Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…
Уперше за понад десять років стартував серйозний ремонт злітно-посадкової смуги летовища у Гавришівці, що на Вінниччині. Відповідно, за тривалий термін тут накопичилось чимало проблем, які довгий час стояли «на паузі», адже реконструкція передбачає чималі кошти. І ось у вересні 2021-го на рахунок державного казначейства Вінницької області надійшов перший транш.
Аеродром у Гавришівці — спільного використання, є власністю Міноборони і використовується КП «Аеропорт Вінниця» спільно з бригадою транспортної авіації Повітряних Сил.
Роботи на аеродромі розпочали без зволікань, практично одразу після отримання першого траншу. Наразі на місці активно працює будівельна техніка – відбувається демонтаж плит і фрезерування наявної смуги. Демонтаж обіцяють завершити до кінця цього року. Потім буде нанесено вирівнювальний шар з армуванням стиків по всій смузі. У найближчі місяці планують реконструкцію основної кермової доріжки та перону.
– Головна проблема летовища – недостатня носійна спроможність покриттів злітно-посадкової смуги – обмеження лише до 14 злітно-посадкових операцій на тиждень літаків класу Боїнг 737-800 та Єірбас-320. А ще ‒ застаріле аеродромне обладнання, яке за характеристиками не відповідає сучасним вимогам міжнародних авіакомпаній, – прокоментували у Вінницькій ОДА. – Тому єдиним рішенням є реконструкція аеродрому із заміною всього обладнання. Після виконання робіт злітно-посадкова смуга буде відповідати ІІ категорії посадки ICAO (посадка в умовах обмеженої видимості).
Також у межах проєкту передбачають розширення наявного перону для безпечного розміщення й самостійного маневрування повітряних суден і перонної техніки. Довжина наявної смуги так і залишиться – 2,5 кілометра. А ширина збільшиться з 42 метрів до 48 метрів.
Після закінчення робіт заплановано встановлення світлосигнального обладнання та метеообладнання.
На початок реконструкції аеропорту у Гавришівці в Державному бюджеті передбачили 604,27 мільйона гривень.
Нагадаємо, реконструкція аеродрому проходить у рамках програми «Велике будівництво».
@armyinformcomua
Продовжує палати нафтопереробний завод в Феодосії, уражений напередодні дронами Сил оборони. На півострові, який і до того відчував серйозну нестачу пального, додалося проблем.
ДБР спільно з СБУ викрили інспектора «Миколаївського СІЗО». який виправдовував агресію ворога та закликав завдати удару по його місцю роботи, щоб звільнити зрадників та колаборантів, котрих там утримують.
Бійці 63-ї механізованої бригади взяли у полон громадянина Індії, котрий між тюрмою в рф та контрактом з армією окупанта вибрав друге.
На Вовчанському напрямку прикордонники бригади «Форпост» відбили масований комбінований штурм росіян.
На Сіверському напрямку ворог активно атакує. Намагаються просуватися вночі і «зеленкою». Тактика ворога не змінюється — позиції Сил оборони закидають «масою».
На Лиманському напрямку пілоти батальйону «Signum» провели серію успішних атак, унаслідок яких було уражено важку вогнеметну систему ТОС-1А «Сонцепьок».
від 25000 до 125000 грн
Київ, Київська область
від 20000 до 120000 грн
Вся Україна
22 окремий мотопіхотний батальйон 92 ОШБр
Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…