого танка прямим влучанням дрона.
У Чернігівському районі піротехніки ДСНС України знешкодили бойову частину російської крилатої ракети «Іскандер-К», яка впала на присадибну ділянку та не здетонувала.
На фондах одного з навчальних центрів ЗСУ відбувся навчально-методичний збір з метою вироблення єдиних поглядів та підходів щодо застосування технологій під час планування, організації та формування звітності заходів навчання особового складу у навчальних центрах Збройних Сил України.
від 21000 до 21000 грн
Черкаси
Головний центр підготовки особового складу ДПСУ ім. генерал-майора Ігоря Момота
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…