ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Причини падіння літака Ан-26 під Чугуєвом: в уряді озвучили результати розслідування

Новини
Прочитаєте за: 2 хв. 28 Жовтня 2020, 14:54

Урядова комісія з розслідування причин катастрофи літака Ан-26 на Харківщині озвучила офіційні причини аварії. Серед них недостатня підготовка екіпажу та системні порушення у виконанні польотів.

Про це заявив голова комісії, віцепрем’єр-міністр, міністр з питань стратегічних галузей промисловості Олег Уруський на засіданні уряду.

– Згідно з плановою таблицею, польоти 25 вересня 2020 року на аеродромі Чугуєва розпочалися о 16:00 за схемою «день з переходом на ніч». Для виконання запланованих польотів екіпаж під управлінням майора Кишені виконав зліт о 18:50, передбачалося всього вісім польотів із закінченням о 22:50. О 20:35:45 літак виконав п’яту посадку, замість обрулювання та зміни членів екіпажу командир екіпажу майор Кишеня виконав шостий зліт конвеєром», – повідомив Олег Уруський.

За словами віцепрем’єр-міністра, катастрофа літака Ан-26 бортовий номер 76 сталасяо  20:44:49   25 вересня 2020 року внаслідок дії низки факторів: «Відмова системи ПРТ-24 з системи управління лівого двигуна, що о 20:36:05 спричинило виникнення особливої ситуації. Після встановлення горизонтального польоту екіпажом не було вирівняно тягу лівого та правого двигунів, що стало другим небезпечним фактором, який вплинув на розвиток особливої ситуації. Випуск екіпажом закрилків на етапі заходу на посадку в положенні 38 градусів було третім небезпечним фактором. Несвоєчасне переведення літака на зниження та помилкова побудова траєкторії зниження, намагання якнайшвидше вийти на глісаду замість зниження з виходом на початок злітно-посадкової смуги стало четвертим небезпечним фактором… Штучне створення несиметричності тяги силової установки – п’ятий небезпечний фактор, що суттєво погіршив умови польоту».

О 20:44:05 на борту літака виникла аварійна ситуація – не усунення ковзання стало шостим небезпечним фактором. На швидкості 100 км/год з кутом крену 75 градусів, з кутом тангажу 26 градусів літак зіткнувся з землею.

За словами Олега Уруського, головними причинами аварії стали відсутність дієвого контролю за організацією польотів з боку посадових осіб Харківського національного університету Повітряних Сил імені Кожедубасистемні порушення правил польотів в університеті.

Також причиною є недостатня професійна підготовка екіпажу в особливих ситуацій, взльоти конвеєром (виконувався шостий політ підряд), відмова системи управління двигуна, порушення планової таблиці польотів.

«Всі матеріали, які напрацьовані урядовою комісією, будуть передані до правоохоронних органів, які продовжують здійснювати слідчі дії з метою встановлення безпосередніх винних у цій страшній трагедії», – сказав Олег Уруський.

Нагадаємо, 25 вересня близько 20:45 поблизу Чугуєва Харківської області розбився військовий літак Ан-26Ш. Кількість загиблих на місці сягнула 25 осіб, ще один курсант загинув у лікарні від отриманих опіків.

Читайте нас в Telegram
@armyinformcomua
Сучасні технології на службі розвідки: RATEL H виконує бойові завдання на фронті

Сучасні технології на службі розвідки: RATEL H виконує бойові завдання на фронті

120 окремий розвідувальний полк продовжує впроваджувати найсучасніші технології на полі бою. Один із прикладів — бойова роботизована платформа RATEL H, яка вже активно працює на передовій.

Гуманітарку завозив — ухилянтів вивозив: про підозру повідомили директору благодійного фонду

Гуманітарку завозив — ухилянтів вивозив: про підозру повідомили директору благодійного фонду

За процесуального керівництва Херсонської обласної прокуратури чоловіку заочно повідомлено про підозру в організації незаконного переправлення осіб через державний кордон України, вчиненому з використанням службового становища.

Працював у «поліції» окупантів: в Харкові заочно судитимуть колаборанта з Ізюма

Працював у «поліції» окупантів: в Харкові заочно судитимуть колаборанта з Ізюма

У Харкові заочно судитимуть 53-річного мешканця Ізюмського району, який під час окупації регіону працював «поліцейським патрульно-постової служби» у створеному загарбниками каральному органі.

Нові внески до програми PURL, Північно-Балтійська ініціатива: Денис Шмигаль підбив підсумки «Рамштайна»

Нові внески до програми PURL, Північно-Балтійська ініціатива: Денис Шмигаль підбив підсумки «Рамштайна»

Міністр оборони України Денис Шмигаль розповів про нові домовленості, яких вдалося досягти за підсумками зустрічі Контактної групи з питань оборони України, яка сьогодні відбулася у штаб-квартирі НАТО в Брюсселі.

На Тернопільщині проведено спецоперацію із затримання осіб, підозрюваних у насильницьких злочинах

На Тернопільщині проведено спецоперацію із затримання осіб, підозрюваних у насильницьких злочинах

Поліцейські за сприяння Міністерства оборони України затримали групу військовослужбовців, які, за даними слідства, причетні до незаконного позбавлення волі людей, катувань, вимагань і розбійних нападів на території Тернопільської області.

«Куди тікаєш?» — засоби РЕБ не врятували ворожу техніку від дронів «Свободи»

«Куди тікаєш?» — засоби РЕБ не врятували ворожу техніку від дронів «Свободи»

Військовослужбовці 3 батальйону «Свобода» 4 бригади оперативного призначення «Рубіж» показали свій внесок у відбиття нещодавнього ворожого штурму на Покровському напрямку.

ВАКАНСІЇ

Старший майстер виробничого відділення

від 21000 до 22000 грн

Запоріжжя

Військова частина А3130

Оператор БПЛА, військовослужбовець

від 20000 до 120000 грн

Рівне, Рівненська область

Водій 39 зенітного ракетного полку

від 21000 до 51000 грн

Володимир, Волинська область

Водій кат. В, С у штурмову роту

від 20500 до 120000 грн

Кривий Ріг

Арей, окремий штурмовий батальйон

Офіцер служби захисту інформації в автоматизованих системах

від 28000 до 50000 грн

Одеса

Військова частина А2238

Помічник начальника станції радіоперешкод

від 23000 до 121000 грн

Одеса, Одеська область

--- ---