Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
АрміяInform вже раніше повідомляла, що у жовтні минулого року в Чернігові були запроваджені обмеження для пільгових категорій населення, зокрема і для ветеранів війни, щодо перевезення у громадському транспорті у робочі дні з 6 до 9 години ранку та з 16.00 до 19.00.
Надалі, під час розгляду цього питання в судовому порядку, вищезазначені обмеження були визнані протиправними на підставі рішення місцевого суду, яке набрало законної сили.
Водночас Чернігівською міською радою було ухвалено ще одне рішення, що у місті з 5 квітня цього року до ухвалення іншого рішення зупиняється звичайний режим роботи міського громадського транспорту загального користування. Він працюватиме в режимі регулярних спеціальних перевезень за наявності у пасажира тимчасового посвідчення. При цьому пільги на безоплатний проїзд у транспорті взагалі не діють.
Ветерани війни обурені таким рішенням міської влади та вважають його протизаконним.
– Раніше, коли вводилися обмеження щодо проїзду, ми сприймали це якось більш-менш нормально, адже вважали, що це тимчасово і багатьом громадянам треба було потрапляти на роботу. Але коли пільговий проїзд взагалі скасували, є вже певне невдоволення. Міська влада своїм рішенням визнала, що кількість пасажирів у транспортному засобі визначається за кількістю сидячих місць. Я зранку їжджу на роботу тролейбусом і за проїзд сплачують всі категорії, включаючи пільговиків, у будь-який час, – розповів ветеран війни Олександр Буга.
Для багатьох учасників бойових дій розв’язання цього питання на місцевому рівні є край важливим, адже це впливає, на їхню думку, на авторитет українських захисників.
– Питання обмеження та скасування пільгового проїзду для воїнів не є поодиноким. У багатьох містах України його неодноразово порушували військові, і в деяких випадках навіть зверталися за захистом своїх прав до суду. Тут принципово відстоювати свою позицію, адже може так статися, що сьогодні позбавили пільгового проїзду, а завтра скасують й інші пільги. І нам треба зробити так, щоб людей, які захищають державу, завжди поважали та згадували про них. На мою думку, допоки законодавством передбачений пільговий проїзд і він не замінений іншими рівноцінними благами, не може бути будь-яких обмежень і тим паче скасувань, а відповідальність за такі порушення повинна бути ефективною та більш жорсткою, – зазначив учасник АТО/ООС Вячеслав Кудрик.
Наразі міським правозахисником уже скеровано позов до місцевого суду про скасування рішення міської ради щодо перевезення в режимі «спеціальних перевезень» і, як наслідок, скасування пільг на проїзд у міському транспорті. Це питання представники Феміди розглянуть на початку травня цього року.
@armyinformcomua
Оператори БПЛА підрозділу «Фенікс» ДПСУ знищили чергову партію окупантів, приправивши це ефектною ліквідацією ворожої техніки.
Бійці 44 окрема артилерійська бригада імені гетьмана Данила Апостола показують чудові результати у контрбатарейній боротьбі та знищенні ворожої артилерії.
Міністр оборони України Денис Шмигаль зустрівся у Києві з Державною міністеркою з питань міжнародного співробітництва Об’єднаних Арабських Еміратів, її Високоповажністю Рім Ібрагім Аль Хашимі.
«Куту» всього 22, та він вже пройшов шлях від строковика до снайпера у підрозділі спеціального призначення.
Оператори БПЛА 68 єгерської бригади імені Олекси Довбуша ліквідовують технічні засоби окупантів, чим значно ускладнюють обстановку для ворожих підрозділів.
Пілоти FPV 3 ОШБр завдали чергового удару по окупантам, знищивши, окрім іншого, ствол ворожого танка прямим влучанням дрона.
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…