Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Як вже повідомляла АрміяІnform, військовослужбовці Державної спеціальної служби транспорту Міністерства оборони України виконують завдання (окрім інших) з відновлення мостів, які були зруйновані внаслідок бойових дій. Сьогодні лише в Київській області вже відновлено 8 мостів, а ще 2 незабаром будуть наведені.
Під час будівництва одного з таких мостів в Іванківському районі Київщини перед держспецтрансівцями стоїть непросте завдання: приборкати річку Тетерів, з її швидкою течією, і забити палі для нового тимчасового мосту прямо з понтона.
— За такої швидкої течії — це досить складне завдання. Проте наразі все готове для забиття першої центральної палі, і зараз будемо її забивати. Загалом таких паль буде 77, — говорить командир колійного батальйону підполковник Анатолій Пахолюк.
І хоча для його підлеглих будувати такий міст (із забиванням паль з понтона) доводиться вперше, Анатолій Володимирович впевнений, що з цим завданням вони впораються.
Під час проведення робіт на об’єкт в Іванківському районі приїхав голова Державної спеціальної служби транспорту Міністерства оборони України генерал-майор Богдан Бондар. Після доповіді підполковника Пахолюка та робочої наради він надав коментар АрміяInform.
— Одним із головних завдань Державної служби транспорту ми вважаємо відновлення інфраструктури. Сьогодні наші фахівці працюють на багатьох об’єктах, зокрема й у Київській області. Міст, на будівництві якого ми наразі перебуваємо, плануємо «поставити на крило» за 8–10 днів. Він один із найскладніших, адже річка завширшки близько 50 метрів, тому потрібно буде на палі вкладати два мостові прольоти. Міст буде здатен витримати вантажні автомобілі вагою до 60 тонн. Але слід розуміти, що цей міст все ж таки тимчасовий, хоча наші інженери дають гарантію, що служитиме він 10 і більше років, — зазначив голова ДССТ МО України генерал-майор Богдан Бондар.
За словами керівника ДССТ МОУ, після завершення будівництва об’єктів у Київській області, підрозділи ДССТ МОУ візьмуться за відновлення мостів на Харківщині.
— Наразі ми проводимо технічну розвідку Харківської області. Незабаром фахівці Держтрансслужби будуть готові приступити до відновлення об’єктів інфраструктури в цій області, — зазначив генерал-майор Бондар.
Відео автора
Фото Олега Феценця
@armyinformcomua
На Закарпатті врятували військовозобов’язаного чоловіка, який ледь не загинув, намагаючись переплисти Тису, щоб незаконно потрапити до Румунії.
Однією з головних переваг українських важких бомберів типу Vampire є здатність нести потужні заряди, які здатні не лише вражати цілі підрозділи російських піхотинців, а й знищувати будь-яке укриття, в якому ті спробують сховатися.
Командувач Сил безпілотних систем Роберт «Мадяр» Бровді показав пораненого російського штурмовика, який перед своєю смертю вирішив пообійматися з українським FPV-дроном.
На Північно-слобожанському напрямку екіпажі розвідувально-ударних дронів 73-го морського центру Сил спеціальних операцій системно знищують широкий спектр ворожих цілей — від дронів-«ждунів» і артилерії до засобів радіоелектронної боротьби та складів боєприпасів.
Президент України Володимир Зеленський упевнений, що далекобійні удари по російських стратегічних об’єктах створюють умови для наближення миру.
Правоохоронні органи викрили керівництво одного з комунальних підприємств Харкова, що належить до об’єктів критичної інфраструктури, у створенні власної схеми для ухилянтів.
від 20000 до 30000 грн
Гусятин
Перший відділ Чортківського РТЦК та СП (Гусятин)
від 20000 до 120000 грн
Деражня
Третій відділ Хмельницького РТЦК та СП
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…