Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…
Окремий інженерно-аеродромний батальйон, дислокований на Хмельниччині, кардинально відрізняється від інших частин Повітряних Сил ЗС України. Адже завдання, які виконує цей унікальний підрозділ, цілком специфічні. Це відновлення пошкодженої ділянки моноліту, демонтаж і заміна аеродромних плит, переміщення ґрунту на військових летовищах.
Щойно припинив іти сніг у березні, підрозділи батальйону роз’їхалися по об’єктах. Водночас на кількох аеродромах закипає робота. Працюють, доки злітно-посадкові та магістральні смуги, кермові доріжки та стоянки літаків не стягне мороз.
Через розширення аеродромної мережі у Повітряних Силах зросло й навантаження на «хірургів військових летовищ». За сезон військовослужбовці ремонтних бригад інжбату замінили понад 1300, провели дефектування й монтаж більше як 900 аеродромних плит типу ПАГ, нарізали понад 8000 метрів погонних швів, демонтували 1600 квадратних метрів монолітного покриття, виконали майже 10 000 кубометрів ґрунтових робіт.
— Особовий склад цього року працював на десяти об’єктах, виконав солідний обсяг робіт. На нас випали величезні навантаження, проте з поставленими завданнями ми впоралися, — інформує командир батальйону підполковник Роман Мажар.
Дуже доречним стало й майно, отримане від США. Два потужні компресори, електростанції, сучасні відбійні молотки, бензорізи й інше потрібне обладнання й інструменти значно посилили спроможності фахівців батальйону під час будівництва й ремонту військових летовищ та їхньої інфраструктури. Звичайно, поліпшилась і якість робіт. Ідеться про допомогу загальною вартістю понад 2,6 мільйона гривень. Надійність обладнання перевірена на об’єктах у Дубні, Прилуках і Озерному.
— Звісно, нелегко утримувати гарних кранівників, бульдозеристів чи водіїв у батальйоні. Таких фахівців з величезним задоволенням миттю перехопить будь-яка потужна будівельна компанія за солідну зарплатню. Але ж кістяк батальйону, а це військовослужбовці за контрактом, міцно тримається, якість виконання поставлених завдань у нас стабільно висока, — зазначає заступник командира з морально-психологічного забезпечення майор Володимир Ткаченко.
Повернувшись у частину, військові відпочинуть у відпустках, проведуть обслуговування й відновлення техніки — й знову, з першим сонцем у березні, вирушать на чергове летовище, де на їхні золоті руки вже давно чекають.
5 грудня ця частина відзначає черговий день народження. 1973 року розпочалась історія окремого інженерно-аеродромного батальйону. Історія тих, без кого не може функціонувати жоден військовий аеродром. Їм є чим пишатись за ці роки, але головні їхні успіхи та здобутки ще попереду!
Фото з архіву частини
@armyinformcomua
Околиці Покровська вже буквально утопають в оптоволоконних кабелях від FPV-безпілотників, які активно застосовуються на цьому напрямку як українськими захисниками, так і російськими окупантами.
67-ма окрема механізована бригада оголосила про набір до підрозділу безпілотних систем. Нова хвиля рекрутингу відбувається в межах проєкту «Контракт 18‒24».
Впродовж минулої ночі російські війська завдали ударів по кількох громадах Дніпропетровської області.
Згідно з указом Президента України Володимира Зеленського № 143/2022, хвилина мовчання проводиться щодня о 9:00, її оголошують у всіх засобах масової інформації.
У ніч на неділю, 19 жовтня, російські війська запустили по Україні 62 ударні безпілотники різних типів.
За минулу добу між українськими військами та російськими загарбниками відбулося 223 бойових зіткнення.
від 30000 до 130000 грн
Одеса
35 ОБрМП ім. контр-адмірала Михайла Остроградського
від 20000 до 120000 грн
Петропавлівка
Другий відділ Синельниківського РТЦК та СП (відділення рекрутингу)
Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…