Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Субмарини ВМС США оснащуватимуться магнітогідродинамічним приводом, що дасть можливість рухатися під водою повністю безшумно.
Профільний військо-морський портал Naval News розповсюдив інформацію, що військово-морські сили США модернізували субмарину USS Montana типу Virginia, встановивши на неї замість класичного гребного гвинта магнітогідродинамічний привід (MHD), що не створює жодних звуків під час роботи, повідомляє АрміяInform.
Аналітики оборонної секції порталу Building-TECH зазначили, що в умовах морської війни, де сучасні корабельні акустичні датчики здатні виявити вороже судно на відстані сотень кілометрів, новий безшумний двигун зробить підводний човен непомітним.
Зовнішній вигляд модифікованої субмарини та її параметри тримають у таємниці, але відомо, що новий двигун замінив традиційний гвинт, а силова установка розташована повністю всередині корпусу.
На думку британських експертів, єдиними зовнішніми ознаками нового двигуна на USS Montana будуть горизонтальні водозабірні отвори великого діаметра носової частини.
Повідомляється, що підводний човен з унікальною ходовою установкою пройде випробування на річці Пенобскот у штаті Мен. Така локація обрана невипадково: закрита водойма не дозволить іншим країнам, зокрема росії та Китаю, стежити за результатами тестів та зняти характерний звук двигуна.
Магнітодинамічний двигун, розробкою якого керує Агентство передових оборонних дослідницьких проєктів DARPA у рамках програми PUMP, вперше було представлено у 2023 році.
Його принцип дії ґрунтується на використанні надпровідних магнітів, що створюють магнітне поле, що рухає “робоче тіло” — воду — в одному напрямку, створюючи таким чином тягу.
Магнітогідродинамічний привід не має рухомих частин і не створює ефекту кавітації у водному середовищі, а тому повністю безшумний. Це зробить підводний човен складним для виявлення за допомогою пасивного гідролокатора.
На практиці це означає, що виявити такий підводний човен буде вкрай важко, а в низці випадків — майже неможливо. Серед недоліків технології називають відносно малу порівняно з аналогами тягу. Для належної роботи такий двигун повинен мати потужне джерело енергії, але ця проблема могла бути вирішена атомною енергоустановкою субмарини класу Virginia.
Інженери працюють над системою MHD протягом десятиліть, і перша концепція цього підводного рушія з’явилася ще у 60-х роках. Своєю чергою японці побудували в 1992 році 30-метровий човен Yamato-1 саме з двигуном MHD. Проте його конструкція виявилася занадто важкою, у зв’язку з чим Yamatо-1 міг пересуватися лише зі швидкістю 6,6 вузла, оскільки споживав надто багато енергії. Про те цей факт не змінює того, що привід працював, просто потребував доопрацювання. Проєкт Yamatо-1 показав, що потребує доопрацювання.
Виявилося, що необхідні сильніші магній і міцніші електроди, тобто ті елементи, які контактують з водою. Доктор Сьюзен Світебенк з Офісу оборонних наук (DSO) DARPA каже, що нове покоління магнітів, розроблених термоядерною промисловістю, має вирішити проблему їхньої низької потужності.
Однак серйознішою проблемою є електроди, оскільки при контакті з морською водою метал зазнає дій корозії. Під час випробувань Yamatо-1 було виявлено, що ці елементи втрачають 3% своєї ваги на рік.
Virginia є типом нових американських багатоцільових атомних субмарин четвертого (останнього нині) покоління. Вони призначені для боротьби з субмаринами противника, завдання ракетних ударів по наземних цілях і проведення диверсійних робіт.
Ракетне озброєння субмарини представлене ракетами “Томагавк”, які запускаються з 12 вертикальних пускових установок. Також човен має торпедно-мінне озброєння. На сьогодні збудували 24 субмарини типу Virginia.
https://www.youtube.com/watch?v=yVhjWNsAxgU&ab_channel=MILITARYNEWS_ID
Субмарина ВМС США USS Montana типу Virginia — найновіший малопомітний підводний човен військового флоту Сполучених Штатів. Відео: Military news_ID
@armyinformcomua
Старший лейтенант Олександр, із позивним «Шева», служить заступником командира танкової роти у 128-й окремій важкій механізованій бригаді «Дике поле».
14-й окремий полк безпілотних авіаційних комплексів (віднедавна розширений до 1 окремого Центру СБС) — з’єднання у складі Сил безпілотних систем ЗСУ, перший та єдиний в світі підрозділ, що виконує спеціальні завдання зі знищення особливо важливих цілей ворога із застосуванням широкої номенклатури безпілотних систем на оперативно-тактичному та стратегічному рівнях.
Міністр оборони України Денис Шмигаль зустрівся з Міністром оборони Нідерландів Рубеном Брекельмансом та обговорив запуск спільного виробництва deep-strike БПЛА.
Безпілотникіи 3 Окремої важкої механізованої Залізної бригади та суміжників безупинно перемелюють російських загарбників і трощать їхнє озброєння та укріплення.
Підрозділи 24 ОМБр імені Короля Данила тримають оборону в Часовому Ярі, знищуючи накупантів при спробах накопичення.
Перший батальйон ПБС Kraken 3 АК цілодобово та комплексно працює по окупантах в Харківській області.
від 50000 до 170000 грн
Кривий Ріг
Криворізький РТЦК та СП
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…