Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
росіяни скаржаться на проблему з катапультними кріслами у чеських літаках Л-39, які використовуються для початкового навчання курсантів.
Про це під час прямого включення в ефірі телемарафону «Єдині новини» сказав речник Командування Повітряних Сил ЗСУ Юрій Ігнат.
− Окупанти у своїх Телеграм-каналах скаржаться на те, що через відмову Чехії (в умовах антиросійських ізоляційних санкцій) обслуговувати та надавати комплектуючі до винищувачів, росіяни не можуть поремонтувати крісла-катапульти на навчально-бойових літаках Л-39 та повноцінно навчати майбутніх пілотів. Вони повідомляють, що з огляду на те, що навчальних літаків ЯК-130 дуже мало, а на Л-39 немає запчастин, то рішення у них декілька: або відраховувати курсантів, або відправити їх у безстрокову відпустку, або ж садити їх без робочого крісла у цей навчальний літак та давати їм парашути і, як-то кажуть, по-старому, якщо щось, вистрибувати за борт. Власне, тут ми говоримо про те, що по-перше, Чехія, яка є виробником цих літаків, не співпрацює з країною-окупантом. І по-друге, що окупанти вже навіть до того дійшли, що будуть ризикувати життям та здоров’ям своїх молодих потенційних майбутніх пілотів. Це теж треба говорити, щоб росіяни знали, як їхнє керівництво кидає своїх людей, – сказав Юрій Ігнат.
Для наглядного прикладу даємо посилання на російський Телеграм-канал, де власне піднімається питання навчання пілотів у рф.
«Підходить до логічного завершення проблема з катапультними кріслами в чеських літаках Л-39, які використовуються для початкового навчання курсантів.
Проблемі вже півтора року.
Вийшли терміни у піропатронів, наша промисловість виготовити такі піропатрони не може/не вміє/не хоче. Чехи нам їх, ясна річ, не продають (через антиросійські санкції. – Ред.). Наших літаків Як-130 дуже мало, щоб навчити на них всіх наявних курсантів, та й нових побудувати ми не встигнемо.
Я бачу кілька шляхів вирішення цієї проблеми.
Перший шлях, найпростіший і тупий. Сподіваюся, він не розглядається навіть у теорії.
Відрахувати пару курсів курсантів льотного училища, які не отримали через відсутність літаків льотної практики. Тобто всіх, хто навчався у льотному училищі 4 роки – геть. І проблема сама собою відпаде.
Другий варіант. Відправити курсантів на канікули, а коли з’явиться можливість відлітати льотну практику, відлітати її та випустити курсантів.
Третій варіант. Використовувати наявні Л-39 для навчання. Залишення літака в аварійних ситуаціях здійснювати без використання катапультного крісла. По-старому, за борт з парашутом.
Крайній варіант, мені бачиться найреальнішим, і звичайно курсант (і інструктор) має підписати згоду на такі польоти. Ну, а хто не згоден, той іде за першим варіантом», − йдеться в повідомленні.
@armyinformcomua
Міністр оборони України Денис Шмигаль зустрівся з Міністром оборони Нідерландів Рубеном Брекельмансом та обговорив запуск спільного виробництва deep-strike БПЛА.
Безпілотникіи 3 Окремої важкої механізованої Залізної бригади та суміжників безупинно перемелюють російських загарбників і трощать їхнє озброєння та укріплення.
Підрозділи 24 ОМБр імені Короля Данила тримають оборону в Часовому Ярі, знищуючи накупантів при спробах накопичення.
Перший батальйон ПБС Kraken 3 АК цілодобово та комплексно працює по окупантах в Харківській області.
22-річний Михайло підписав «Контракт 18‒24» із 95-ю окремою десантно-штурмовою Поліською бригадою, тому що відчуває відповідальність за друзів, з якими разом вчився у військовому ліцеї.
Бійці підрозділу «Артан» Головного управління розвідки щоночі виконують бойові завдання. не даючи ворогу ані хвилини перепочинку.
від 20000 до 120000 грн
Львів, Львівська область
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…