Це формує спадкоємність та власну військову традицію. 23 травня 2025 року Президент України присвоїв 38 окремій бригаді морської піхоти Військово-Морських Сил Збройних…
Урядова комісія з розслідування причин катастрофи літака Ан-26 на Харківщині озвучила офіційні причини аварії. Серед них недостатня підготовка екіпажу та системні порушення у виконанні польотів.
Про це заявив голова комісії, віцепрем’єр-міністр, міністр з питань стратегічних галузей промисловості Олег Уруський на засіданні уряду.
– Згідно з плановою таблицею, польоти 25 вересня 2020 року на аеродромі Чугуєва розпочалися о 16:00 за схемою «день з переходом на ніч». Для виконання запланованих польотів екіпаж під управлінням майора Кишені виконав зліт о 18:50, передбачалося всього вісім польотів із закінченням о 22:50. О 20:35:45 літак виконав п’яту посадку, замість обрулювання та зміни членів екіпажу командир екіпажу майор Кишеня виконав шостий зліт конвеєром», – повідомив Олег Уруський.
За словами віцепрем’єр-міністра, катастрофа літака Ан-26 бортовий номер 76 сталасяо 20:44:49 25 вересня 2020 року внаслідок дії низки факторів: «Відмова системи ПРТ-24 з системи управління лівого двигуна, що о 20:36:05 спричинило виникнення особливої ситуації. Після встановлення горизонтального польоту екіпажом не було вирівняно тягу лівого та правого двигунів, що стало другим небезпечним фактором, який вплинув на розвиток особливої ситуації. Випуск екіпажом закрилків на етапі заходу на посадку в положенні 38 градусів було третім небезпечним фактором. Несвоєчасне переведення літака на зниження та помилкова побудова траєкторії зниження, намагання якнайшвидше вийти на глісаду замість зниження з виходом на початок злітно-посадкової смуги стало четвертим небезпечним фактором… Штучне створення несиметричності тяги силової установки – п’ятий небезпечний фактор, що суттєво погіршив умови польоту».
О 20:44:05 на борту літака виникла аварійна ситуація – не усунення ковзання стало шостим небезпечним фактором. На швидкості 100 км/год з кутом крену 75 градусів, з кутом тангажу 26 градусів літак зіткнувся з землею.
За словами Олега Уруського, головними причинами аварії стали відсутність дієвого контролю за організацією польотів з боку посадових осіб Харківського національного університету Повітряних Сил імені Кожедуба, системні порушення правил польотів в університеті.
Також причиною є недостатня професійна підготовка екіпажу в особливих ситуацій, взльоти конвеєром (виконувався шостий політ підряд), відмова системи управління двигуна, порушення планової таблиці польотів.
«Всі матеріали, які напрацьовані урядовою комісією, будуть передані до правоохоронних органів, які продовжують здійснювати слідчі дії з метою встановлення безпосередніх винних у цій страшній трагедії», – сказав Олег Уруський.
Нагадаємо, 25 вересня близько 20:45 поблизу Чугуєва Харківської області розбився військовий літак Ан-26Ш. Кількість загиблих на місці сягнула 25 осіб, ще один курсант загинув у лікарні від отриманих опіків.
@armyinformcomua
Печенізька дамба тривалий час є об’єктом системних російських атак. Ворог намагався влучити по ній іранськими «Шахедами», авіабомбами КАБ, ракетами різних типів, «Молніями» та FPV-дронами.
Бійці батареї артилерійської розвідки Ares 57-ї мотопіхотної бригади імені кошового отамана Костя Гордієнка атакували російську логістику.
Найбільше ворог атакував на Покровському (27 разів), Костянтинівському та Гуляйпільському напрямках (по 13).
Бійці батальйону безпілотних систем Fatum 60 механізованої Інгулецької бригади влучили легковий автомобіль з повним кузовом окупантів.
У 95-й окремій десантно-штурмовій Поліській бригаді ДШВ ЗСУ пояснюють, що раніше переведення могло тягнутися пів року.
Бійці 4-ї бригади оперативного призначення імені Героя України сержанта Сергія Михальчука «Рубіж» Нацгвардії на Покровському напрямку узяли в полон російського штурмовика, який прийшов на війну з тюрми.
Це формує спадкоємність та власну військову традицію. 23 травня 2025 року Президент України присвоїв 38 окремій бригаді морської піхоти Військово-Морських Сил Збройних…