Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Солдат Володимир проходить службу в одній з частин Харківського гарнізону. У середині червня він прийшов до військового медзакладу, розташованого на Слобожанщині, щоб пройти військово-лікарську комісію.
Час відвідування він обрав сам, керуючись своєю службовою зайнятістю та станом здоров’я, за допомогою спеціального програмного забезпечення «Е-черга».
— У медслужбі нашої військової частини мені допомогли зареєструватися на дату, зручну для мене, — каже захисник України. — Так сталося, що протягом 2022-2023 рр. мені вже вдруге доводиться проходити ВЛК у цьому госпіталі. Тож мені є з чим порівняти. Мушу сказати, що «Е-черга» — це сучасно, швидко та ефективно. Не скажу, що зовсім зникли черги біля певних кабінетів у поліклініці, але порядку точно стало більше.
За словами командування військово-медичної установи, першу версію системи «Е-черга» в них було впроваджено ще в лютому 2023-го.
— Чотири місяці тому ми використали власну технологічну розробку для запису та проходження військово-лікарської комісії, — пояснює начальник відомчого медзакладу. — Результати вже тоді були досить вагомі. У травні ми встановили вже більш досконалу версію «Е-черга». Зауважу, що в нас успішно впроваджено інші технологічні інновації, а саме: медична інформаційна система MІС «Smart», спеціалізоване програмне забезпечення ER «Hospital», програмне забезпечення «ТРЕКЕР» та інші.
До речі, від початку широкомасштабного вторгнення окупантів у цьому медзакладі значно збільшилася кількість відвідувачів з-поміж захисників і захисниць України. Звісно ж, пропорційно зросло й навантаження на всіх лікарів, що працюють з відвідувачами в поліклініці.
Тимчасовий виконувач обв’язків начальника поліклініки пояснила, що через професійні особливості іноді виникають черги біля кабінетів таких лікарів, як: невропатолог, травматолог чи психіатр.
— Ці фахівці з певних причин оглядають армійців більш тривалий час. Також ці чи інші лікарі можуть направляти людей на додаткове обстеження. Наприклад, для отримання більш повної картини про стан здоров’я вони йдуть до фахівців в кабінеті ультразвукової діагностики, де треба записуватися окремо. Натомість всі відвідувачі хочуть якомога скоріше пройти ВЛК. Якщо ж цей процес затягується, то починають проявляти невдоволення. Зауважу, що ми робимо все для того, щоб швидко та якісно виконувати свою роботу. Проте переводити стрілки на годиннику вперед не можемо, — пояснила жінка-військовослужбовець.
Вона додала, що доволі часто до них приходять хлопці та дівчата без попередньої реєстрації в системі «Е-черга». З різних причин деякі начальники медслужб частин поки не користуються можливостями нововведення. Тому просто видають воїнам відповідні паперові документи для ВЛК.
— Звісно ж, ми нікому не відмовляємо та приймаємо всіх й без записів у «Е-черга». Проте варто зрозуміти, що в таких випадках відбувається певне корегування графіків відвідування лікарів. Є тут й інший момент. Так, якщо одна заслужена людина після поранення на милицях приходить до нас, то ми якось намагаємось допомогти їй. Але, що нам робити, коли таких воїнів у один день прибуває не один, і не два? Як практик скажу, що «Е-черга» — дуже ефективна система в плані проходження ВЛК. Вірю, що поступово все налагодиться та всі медичні працівники будуть направляти до нас людей тільки після електронної реєстрації, — зауважила військова лікарка.
Як зазначають у цьому військовому медзакладі, там не приховують проблемних питань та постійно працюють над їхнім розв’язанням.
— У разі виникнення якихось труднощів із проходженням ВЛК чи з інших питань, кожен чи кожна можуть зателефонувати в робочий час за номером (099) 7692113. Це телефон гарячої лінії нашого медзакладу. Там усіх вислухають та зафіксують дзвінок. Наостанок прошу наших відвідувачів замість безпідставної критики роботи медиків в погонах, спочатку зрозуміти причини виникнення проблеми та дізнатися про наші лікувально-діагностичні можливості, — запевнив начальник медичної установи оборонного відомства.
Фото автора
@armyinformcomua
Десять людей, серед яких 10-річний хлопчик, травмовані внаслідок масованої російської атаки у Черкаській області.
Розвідка 63-ї бригади перехопила радіоперемовини групи російських окупантів, які вже кілька місяців заблоковані в одному з сіл на Лиманському напрямку та, не маючи змоги ані просунутися, ані відступити, просто чекають на свій кінець.
Військовослужбовець відділення персоналу на псевдо «Вердикт» розповів про невидиму для більшості бійців роботу кадрової служби, пояснивши, що правильний документообіг є основою функціонування армії — від нього залежать і зарплати військових, і виплати родинам загиблих, і майбутній статус ветеранів.
На Куп’янському напрямку ситуація залишається складною. Ворог постійно тисне на логістичні шляхи Сил оборони БПЛА та артилерією. Намагається дистанційно їх мінувати. Також росіяни продовжують наступальні дії, використовуючи тактику малих груп.
В Уряді провели нараду щодо ліквідації наслідків одного з найбільших комбінованих ударів по енергетичній інфраструктурі, під час якого ворог застосував значну кількість балістичних ракет.
Протягом минулої доби російські війська 15 разів обстріляли населені пункти Донеччини. Внаслідок атак одна людина загинула, ще 11 дістали поранення. Найбільших руйнувань зазнали Слов’янськ і Костянтинівка.
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…