ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Яка технічна родзинка робить Ан-178 унікальним

Озброєння та техніка Публікації
Прочитаєте за: 5 хв. 3 Квітня 2021, 12:55

Цей літак, без перебільшення, можна вважати гордістю українського авіапрому. За льотно-технічними характеристиками він становить гідну конкуренцію найкращим транспортним літакам у своєму сегменті. До того ж Ан-178 здатний присідати… на основних стійках. Саме ця особливість і є унікальною технічною родзинкою, яка вигідно вирізняє наш літак від конкурентів. Завдяки цьому, за допомогою відповідних важелів управління, з’являється можливість коригувати рівень порога підлоги вантажної кабіни в межах 330 мм. Це не лише полегшує, а й значно пришвидшує процес завантаження-вивантаження військової техніки, яка своїм ходом заїжджає у вантажну кабіну.

Ефективний літак для логістичної підтримки Збройних Сил

До речі, Ан-178 є середнім транспортним літаком, створеним із застосуванням найсучасніших світових авіаційних технологій. Ця крилата машина має замінити на ринку транспортні літаки попереднього покоління Ан-12. За складом планера і бортового обладнання Ан-178 на 50–60% уніфікований з пасажирськими літаками Ан-148 і Ан-158. Маршові двигуни Д436-148ФМ, які встановлені на ньому, є подальшим розвитком силової установки, застосованої на Ан-148 і Ан-158.

Літак Ан-178-100Р з вантажним люком і рампою у хвостовій частині призначений для доставки особового складу (до 100 бійців) у повному екіпіруванні або до 86 десантників, чи до 78 легкопоранених (40 на санітарних ношах і 38 на бічних сидіннях), озброєння й легкої військової техніки посадковим та парашутним способами. А також — транспортування матеріальних засобів, пошти та інших вантажів «у навал» або в стандартній тарі, вантажів на піддонах загальною вантажопідйомністю до 18 тонн.

Можливість перевезення всіх наявних у світі типів пакетованих вантажів (у контейнерах і на піддонах) робить Ан-178 ефективним транспортним засобом для логістичної підтримки як у комерційній експлуатації, так і у збройних силах

Ан-178 може базуватися на злітно-посадкових смугах зі штучним покриттям та ґрунтових підготовлених. Літак забезпечує виконання польотів удень і вночі в простих і складних метеоумовах з аеродромів, розміщених у діапазоні географічних широт від 73° північної до 55° південної.

Можливість перевезення всіх наявних у світі типів пакетованих вантажів (у контейнерах і на піддонах) робить Ан-178 ефективним транспортним засобом для логістичної підтримки як у комерційній експлуатації, так і у збройних силах. А також для застосування в умовах надзвичайних ситуацій.

Спорудження першого Ан-178 для потреб війська відбувається за графіком

Торік 29 грудня між Міноборони України і ДП «Антонов», який входить до складу ДК «Укроборонпром», укладено контракт на будівництво й постачання трьох нових Ан-178-100Р. На початку лютого цього року на підприємстві розпочалася підготовка до стапельного складання фюзеляжу першого з таких літаків.

Творча група АрміяInform вирішила проінспектувати виробництво, аби дізнатися, як просуваються роботи й чи дотримуються графіка їхнього виконання. Того дня ми завітали до цеху агрегатного складання, де спостерігали за процесом виймання зі стапеля відсіку силової підлоги фюзеляжу першого Ан-178-100Р. Водночас там відбувалося і складання носової частини та панелей фюзеляжу, фрагменти підлоги цього літака.

У програмі імпортозаміщення загалом беруть участь понад 20 українських підприємств, а також іноземні партнери, які переважно постачатимуть для цього літака частину авіоніки. Завдяки такій міжнародній кооперації вдалося повністю позбутися залежності від вузлів і агрегатів, які раніше постачали з РФ

