Невелика група офіцерів й аналітиків поставила під сумнів домінуючу доктрину важких літаків і довела, що майбутнє повітряних боїв — за маневреними, швидкими та порівняно недорогими машинами….
Під час цьогорічної льотної практики курсанти четвертого курсу льотного факультету Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба приступили до виконання практичних польотів на літаках Л-39 «Альбатрос». Практичну програму навчання виконують на базі однієї з навчальних авіаційних бригад, що на Харківщині. Перед стартом польотів курсанти успішно пройшли наземну підготовку та виконали стрибки з парашутом.
Наразі четвертокурсники піднімаються у небо разом із льотчиками-інструкторами, відновлюючи свої навички. Згодом вони продовжать виконувати самостійні вильоти.
– Усі курсанти готові до виконання практичних польотів. Наразі вони мають по 90 годин нальотного часу. Плануємо, що під час цьогорічної льотної практики вони додадуть до своїх льотних книжок ще по 80 годин, − зазначив тимчасовий виконувач обов’язків начальника Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба полковник Микола Коваленко.
Льотну практику курсанти розпочали з виконання польотів по колу та в зону на простий пілотаж. Пізніше вони перейдуть до більш складних видів підготовки: перехоплення літаків, виконання завдань по наземних цілях із бойовим застосуванням некерованого озброєння, складний пілотаж тощо.
– Цього року я виконав свій перший політ після піврічної перерви. Вважаю, що за кілька вильотів повністю відновлю свої навички пілотування, − розповів курсант Андрій. – Після відпрацювання простого пілотажу я виконуватиму польоти вдень та вночі у складних метеоумовах, на групову злітаність та бойове застосування по наземних та повітряних цілях.
За словами командування університету, невдовзі до четвертокурсників приєднаються курсанти-льотчики третього курсу, вертолітники, а також курсанти, які опановують літаки Ан-26.
Слід відзначити, що цього року третьокурсники на літах Л-39 «Альбатрос» отримають до 75 годин нальотного часу, вертолітники четвертого та третього курсів відповідно до 21 та 15 годин нальоту. Водночас курсанти-випускники транспортної авіації проведуть у небі близько 60 годин, а їхні молодші товариші – майже 65.
@armyinformcomua
Технологічна перевага є однією з ключових запорук успіху в сучасній війні та досягається завдяки швидкому створенню, адаптації й впровадженню технічних рішень безпосередньо на полі бою. Саме тому опанування технологіями 3D-друку стає важливим складником підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів України.
Окупанти завдали ударів по населених пунктах Харківської області, внаслідок чого постраждала людина.
У ніч на 3 грудня російські безпілотники атакували Одеський район, внаслідок чого виникла пожежа на об’єкті енергетичної інфраструктури, пошкоджено обладнання, поранена людина.
На Покровському напрямку продовжуються атаки ворога під прикриттям туманів. Нещодавно бійці 117-ої бригади зупинили атаку колони техніки противника.
Головне управління розвідки МО України оприлюднило будову, перелік компонентів і півсотні підприємств кооперації з виробництва балістичної ракети 9М723 оперативно-тактичного ракетного комплексу «Іскандер-М».
Старший лейтенант Держприкордонслужби з позивним «Шкіпер» вирушає на позиції через kill-зону у відкритому причепі квадроцикла — під дощем, у багнюці, під загрозою прильотів.
від 20800 до 190000 грн
Вся Україна
23 ОМБр
від 24000 до 54000 грн
Степанівка, Сумська область
Невелика група офіцерів й аналітиків поставила під сумнів домінуючу доктрину важких літаків і довела, що майбутнє повітряних боїв — за маневреними, швидкими та порівняно недорогими машинами….