Так мешканець Кропивницього відреагував на законні вимоги працівника Національної поліції України та військовослужбовців Збройних Сил України з ТЦК та СП…
Президентські вибори у США – це не лише боротьба ідеологій, але й конкуренція стратегічних комунікацій між кандидатами. Головна мета – завоювати довіру виборців і забезпечити підтримку, достатню для перемоги. У цьому процесі штаби кандидатів створюють інформаційні кампанії, що мало відрізняються від тих, які проводяться в урядовому чи приватному секторах.
Виборча кампанія Дональда Трампа побудована на образах «рятівника простолюду» та національного героя. Його комунікаційна стратегія — це послідовне підкреслення ролі Трампа як єдиного захисника громадян від «системи». Його лозунг «Вони прийшли не за мною, а за вами. Я просто стою у них на шляху» знаходить відгук у тисячі американських громадян, особливо серед прихильників Республіканської партії.
Ключові тези кампанії Дональда Трампа зібрані у програмі «Порядок денний 47», яка включає десять пріоритетів і двадцять обіцянок, орієнтованих на безпеку і фінансовий добробут американців. Штаб Трампа активно використовує мікротаргетинг, залучаючи підтримку серед конкретних груп, таких як батьки, ветерани та спортсмени, шляхом обіцянок, адресованих кожній аудиторії окремо.
Лідери громадської думки — ще один важливий інструмент під час виборчих кампаній. На сьогоднішній день 49 відомих осіб, серед яких Ілон Маск, Мел Гібсон, Такер Карлсон, Каньє Вест і Фіфті Сент, висловили підтримку Дональду Трампу. Це значно посилює його позиції серед виборців, для яких думка цих людей є авторитетною.
У відповідь на імідж героя Дональда Трампа, штаб Камали Гарріс обрав архетип керівника, який віддано служить країні і веде її до змін. Її кампанія базується на попередньому досвіді Гарріс на посаді віцепрезидентки США та генерального прокурора Каліфорнії, акцентуючи увагу на її досягнення та вже виконану роботу. Основною аудиторією інформаційної кампанії Камали Гарріс є громадяни середнього класу.
У своїй стратегії вона спирається на підтримку таких відомих осіб, як Арнольд Шварценеггер, Джиммі Картер, Барак і Мішель Обама, Емінем та Тейлор Свіфт. Загалом її підтримала 81 відома особа, що є значною перевагою для залучення уваги та довіри виборців.
На інформаційні кампанії обох кандидатів також вплинула публікація «Проєкту-2025» від аналітичного центру «Херітедж Фондейшен», що висвітлює потенційні перші кроки Дональда Трампа у разі перемоги на виборах. Проєкт став сенсацією і викликав занепокоєння у багатьох громадян США, оскільки його рекомендації вважаються загрозою демократії та громадянським правам. Дональд Трамп відмежувався від проєкту. Водночас Камала Гарріс почала використовувати його як інструмент для ведення «наступальних дій», змушуючи Трампа зайняти реактивну позицію.

Стратегічні комунікації Дональда Трампа та Камали Гарріс демонструють послідовність та чітку структуру. Обидва кандидати докладають значних зусиль, щоб підтримувати обраний імідж і витримувати тон власного бренду. Камала Гарріс користується перевагою потужної підтримки лідерів громадської думки, а також ефектом від сенсаційного оприлюднення «Проєкту-2025», що суттєво підвищує її шанси на перемогу у президентських виборах. Водночас час та обставини залишають місце для змін, що додає невизначеності в боротьбі за Білий дім.
Автор: Серафим Сич для АрміяInform
@armyinformcomua
Одного військовослужбовця засуджений вдарив правицею в щелепу, другого збив легковиком.
Заступник Міністра оборони України Сергій Боєв провів зустріч із Державним секретарем Міністерства оборони Латвії Айварсом Пуріньшем щодо розвитку спільних проєктів у сфері ОПК та оборонної допомоги у 2026 році.
Армія рф завдала серії авіаційних ударів по Запоріжжю. За попередніми даними, внаслідок атаки постраждали 19 людей, одну людину рятувальники деблокували з-під завалів.
Під час Купʼянської операції бійці 2-го корпусу НГУ «Хартія» та суміжних підрозділів ліквідували прорив ворога і вже знищили понад 1000 росіян.
На північ від визволеної Андріївки FPV-оператори батальйону БпАК 225-го окремого штурмового полку ліквідували чергову групу російських військових, які намагалися переправитися через річку на гумових човнах.
Діана з позивним «Горгона» служить санітарним інструктором евакуаційного відділення медичної роти 43-ї окремої механізованої бригади. Рішення піти в армію вона ухвалила після роботи й життя у прифронтовій Боровій на Харківщині.
від 21000 до 121000 грн
Вся Україна
1 центр рекрутингу Сухопутних військ ЗСУ
Так мешканець Кропивницього відреагував на законні вимоги працівника Національної поліції України та військовослужбовців Збройних Сил України з ТЦК та СП…