Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…
Військово-Морські Сили ЗС України у рамках міжнародної технічної допомоги нещодавно отримали від уряду Королівства Данії автономні гідрографічні комплекси.
Як розповів начальник гідрографічної служби ВМС ЗС України капітан 1 рангу Роман Гончаренко, цей комплекс обладнаний багатопроменевим ехолотом, призначений для зйомки рельєфу дна з метою ситуаційної обізнаності підводного простору. Його можливості дозволяють, зокрема, й виявляти підводні об’єкти, що на сьогодні є неабияк важливо для військових моряків.
— Головне завдання багатопроменевого ехолота — збирати точні дані про морське дно та морське середовище. Потім їх можна обробити та використовувати для створення та оновлення морських карт та планшетів для підтримки безпечної навігації у районі. Отримана батиметрична інформація дозволяє знати глибини дна з щільністю через кожен сантиметр. Відповідно, ми можемо знати наявні підводні перешкоди, вибрати правильні місця стоянки наших плавзасобів, варіанти проходу, маршрути переходів суден, — пояснює офіцер.
Також він зазначив, що зазначений комплекс використовується насамперед в акваторіях портів та закритих водних акваторіях. Багатопроменевий ехолот дозволяє отримати інформацію від 1024 променів. Тобто, фактично військові моряки отримують деталізований рельєф дна.
— Цей безекіпажний надводний комплекс виробництва Maritime Robotics (Норвегії), спеціальне обладнання комплексу, зокрема багатопроменевий ехолот SeaBat T51, виробництва компанії Teledyne Marine (Данія), яка є одним з провідних виробників гідролокаторів та ехолотів різних типів, а також навігаційного обладнання. Він значно посилить спроможності у вивченні морського дна, що іноді має вирішальне значення для безпеки мореплавства та захисту довкілля, — розповів капітан 1 рангу Роман Гончаренко.
Довідка
Багатопроменевий ехолот SeaBat T51-R — створений на основі відомого SeaBat T50, але з чотирикратною роздільною здатністю. SeaBat T51-R є революційним багатопроменевим ехолотом. Його неперевершена технологія 800 кГц дозволяє проводити зйомку з найвищим рівнем деталізації, зберігаючи при цьому дивовижну ефективність зйомки з широкою смугою охоплення. Також має гнучкий нижній частотний діапазон 350-430 кГц.
Автономне управління сонаром зі штучним інтелектом спеціально створено для SeaBat T51 — це унікальна інновація SeaBat забезпечує надійні дані та роботу гідролокатора без допомоги рук, що дозволяє підвищити ефективність зйомки при меншому навантаженні на оператора.
Ехолот надає безпрецедентну інформацію про топографію морського дна і у такий спосіб виводить отримання батиметричних даних на абсолютно новий рівень.
Фото автора
@armyinformcomua
Прем’єрний кінопоказ присвяченої митцям на війні документальної стрічки відбувся у Дніпрі. Її героями стали семеро українських митців та мисткинь, які після початку російської агресії стали до лав Сил оборони України.
Підприємства Бєлгородської області росії фактично зупиняють роботу через постійні повітряні тривоги, а співробітники змушені проводити більшість робочого часу в укриттях , бігаючи туди-сюди під звуки стрілянини.
Оператори БПЛА прикордонного підрозділу «Фенікс» продовжують завдавати ударів по окупантах на Купʼянському напрямку, де нещодавно спалили ворожий пункт управління безпілотниками, розташований в тилу противника.
«Салют, зумери!»: у 13-й бригаді оперативного призначення «Хартія» Національної гвардії України звернулися до потенційних учасників та учасниць програми «Контракт 18‒24» звичною для молоді мовою.
44-річний командир екіпажу БПЛА PD-2 Окремої президентської бригади на псевдо «Магніт», який каже, що «народився з відчуттям ритму війни», розповів, як ще у 2015 році передбачив повномасштабне вторгнення, а в лютому 2022-го прийшов до командування ДФТГ рідного Василькова з уже розробленим планом оборони міста.
У ніч на 16 жовтня російські війська атакували дроном вантажне авто компанії «Нова пошта», що рухалося поблизу Краматорська.
Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…