Про особливості 14-денного періоду адаптації бійців у бойових частинах після проходження БЗВП та фахової підготовки АрміяInform розповів начальник групи інструкторів 127-ї окремої важкої механізованої бригади сержант…
Майже з кожним кермувальником автівки хоча б раз у житті траплялася неприємна ситуація — перегрів двигуна, особливо у спеку. Причому це могло статися як в багатокілометровому заторі мегаполісу з цивільною людиною, так і з військовим водієм на марші з пункту постійної дислокації на навчання чи в район проведення ООС.
Здавалося б, автомобілістам добре відомо, що слід робити. Утім, часто деякі з них припускаються суттєвих помилок, коли закипає двигун. Розберемо ситуацію докладніше.
Отже, температурна стрілка на панелі приладів різко злетіла в червону зону, на новіших авто без неї — почувся неприємний писк про закипання, часто з-під капота починають йти клуби чи то диму, чи пари. Що трапилося і як бути в такій ситуації?
Найчастіше причиною закипання є несправність системи охолодження. Варіантів поломки достатньо. Це можуть бути зношені шланги, забитий радіатор, брак антифризу тощо.
Якщо з-під капота щось димить, то важливо визначити: пар це чи дим. У разі займання валить дим, і слід пам’ятати, що, відчинивши капот, можна спричинити велику пожежу, оскільки станеться сильний приплив повітря.
У такому разі краще негайно викликати пожежників і відійти від машини, адже вогнегасника навряд чи вистачить, щоб загасити полум’я. У цій ситуації краще не ризикувати життям і обмежитися тим, що написано вище.
У випадку, якщо прилади показують перегрів, а з-під капоту йде пар, або й без нього, перше, що варто зробити — не панікувати. Як не дивно, але в багатьох водіїв виникає непереборне бажання заглушити двигун. Цього робити не слід. Адже його зупинка може призвести до значних поломок.
Отже, спершу вмикаємо «аварійку», знижуємо швидкість і повільно продовжуємо рух — потоки повітря допоможуть остудити двигун. Якщо ж рух ускладнено, з’їжджаємо на узбіччя. Також вмикаємо пічку на максимум, відключивши при цьому кондиціонер. Якщо любите сауну, можна не відкривати вікна. Далі слід очікувати, коли двигун охолоне. Вірогідно автомобільна пічка та потоки повітря справляться досить швидко.
Коли температура охолоджуючої рідини знизиться до адекватних показників, шкала на панелі приладів підкаже, що можна глушити двигун. Далі очікуємо повного охолодження. Багатьом доводилося бачити на узбіччі людей, які одразу після вимкнення двигуна намагаються відкрутити кришку з охолоджуючою рідиною. Ніколи так не робіть, бо отримаєте сильні опіки. Лише після повного охолодження двигуна перевіряємо рівень антифризу. Якщо його мало чи немає, слід заповнити до нормального рівня. До речі, якщо немає антифризу, у крайньому разі підійде і звичайна вода.
Наступним кроком, якщо ви не автомеханік, буде візит до автомайстерні, де систему перевірять, у разі потреби розберуть, прочистять і виявлять причину негараздів.
@armyinformcomua
Президент України Володимир Зеленський у вечірньому зверненні повідомив про ситуацію на Покровському напрямку.
Міністерство закордонних справ України заперечило існування листа, в якому Київ нібито закликав бойкотувати пропозиції представників партій «Рух 5 Зірок» та Forza Italia».
Через атаку безпілотниками у Павлограді загинув 55-річний чоловік. Поранення протягом дня отримали три людини.
Розвідувально-ударні групи БПЛА прикордонної бригади «Гарт» (1-й прикордонний загін) продовжують виявляти та знищувати ворожі цілі на Південно-Слобожанському напрямку.
Президент України Володимир Зеленський повідомив про виконання попередніх домовленностей з ФРГ щодо посилення української протиповітряної оборони, та анонсував подальшу роботу у цьому напрямку.
Загалом від початку доби відбулося 95 бойових зіткнень, з них більше третини на Покровському напрямку.
від 20000 до 120000 грн
Херсон, Херсонська область
Про особливості 14-денного періоду адаптації бійців у бойових частинах після проходження БЗВП та фахової підготовки АрміяInform розповів начальник групи інструкторів 127-ї окремої важкої механізованої бригади сержант…