ТЕМИ
#ТЕРОБОРОНА #СОЦЗАХИСТ #СПОРТ #РАШАБУМ #ЛАЙФХАКИ #ООС #КОРУПЦІЯ #ІНФОГРАФІКА

Сказали: «вкусно», їжте і «точка»

Прочитаєте за: 3 хв. 5 Серпня 2022, 12:43 126

Після початку повномасштабного вторгнення на територію України більшість провідних компаній світу покинули російський ринок. Це нормальна ситуація, адже подальша співпраця з росіянами призводить до суттєвих репутаційних втрат, що в цивілізованому світі сприймають набагато болючіше за матеріальні збитки. Тому росіяни в авральному порядку намагаються знайти вітчизняний аналог імпортним виробникам, і виходить у них це, як завжди на росії, «аналоговнетно», тобто криво, косо й убого. 

Така ситуація відбувається в усіх сферах економіки: то замість продукції «ІКЕА» намагаються впарити вироби в’язнів колоній, то замість світових кінематографічних прем’єр запускають фільми «Брат» та «Брат-2», а колу заміняють чеченською газованкою. Звісно, російська пропаганда весь фарс подає як «небувалий успіх» та «підйом російської промисловості», проте російський обиватель усе ж воліє здебільшого вистоювати черги під час фінальних розпродажів у магазинах відомих брендів і дивитися піратські копії закордонних кінофільмів. Але про це по телевізору не показують…

Щось подібне відбувається у сфері харчування. Як відомо, ще на початку березня 2022 року на російській території закрилися ресторани швидкого харчування «МакДональдз», а вже в травні бренд оголосив про повний вихід з росії та про продаж своїх ресторанів на російській території. Майже відразу знайшовся російський покупець для приміщень, і вже в середині червня 2022 року почали відкриватися «ресторани» з, м’яко кажучи, безтолковою назвою «Вкусно і точка». Ці «харчевні» навіть зберегли велику частину асортименту «МакДональдзу», проте довелося відмовитися від популярних БігТейсті, БігМак і МакФлурі. Іншими словами, вийшло все «по-російськи», щось купили, щось вкрали, щось загубили, а в цілому «і так зійде». Коротше, сказали: «вкусно» — їжте і не сперечайтеся, «точка».   

Перші два тижні місцеві «патріоти» із захопленням штурмували нові «ресторани», і роздавали інтерв’ю для рашаTV. Давлячись гумовими «бургерами», вони розмірковували про «недіючі» санкції та імпортозаміщення. Але згодом ажіотаж зійшов нанівець і більшість «роспатріотів» почали ностальгувати за «МакДональдзом».   

Річ у тім, що, як нарікають більшість відвідувачів, нова мережа ресторанів швидкого харчування є безликою. Замість красивих упаковок яскравих насичених кольорів росіяни отримують білі або сірі, на яких немає бренду. Самі заклади стали набагато менш привабливими з візуальної точки зору, тому бажання відвідувати сильно скоротилося, особливо у дітей та підлітків, які певною мірою були цільовою аудиторією таких закладів.

Ба більше, «Вкусно і точка» суттєво підняло ціни на всі страви, причому вони стали залежати від конкретного регіону та інших чинників (сезон, доставлення тощо). Це ще одна причина, чому нині відвідуваність ресторанів стрімко знижується. 

Наприклад, співробітники уральських філій «Вкусно і точка» скаржаться на нестачу клієнтів і маленький виторг. За їхніми словами, замовлень роблять дедалі менше, а кількість відвідувачів скоротилася вдвічі.

— Нам настільки бракує грошей, що тепер ми працюємо ще й промоутерами. Керівництво змушує будь-кого зі співробітників виходити на вулицю та роздавати листівки, — наводить слова працівника один із місцевих сайтів.

І кілька слів про якість обслуговування в «макдональдсозамінниках». Нещодавно в мережі з’явилося відео бійки між робітниками одного з московських філіалів «Вкусно і точка». 

Як то кажуть у «скрепній» росії, «що ж то за весілля без бійки». Так то про весілля, а тут аж похід у «ресторан» — ця подія має запам’ятатися на все життя. Коротше, «аналоговнет» і не буде…     

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас в Telegram

Захищаємо світ

00
00
00
Blogger pool, rss.feed