Про особливості 14-денного періоду адаптації бійців у бойових частинах після проходження БЗВП та фахової підготовки АрміяInform розповів начальник групи інструкторів 127-ї окремої важкої механізованої бригади сержант…
Міністерство у справах ветеранів презентувало бренд «Створено захисниками», що просуватиме сувенірну та харчову продукцію, яку виготовляють ветерани.
Презентація бренду відбулася під час форуму «Ветерани. Бізнес. Нові можливості», повідомляє Укрінформ.
«Коли відвідуєш населені пункти, зокрема поблизу лінії розмежування, ветеранські ініціативи вражають. Наші захисники створюють унікальні речі — це і равликові ферми, і крафтові сири, і ковальська продукція, і багато чого іншого. Але про це ніхто не знає… Багато людей вже не тільки відновилися, вони беруть на роботу своїх побратимів, вони діляться своїми менторськими можливостями щодо розвитку бізнесу. І ми вирішили на рівні держави, спілкуючись із фондом «Повернись живим» — однією з найбільших ветеранських організацій, що підтримує ветеранські ініціативи, зробити наших ветеранів відомими, дати їм трохи спроможностей. І тоді була започаткована ідея створення бренду «Створено захисниками». Ми всі з вами ходимо в супермаркет і бачимо, там є стелажі з відповідною продукцією. Наприклад, органічне, щось крафтове, але там немає, на жаль, того, що продукуєте ви — ветерани», — сказала міністерка у справах ветеранів Юлія Лапутіна.
За її словами, цей вказаний логотип має стати унікальним і упізнаваним. Найякісніша продукція і послуги будуть маркуватися цим брендом і символізуватимуть дієвість, якість продукту, відповідальність, гідність і повагу до своєї країни і громадян.
Юлія Лапутіна додала, що для реєстрації цього знаку Мінветеранів уже подало заявку до Укрпатенту, і найближчим часом на сайті міністерства буде створено розділ, де розміщуватимуться оголошення про можливість використання торговельної марки поряд із основним логотипом товару або послуги.
Під час форуму обговорюватимуть теми пошуку та залучення інвестицій для стартапів, розвитку ветеранського бізнесу, створення власного бренду, основи PR і комунікації, успішні бізнес-кейси тощо.
@armyinformcomua
Чому базові навички піхотинця зобов’язаний мати кожен військовослужбовець? Чи достатньо 14 днів адаптації в бойовому підрозділі? І хто такі «дронхантери»?
Після чергової масованої ракетно-дронової атаки в ніч на 30 жовтня російські пропагандистські ресурси почали масово поширювати дописи про нібито «удари по військових об’єктах у тилових районах України».
Сьогодні в Україні набув чинності новий порядок оформлення і продовження відстрочок від мобілізації. Понад 720 тисяч відстрочок вже продовжено без додаткових дій з боку людини, адже всі потрібні дані вже є в державних реєстрах.
У жовтні російська окупаційна армія втратила понад 31 000 осіб особового складу.
У Покровську тривають важкі бої, до стабілізаційних заходів залучені бійці ГУР МОУ, які проникають у тил ворога.
Головнокомандувач ЗСУ генерал Олександр Сирський відпрацював у корпусах, військових частинах на Покровському напрямку і заслухав доповіді командирів щодо поточної ситуації та наявних потреб.
від 25000 до 125000 грн
Вся Україна
22 окремий мотопіхотний батальйон 92 ОШБр
від 20000 до 120000 грн
Дніпро
233 окремий батальйон 128 ОБр Сил ТрО
від 20000 до 120000 грн
Київ
3 Окрема штурмова бригада
Про особливості 14-денного періоду адаптації бійців у бойових частинах після проходження БЗВП та фахової підготовки АрміяInform розповів начальник групи інструкторів 127-ї окремої важкої механізованої бригади сержант…