Розпочавши службу Україні на посаді командира 1-го Волинського корпусу Армії УНР фаховий військовий зріс до служби у Генеральному штабі Дієвої Армії, а в підсумку обійняв посаду Військового…
Нещодавно українська компанія ABRIS Design Group (виробник безпілотних авіаційних комплексів) продемонструвала свої розробки БПЛА. Технічний директор компанії Вадим Колісніченко розповів кореспондентові АрміяInform про їхні особливості.
Програмне забезпечення БПЛА розробили спеціалісти цього вітчизняного виробника. Ці безпілотники самі планують місії, а операторові потрібно лише вказати тип місії, точку злету й посадки, район, в якому виконуватиметься завдання. Варто додати: під час місії автоматично враховуються дані метеоумов і рельєф місцевості. Це зі свого боку гарантує, що завдання буде виконано правильно.
За БПЛА можна спостерігати на відстані до 40 кілометрів, але це не обов’язково, бо навіть якщо не буде зв’язку, виробник запевняє, апарат все одно повернеться.
Крім того, за словами Вадима Колісніченка, на їхніх БПЛА є спеціалізована парашутна система, яка використовується як для штатного приземлення, так і у разі аварійної ситуації. При цьому вона є абсолютно автономною і спрацює навіть у тому випадку, якщо в літака зникне живлення.
БПЛА від ABRIS Design Group мають високу живучість, адже створені за технологіями великих літаків і можуть експлуатуватися по 400-500 циклів.
— На сьогодні ми представляємо три літаки: Cetus для аерогеодезії, Arrow для розвідки та моніторингу й Iron у варіанті ударного безпілотника, — розповів Вадим Колісніченко.
Варто додати, що ударний безпілотник Iron здатен нести корисний вантаж до трьох кілограмів, боєприпаси можуть бути різними. Виробник звертає увагу на те, що точність навігації цього літака дуже висока, він здатен здійснювати політ на відстань до 90 кілометрів на наднизьких висотах у 10-12 метрів.
Крім того, Iron здатен доставляти вантажі медичного характеру чи бути носієм датчиків для виявлення мін, їхніх координат і подальшого їх розмінування. Важливо, що цей літак побудований не за технологіями дорогих композитних матеріалів, як інші літаки компанії, а з авіаційної тканини та дюралевих труб. Відповідно його собівартість невисока.
Наостанок Вадим Колісніченко додав, що на всіх БПЛА від ABRIS Design Group використовуються безколекторні двигуни «Моторс» німецької компанії «Скорпіон». Ці двигуни надзвичайно надійні. Дуже важливо, що вони розміщені на безпілотниках таким чином, що на них не потрапляє пилюка та бруд під час злету й посадки.
@armyinformcomua
«Шустрий» міг не йти на військову службу з двох причин. Працював на залізниці — бригадиром ремонтників колії і мав бронювання. А ще він — батько трьох неповнолітніх дітей. Найменша дитина народилася за п’ять діб до широкомасштабного вторгнення.
У ніч на 24 жовтня противник атакував 128 ударними БПЛА типу Shahed, «Гербера» і безпілотниками інших типів.
Минулої доби Сили оборони України вразили три райони зосередження особового складу, озброєння та військової техніки рф, артилерійську систему, командно-спостережний пункт та пункт управління противника.
Близько 7:30 23 жовтня окупанти обстріляли Корабельний район у Херсоні. Пʼятеро людей постраждали.
Майстри FPV-дронів підрозділу «Номад» Міжнародного легіону ГУР завдають відчутних втрат російським загарбникам на Запорізькому напрямку.
На базі Національного університету оборони України започаткували курси з підвищення кваліфікації державних службовців щодо мобілізаційної роботи в державних органах виконавчої влади.
від 20500 до 20500 грн
Городок (Житомирська обл.)
Військова частина А2192
від 21000 до 51000 грн
Степанівка, Сумська область
Розпочавши службу Україні на посаді командира 1-го Волинського корпусу Армії УНР фаховий військовий зріс до служби у Генеральному штабі Дієвої Армії, а в підсумку обійняв посаду Військового…