ТЕМИ
#ТЕРОБОРОНА #СОЦЗАХИСТ #СПОРТ #РАШАБУМ #ЛАЙФХАКИ #ООС #КОРУПЦІЯ #ІНФОГРАФІКА

Огляд новин ОВТ: «підводний» БПЛА, есмінець нового покоління та сучасна танкова гармата

Прочитаєте за: 8 хв. 13 Березня 2021, 10:08

Для всіх, хто цікавиться новинами озброєння та військової техніки іноземного виробництва, АрміяInform підготувала огляд найважливіших подій у цій сфері за останній тиждень. Читайте також про випробування маневреного всюдихода, розробку перспективного ЗРК та модернізацію літаків.

Підводні човни ВМС США оснастять БПЛА Blackwing

Роль дронів у сучасних війнах зростає, причому це стосується і морських операцій. У стратегічних планах американського військового відомства використання безпілотних літальних апаратів займає дуже важливе місце. Саме тому ВМС США збираються оснастити свої субмарини безпілотниками AeroVironment Blackwing.

На сайті державних закупівель американської адміністрації розміщена інформація про закупівлю до 120 БПЛА Blackwing 10C. Цей апарат має безпечний цифровий канал передачі даних на підводний човен. Дрон можна запустити з субмарини чи підводного безпілотника. Але, швидше за все, поки такі дрони запускатимуть саме з підводних човнів у розвідувальних цілях, хоча він здатний виконувати й інші завдання.

Якщо говорити про терміни поставки дронів до ВМС США, то фактично їх можуть почати поставляти вже у серпні 2021 року.

Американські військові повідомляють: безпілотники використовуватимуть на різних платформах субмарин під час виконання програми SLUAS Middle Tier Acquisition. Інші подробиці поки невідомі.

Зате відомо про вимоги до безпілотника Blackwing 10C. Дрон планують оснастити мініатюрними електрооптичними й інфрачервоними датчиками у носовій частині. Він повинен мати здатність залишатися в повітрі не менше ніж 1 годину, працювати на відстані прямої видимості, використовувати канал передачі даних із шифруванням 256-бітного рівня. Зрозуміло, що ці дрони використають насамперед у розвідувальних цілях – для збору, аналізу і передачі інформації на підводний човен. Допомога безпілотників буде потрібна у націлювання торпед субмарин на надводні кораблі.

«Розглядайте розгорнутий на підводному човні безпілотний апарат як летючий перископ, здатний значно розширити діапазон можливостей субмарин», – підкреслив командувач підводними силами Тихоокеанського флоту США контр-адмірал Блейк Конверс.

Використання безпілотників дозволить відкрити нову еру розвитку підводного флоту і його можливостей. У США прогнозують зростання зацікавленості ВМС у розробках у сфері дронів, що запускають з субмарин.

Армія США випробовує сучасний всюдихід на базі пікапа

На військовому полігоні Юма у штаті Арізона в інтересах піхотних підрозділів армії США відбуваються випробування новітніх машин на базі високопродуктивного пікапа Chеvrolet Colorado ZR2.

Відповідно до пресрелізу, багі ISV (Infantry Squad Vehicle, машина піхотного відділення) армії США – легкий і маневрений всюдихід, призначений для перевезення піхотного підрозділу з дев’яти бійців, що переміщується полем бою. Загалом, у межах укладеного контракту на $214,3 мільйона випустять 649 таких машин, а в наступні вісім років обсяг поставок зросте до 2065 одиниць.

На багі встановлений 189-сильний турбодизель Duramax об’ємом 2,8 літра. Застосовується спеціальна система захисту від перекидання. Згідно з технічним завданням, ISV має бути досить легким, щоб його у підвішеному стані перекидати на вертольоті Sikorsky UH-60 Black Hawk, та досить компактним, щоб уміститися всередині Boeing CH-47 Chinook. Своєю чергою, все це забезпечує максимальну гнучкість при розгортанні військ.

На військовому полігоні Юма у штаті Арізона в інтересах піхотних підрозділів армії США відбуваються випробування новітніх машин на базі високопродуктивного пікапа Chеvrolet Colorado ZR2.

Відповідно до пресрелізу, багі ISV (Infantry Squad Vehicle, машина піхотного відділення) армії США – легкий і маневрений всюдихід, призначений для перевезення піхотного підрозділу з дев’яти бійців, що переміщується полем бою. Загалом, у межах укладеного контракту на $214,3 мільйона випустять 649 таких машин, а в наступні вісім років обсяг поставок зросте до 2065 одиниць.

На багі встановлений 189-сильний турбодизель Duramax об’ємом 2,8 літра. Застосовується спеціальна система захисту від перекидання. Згідно з технічним завданням, ISV має бути досить легким, щоб його у підвішеному стані перекидати на вертольоті Sikorsky UH-60 Black Hawk, та досить компактним, щоб уміститися всередині Boeing CH-47 Chinook. Своєю чергою, все це забезпечує максимальну гнучкість при розгортанні військ.

 

Для майбутнього європейського танка створюють 130-мм гармату

Компанія Rheinmetall (Німеччина) створить 130-мм гармату для новітнього європейського танка до середини цього десятиліття. Гармата вже існує, але її доопрацьовують. Про це повідомляє німецьке видання Europäische Sicherheit & Technik.

