Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…
Американська корпорація Lockheed Martin завершила будівництво тисячного винищувача п'ятого покоління F-35.
Проте, тисячний екземпляр F-35 та деякі інші машини нової конфігурації поки що не передаються замовникам.
Літаки розміщені на стоянці в очікуванні доопрацювання новітнього оновлення апаратного та програмного забезпечення Technology Refresh 3 (TR-3), з яким виникли проблеми і програмного забезпечення Block 4, яке належить завершити до середини поточного року, інформує портал The War Zone.
При цьому в рамах модернізації всіх F-35 проводяться роботи з удосконалення двигунів Pratt & Whitney F135, які використовуються на всіх версіях винищувача.
Тим не менш, зараз експлуатується більше F-35, ніж будь-яких інших винищувачів 5-го покоління разом узятих.
Складальний цех літаків F-35. Фото: Lockheed Martin
Станом на початок січня винищувачі F-35 у США і країнах-одержувачах налітали понад 773 тисяч годин, для них підготовлено понад 2280 пілотів і 15,4 тисяч фахівців з технічного обслуговування в 14 льотних службах по всьому світу. Ці літаки вже здійснили понад 469 тисяч вильотів.
Наразі вони розміщені або можуть розміщуватися на 32 базах і 11 авіаносних кораблях США та їхніх союзників. У міжнародній програмі Joint Strike Fighter з виробництва винищувачів беруть участь 17 країн.
Довідково: F-35 Lightning II – сімейство малопомітних багатофункціональних винищувачів-бомбардувальників, розроблене американською компанією Lockheed Martin у трьох варіантах: F-35A наземний винищувач зі звичайним злетом і посадкою для ВПС, F-35B винищувач із коротким злетом і вертикальною посадкою і F-35C палубний винищувач для ВМС.
Багатофункціональний винищувач-бомбардувальник F-35 Lightning II. Відео: Pratt & Whitney
@armyinformcomua
Бійці 132-го окремого розвідувального батальйону ДШВ розпочали тренування у віртуальній реальності, щоб відпрацьовувати дії в умовах, максимально наближених до бойових, та, найголовніше, готувати психіку до стресу, хаосу та інформаційного тиску.
Воїни бригади «Спартан» взяли в полон на Покровському напрямку ще трьох окупантів, серед яких виявився російський наркоторговець, який уже був в українському полоні, але після обміну його знову відправили на війну — і вдруге він шукав спосіб здатися, щоб вижити.
На Оріхівському напрямку після невдалих механізованих штурмів на багі і квадроциклах, окупанти більше не ризикують наступати подібним чином. Адже всі ті рази вони навіть не доїхали до переднього краю Сил оборони.
На Купʼянському напрямку оператори 8-го полку Сил спеціальних операцій провели успішну операцію зі зриву ворожого просування, спершу за допомогою FPV-дронів загнавши окупантів у будівлі, а потім провівши їх зачистку.
На Лиманському напрямку аеророзвідка батальйону «Signum» виявила та знищила укриття ворожих FPV-пілотів, після чого вполювала і мотоцикл, на якому вцілілі окупанти намагалися втекти.
20 команд з бойових підрозділів Сил оборони України зібралися цими вихідними у Кам’янець-Подільській фортеці аби позмагатися за звання кращих операторів безпілотних авіаційних комплексів.
від 21000 до 23000 грн
Харків
Метрологічний центр військових еталонів ЗСУ
від 21000 до 23000 грн
Харків
Метрологічний центр військових еталонів ЗСУ
Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…