У минулому літаючі дрони успішно і не дуже використовували не лише під час ведення війн, але й у цілком мирних сферах. А часом безпілотники й поготів відігравали абсолютно…
У 1903 році брати Райт керували першим у світі літаком, у побудові якого застосували деформацію крила для успішного польоту. З того часу практично в кожному літаку була передбачена система рухомих елементів для управління польотом, утім, у створюваного нині в США X-65, вона відсутня.
У 1903 році брати Райт керували першим у світі літаком, у побудові якого застосували деформацію крила для успішного польоту. З того часу практично в кожному літаку була передбачена система рухомих елементів для управління польотом, утім, у створюваного нині в США X-65, вона відсутня.
X-65 буде використовувати струмені стиснутого повітря із сопел для формування потоку повітря над поверхнею літака. Ця технологія має назву Active Flow Control (AFC).
Очікується, що усунення зовнішніх рухомих частин зменшить вагу та спростить керування, а також покращить продуктивність авіамашини, повідомляє портал Defense Mirror.
Агентство передових оборонних дослідницьких проєктів Міноборони США (DARPA) вибрало компанію Aurora Flight Sciences для створення повномасштабного X-plane, щоб продемонструвати життєздатність використання приводів активного керування потоком (AFC) для основного керування польотом.
«X-65 — це демонстратор технологій, його ромбоподібна форма крила розроблена, щоб допомогти нам максимізувати те, що ми можемо дізнатися про AFC у повномасштабних реальних випробуваннях», — сказав доктор Річард Влезін, керівник програми DARPA.
Прототип літака X-65. Фото: Aurora Flight Sciences
X-65 буде побудований з двома комплектами приводів управління — традиційними закрилками та кермами напряму, а також системою AFC. Це одночасно мінімізує ризик та максимізує розуміння програми ефективності контролю.
Безпілотний X-65 масою понад 3170 кг матиме розмах крил 9 метрів і здатний розвивати швидкість до 0,7 маху.
Його вага, розмір та швидкість, аналогічні військово-навчально-тренувальному літаку, роблять результати льотних випробувань актуальними для проєктування реальних літаків.
«Ми будуємо X-65 як модульну платформу — секції крила та виконавчі механізми AFC можна легко замінити, щоб дозволити їй продовжувати працювати як випробувальний об’єкт для DARPA та інших агентств ще довгий час після завершення проєкту CRANE», — сказав Влезін.
Aurora Flight Sciences уже розпочала виготовлення X-plane. Новий X-65 планується випустити на початку 2025 року.
Відео: Aurora Flight Sciences
@armyinformcomua
російська агресія, яка почалася в лютому 2014 р., зумовила швидке кількісне зростання Збройних Сил України. Для новосформованих бригад потрібна була бойова техніка.
Бійці 24-ї механізованої бригади імені короля Данила врятували трьох цивільних мешканців, які до останнього залишались в селищі Стінки поблизу Часового Яру.
Оператори БПЛА 80-ї десантно-штурмової Галицької бригади ДШВ ЗСУ під час оборони Сумської області знищують ворожий транспорт та піхоту.
Володимир Зеленський зустрівся з нашими воїнами, які відновлюються після поранень у нідерландському військовому реабілітаційному центрі Аарденбург.
Бійці 2-го механізованого батальйону30-ї механізованої бригади імені князя Костянтина Острозького відбили спробу російського штурму на мотоциклах.
Прикордонники підрозділу «Фенікс» на Торецькому напрямку знищили ворожий БТР-70, РЗСВ «Тип-63», наземний роботизований комплекс та гармату.
від 55000 до 125000 грн
Слов'янськ
Батальйон спеціального призначення Донбас 18 Слов'янської бригади Національної гвардії України
У минулому літаючі дрони успішно і не дуже використовували не лише під час ведення війн, але й у цілком мирних сферах. А часом безпілотники й поготів відігравали абсолютно…