Терміни завершення робіт узгоджені з графіком розробки майбутнього європейського танка MGCS (Main Ground Combat System). Згідно з планом, концептуальний вибір озброєння має відбутися до кінця 2022-го, а етап демонстрації запланований на 2024-й. Конкурент німецької гармати – розробка французької компанії Nexter – 140-мм танкова гармата.

За оцінками Rheinmetall, на ринку відсутні інші проєкти, що вимагають прискорених темпів створення гармати калібру 130 мм. Саме цей калібр обраний як найоптимальніший за допомогою математичного моделювання. Він дає найкраще поєднання високої точності й великої кінетичної енергії снаряда. Також враховано близько 50 інших параметрів, здатних впливати на ці характеристики, серед яких найважливіші – діаметр поворотної платформи башти, сила віддачі й довжина ствола.

Перший демонстратор 130-мм гармати виготовили у 2016 році, який показали на виставці Eurosatory.

До складу ВМС Китаю ввели другий есмінець нового покоління

Склад ВМС Народно-визвольної армії Китаю поповнив «Лхаса», другий ракетний есмінець класу «Тип-055». Як зазначає Navy Recognition з посиланням на китайських військових аналітиків, розвиток програми будівництва цих кораблів відображає стратегічну трансформацію флоту КНР, яка дозволить країні захищати свій суверенітет і територіальну цілісність.

Новий корабель названий на честь столиці Тибетського автономного району Китаю. Перший есмінець класу «Тип-055», «Наньчан», ввели до складу флоту торік у січні. Вони призначені для супроводу авіаносців або можуть діяти як флагман корабельних груп.

Нині у складі ВМС Китаю є два авіаносці – «Ляонін» і «Шаньдун», а третій будують. Тому для формування ударних авіаносних груп Пекіну потрібно більше есмінців «Тип-055», зазначають китайські аналітики. Згідно з даними ЗМІ, ще шість есмінців нового покоління перебувають на різних етапах виробництва. Деякі з них вже випробовують. Аналітики очікують, що їх введуть у дію в найближчі два роки.

У Китаї есмінці класу «Тип-055» відносять до четвертого покоління за розмірами і водотоннажністю близько 13000 тонн. Довжина есмінця класу «Тип-055» – 183 метри, ширина – 20 метрів, осадка – 6,6 метра. Озброєний зенітними ракетами HQ-9B з радіусом дії до 200 км і перспективними ЗКР HQ-26, протикорабельними ракетами YJ-18A. Ймовірно, в арсенал включені й протичовнові ракети YU-8A. Есмінець оснащений повністю автоматичною 130-мм артустановкою H/PJ-38, чотирма 30-мм зенітними арткомплексами H/PJ-11, зенітно-ракетними комплексами HQ-10 близької дії й торпедами.

Білорусь розпочала розробку перспективного ЗРК для боротьби з БПЛА

У Білорусі розпочато розробку нового зенітного ракетного комплексу на базі бронеавтомобіля ASILAK. Як повідомляє сайт державного військово-промислового комітету республіки, розробку ведуть в ініціативному порядку. Їх здійснює білоруська компанія «БСВТ – нові технології». Заявляється, що ЗРК «Тріо» розроблено з урахуванням сучасних технологій, він здатний з високою ефективністю боротися з безпілотниками і високоточною зброєю.

Як база для ЗРК використано білоруський легкий бронеавтомобіль ASILAK, на якому встановлено універсальний бойовий модуль з чотирма контейнерами для ракет. Цей модуль здатний застосовувати два типи боєприпасів – зенітну 9М37М і авіаційну керовані ракети малої дальності Р-60-НТ. Комплекс має систему акустичної і оптичної розвідки цілей.

«Новий ЗРК оснащений бортовим комплексом навігації та орієнтування, апаратурою прийняття-передання даних, системами зв’язку і управління, інтегрованими в АСУ «Альянс», – йдеться в описі комплексу. Також до ЗРК входить система оптичного кругового огляду і локації «Сокіл», що працює в автоматичному режимі. Тактико-технічні дані нового ЗРК не наводять.

ВПС Казахстану отримали партію навчально-бойових літаків L-39

ВПС Казахстану отримали партію модернізованих навчально-бойових літаків L-39. Як повідомляє пресслужба казахстанського Міноборони, літаки повернулися після капремонту. Вони надійшли до навчально-авіаційного центру Сил повітряної оборони Казахстану в місті Балхаш.

У військовому відомстві пояснили, що на літаки встановлена нова цифрова авіоніка, системи катапультування, засоби зв’язку і об’єктивного контролю. Літаки призначені для підготовки курсантів на етапі початкового навчання.

Aero L-39 Albatros – реактивний навчально-бойовий літак, розроблений у 1960-х у Чехословаччині на авіабудівному підприємстві Aero Vodochody. Літак призначений для підготовки льотного складу, деякі модифікації можуть використовувати як легкі штурмовики і винищувачі.

Льотно-технічні характеристики L-39: довжина літака – 12,13 м; висота – 4,77 м; розмах крила – 9,46 м; маса порожнього – 3580 кг, максимальна злітна – 5670 кг; крейсерська швидкість – 750 км/год; практична дальність – 1750 км; екіпаж – 1 або 2 людини.

Підготував Сергій Воронков

10
Читайте нас в Telegram
Мітки: ,