Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Агентство Bloomberg (США) і некомерційна організація Danwatch (Данія) провели дослідження страхових документів близько 150 нафтових танкерів, що транспортували російську нафту в липні-серпні.
Про це інформує Служба зовнішньої розвідки України.
Стверджується, що для обходу міжнародних санкцій власники танкерів шукають нових страховиків і замість традиційних західних компаній звертаються за послугами до страхових фірм з Камеруну, Киргизстану та росії.
У відповідь на це Велика Британія планує посилити перевірки танкерів із сумнівним страхуванням. Зокрема, від них вимагатимуть надати деталі страхового статусу під час проходження через протоку Ла-Манш.
Основні варіанти страхування російських танкерів за даними дослідження:
західні страховики: до початку російсько-української війни більшість вантажів російських нафтових танкерів були застраховані західними компаніями, що входять до «Міжнародної групи клубів захисту та відшкодування» («International Group of Protection & Indemnity Clubs»). Страховики з країн G7 мають змогу укладати договори страхування лише за наявності письмових підтверджень того, що російська нафта придбана за граничною ціною 60 дол. США за барель;
російські страховики: після запровадження санкцій зросла кількість звернень власників суден «тіньового флоту» рф до російських страховиків. Основні російські компанії: спат «ингосстрах», страхова група «альфастрахование», ат «согаз». Фінансову гарантію цим компаніям надає державний перестраховик ат «российская национальная перестраховочная компания» (рнпк), що перебуває під міжнародними санкціями;
нові учасники: страхові компанії з Камеруну та Киргизстану забезпечували страховий захист щонайменше для двох танкерів з «тіньового флоту» кожна.
Як наслідок — відмова від західних страховиків і перехід до фірм з низькою репутацією підвищує ризик затримок виплат або невиплат у разі інцидентів — аварії, розливу нафти тощо. Це посилює економічні та екологічні загрози для країн Європи. При цьому проблеми у сфері страхування внаслідок міжнародних санкцій свідчать про те, що використання росією «тіньового флоту» стає все більше ускладненим.
Нагадуємо, російські генерали відповідатимуть за удари, що могли спричинити катастрофу в Харкові.
До речі, якщо вас цікавить спеціалізований та аналітичний контент про військову справу – підпишіться на телеграм-канал АрміяInform та на сторінку в інстаграмі.
@armyinformcomua
На озброєння до 40 Окремої артилерійської бригади імені Великого князя Вітовта надійшли нові гармати українського виробництва 2П22 «Богдана-Б».
Начальник служби рекрутингу 39-ї окремої бригади берегової оборони Альона Винокур називає армію величезним полем можливостей.
Зараз українські підрозділи продовжують контрнаступальні дії в районах Добропілля, також в інших районах, зокрема на Запорізькому напрямку.
Україна детально працює зі Сполученими Штатами для посилення своєї ППО та всіх можливостей захисту: передусім ЗРК Patriot, інші системи, а також далекобійність.
Через брак особового складу російське командування відмовляється проводити ротацію на своїх бойових позиціях, тримаючи там своїх поранених солдатів місяцями.
У неділю, 12 жовтня, Президент України Володимир Зеленський провів переговори зі своїм американським колегою Дональдом Трампом.
від 21000 до 121000 грн
Хмельницький
Військова частина А7034
від 22000 до 122000 грн
Яворів
Яворівський РТЦК та СП
від 19000 до 120000 грн
Коломия, Івано-Франківська область
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…