Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Президентські вибори у США – це не лише боротьба ідеологій, але й конкуренція стратегічних комунікацій між кандидатами. Головна мета – завоювати довіру виборців і забезпечити підтримку, достатню для перемоги. У цьому процесі штаби кандидатів створюють інформаційні кампанії, що мало відрізняються від тих, які проводяться в урядовому чи приватному секторах.
Виборча кампанія Дональда Трампа побудована на образах «рятівника простолюду» та національного героя. Його комунікаційна стратегія — це послідовне підкреслення ролі Трампа як єдиного захисника громадян від «системи». Його лозунг «Вони прийшли не за мною, а за вами. Я просто стою у них на шляху» знаходить відгук у тисячі американських громадян, особливо серед прихильників Республіканської партії.
Ключові тези кампанії Дональда Трампа зібрані у програмі «Порядок денний 47», яка включає десять пріоритетів і двадцять обіцянок, орієнтованих на безпеку і фінансовий добробут американців. Штаб Трампа активно використовує мікротаргетинг, залучаючи підтримку серед конкретних груп, таких як батьки, ветерани та спортсмени, шляхом обіцянок, адресованих кожній аудиторії окремо.
Лідери громадської думки — ще один важливий інструмент під час виборчих кампаній. На сьогоднішній день 49 відомих осіб, серед яких Ілон Маск, Мел Гібсон, Такер Карлсон, Каньє Вест і Фіфті Сент, висловили підтримку Дональду Трампу. Це значно посилює його позиції серед виборців, для яких думка цих людей є авторитетною.
У відповідь на імідж героя Дональда Трампа, штаб Камали Гарріс обрав архетип керівника, який віддано служить країні і веде її до змін. Її кампанія базується на попередньому досвіді Гарріс на посаді віцепрезидентки США та генерального прокурора Каліфорнії, акцентуючи увагу на її досягнення та вже виконану роботу. Основною аудиторією інформаційної кампанії Камали Гарріс є громадяни середнього класу.
У своїй стратегії вона спирається на підтримку таких відомих осіб, як Арнольд Шварценеггер, Джиммі Картер, Барак і Мішель Обама, Емінем та Тейлор Свіфт. Загалом її підтримала 81 відома особа, що є значною перевагою для залучення уваги та довіри виборців.
На інформаційні кампанії обох кандидатів також вплинула публікація «Проєкту-2025» від аналітичного центру «Херітедж Фондейшен», що висвітлює потенційні перші кроки Дональда Трампа у разі перемоги на виборах. Проєкт став сенсацією і викликав занепокоєння у багатьох громадян США, оскільки його рекомендації вважаються загрозою демократії та громадянським правам. Дональд Трамп відмежувався від проєкту. Водночас Камала Гарріс почала використовувати його як інструмент для ведення «наступальних дій», змушуючи Трампа зайняти реактивну позицію.
Стратегічні комунікації Дональда Трампа та Камали Гарріс демонструють послідовність та чітку структуру. Обидва кандидати докладають значних зусиль, щоб підтримувати обраний імідж і витримувати тон власного бренду. Камала Гарріс користується перевагою потужної підтримки лідерів громадської думки, а також ефектом від сенсаційного оприлюднення «Проєкту-2025», що суттєво підвищує її шанси на перемогу у президентських виборах. Водночас час та обставини залишають місце для змін, що додає невизначеності в боротьбі за Білий дім.
Автор: Серафим Сич для АрміяInform
@armyinformcomua
Міністр оборони України Денис Шмигаль зустрівся з Міністром оборони Нідерландів Рубеном Брекельмансом та обговорив запуск спільного виробництва deep-strike БПЛА.
Безпілотникіи 3 Окремої важкої механізованої Залізної бригади та суміжників безупинно перемелюють російських загарбників і трощать їхнє озброєння та укріплення.
Підрозділи 24 ОМБр імені Короля Данила тримають оборону в Часовому Ярі, знищуючи накупантів при спробах накопичення.
Перший батальйон ПБС Kraken 3 АК цілодобово та комплексно працює по окупантах в Харківській області.
22-річний Михайло підписав «Контракт 18‒24» із 95-ю окремою десантно-штурмовою Поліською бригадою, тому що відчуває відповідальність за друзів, з якими разом вчився у військовому ліцеї.
Бійці підрозділу «Артан» Головного управління розвідки щоночі виконують бойові завдання. не даючи ворогу ані хвилини перепочинку.
від 20100 до 50000 грн
Запоріжжя
Сватівський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…