Віктор Казуров

Як розповів нам директор програми літака Ан-148 та його модифікацій Віктор Казуров, роботи зі складання першого фюзеляжу відбуваються згідно із графіком. Практично всі його складові, зокрема, фюзеляж, крило, хвіст побудують на виробничих потужностях ДП «Антонов». Тоді як інші вітчизняні виробники, залучені до виробничої кооперації, поставлять для цих літаків такі важливі агрегати, як двигуни (АТ «Мотор Січ» та ДП «Івченко-Прогрес»), шасі (ДП «Південмаш»), гальмівне колесо (ТОВ «Гідробест»), систему управління (НТК «Екран», ПрАТ «ФЕД»). За словами Віктора Миколайовича, у програмі імпортозаміщення загалом беруть участь понад 20 українських підприємств, а також іноземні партнери, які переважно постачатимуть для цього літака частину авіоніки. Завдяки такій міжнародній кооперації вдалося повністю позбутися залежності від вузлів і агрегатів, які раніше постачали з РФ.

Фюзеляж літака планують виготовити вчасно до кінця травня 2021-го. А вже на початку червня каркас фюзеляжу для першого Ан-178 заплановано вийняти зі стапеля, аби пристикувати до нього крило і встановити хвостове оперення

Після цього ми побували у складальному цеху, куди надходять зібрані агрегати для подальшого комплектування ними стапеля загального збирання фюзеляжу. На стапелі, так би мовити, основний фронт робіт розгорнувся у хвостовій частині — одній з основних складових будь-якого транспортного літака. Адже вона має бути не лише герметичною, а й витримувати чималі навантаження. Інші складники, такі, як силова підлога, ніс фюзеляжу, бокові панелі середньої його частини, збирають на окремих стапелях.

Як запевнив Віктор Казуров, фюзеляж літака планують виготовити вчасно — до кінця травня 2021-го. А вже на початку червня каркас фюзеляжу для першого Ан-178 заплановано вийняти зі стапеля, аби пристикувати до нього крило і встановити хвостове оперення.

Фото Дмитра Юрченка та з архіву ДП «Антонов»

Кореспондент АрміяInform

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас у Facebook
Сили оборони підбили БМП і знищили групу піхоти на сході

Сили оборони підбили БМП і знищили групу піхоти на сході

Підрозділ «Перун» 42 окремої механізованої бригади за допомогою FPV-дронів завдав ударів по ворогу, що наступав на Часів Яр.

У Сумах влада закликає містян не піддаватися провокаціям ворога

У Сумах влада закликає містян не піддаватися провокаціям ворога

Увечері 26 квітня зі спеціальним зверненням до сум’ян звернувся начальник міської військової адміністрації Олексій Дрозденко.

Під суд пішли вісім зрадників

Під суд пішли вісім зрадників

Підозри повідомлено ще трьом колаборантам.

Зобов’язання країн «Рамштайн» для допомоги Україні сягнули $95 млрд

Зобов’язання країн «Рамштайн» для допомоги Україні сягнули $95 млрд

США та інші учасники Контактної групи з оборони України (формат «Рамштайн») разом зобов'язалися виділити вже понад 95 млрд доларів на допомогу Україні для її захисту від російської агресії.

Ракетні війська вразили три ворожих засоби ППО

Ракетні війська вразили три ворожих засоби ППО

За добу підрозділами ракетних військ завдано ураження по 2 районах зосередження особового складу, 1 радіолокаційній станції, 3 засобах протиповітряної оборони, 1 станції РЕБ, 1 складу матеріально-технічних засобів противника.

Дмитро Кліменков наголосив на ефективності реформованої системи закупівель у МОУ

Дмитро Кліменков наголосив на ефективності реформованої системи закупівель у МОУ

Реформована система закупівель в Міністерстві оборони України, яка прийшла на заміну старій пострадянській, що породжувала корупційні ризики, вже показала свою ефективність.

Захищаємо світ

00
00
00
ВАКАНСІЇ

Фельдшер

Дніпро

93-тя окрема механізована бригада «Холодний Яр"

Звязківець

від 21000 до 121000 грн

Київ

1 відділ Сватівського РТЦК та СП

Оператор-монтажер, військовослужбовець

від 25000 до 125000 грн

Київ, Київська область

C Engineer

від 55000 до 130000 грн

Ужгород

68 ОЄБр ім. Олекси Довбуша

Оператор БПЛА-Військовослужбовець

від 20100 до 125000 грн

Харків

Косівський РТЦК та СП

Навідник

від 21000 до 121000 грн

Краматорськ

81 ОАеМБр