Самовільне залишення військової частини не припиняє військову службу. Водночас період СЗЧ не зараховується до строку військової служби, вислуги у військовому…
До Верховної Ради внесли проєкт закону, який передбачає звільнення від оподаткування ПДВ та акцизом ввезення в Україну транспортних засобів для учасників бойових дій і фізичних осіб, які втратили авто під час військової агресії російської федерації.
Дія законопроєкту поширюватиметься на:
Згідно з проєктом закону, можна буде придбати легкові автомобілі, кузови до них, причепи та напівпричепи, мотоцикли, транспортні засоби, призначених для перевезення 10 осіб i більше, транспортні засоби для перевезення вантажів.
Особа звільнятиметься від оподаткування при ввезенні транспортного засобу лише 1 раз.
Транспортний засіб, що був звільнений від оподаткування, не може бути відчужений або переданий у володіння, користування або розпоряджання (зокрема на підставі довіреності) третім особам протягом 3 років з моменту його державної реєстрації.
Якщо особа все ж відчужила транспортний засіб – має все ж відшкодувати несплачений податок у повному обсязі.
Набуде чинності така пропозиція після голосування у парламенті та підписання документа Президентом України.
За матеріалами Юридичної Паляниці
Ворог використовуватиме додаткові доходи від експорту нафтопродуктів для фінансування війни проти України, виробництва ракет і дронів та вербування найманців.
Вчора та у ніч на 10 жовтня 2026 року Сили оборони України завдали ураження низці військових об’єктів російської армії.
Діловод загального діловодства, працівник ЗСУ
від 6000 до 7000 грн
Дніпро
Комендатура військових сполучень (Дніпро)
Самовільне залишення військової частини не припиняє військову службу. Водночас період СЗЧ не зараховується до строку військової служби, вислуги у військовому…