Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…
Урядова комісія з розслідування причин катастрофи літака Ан-26 на Харківщині озвучила офіційні причини аварії. Серед них недостатня підготовка екіпажу та системні порушення у виконанні польотів.
Про це заявив голова комісії, віцепрем’єр-міністр, міністр з питань стратегічних галузей промисловості Олег Уруський на засіданні уряду.
– Згідно з плановою таблицею, польоти 25 вересня 2020 року на аеродромі Чугуєва розпочалися о 16:00 за схемою «день з переходом на ніч». Для виконання запланованих польотів екіпаж під управлінням майора Кишені виконав зліт о 18:50, передбачалося всього вісім польотів із закінченням о 22:50. О 20:35:45 літак виконав п’яту посадку, замість обрулювання та зміни членів екіпажу командир екіпажу майор Кишеня виконав шостий зліт конвеєром», – повідомив Олег Уруський.
За словами віцепрем’єр-міністра, катастрофа літака Ан-26 бортовий номер 76 сталасяо 20:44:49 25 вересня 2020 року внаслідок дії низки факторів: «Відмова системи ПРТ-24 з системи управління лівого двигуна, що о 20:36:05 спричинило виникнення особливої ситуації. Після встановлення горизонтального польоту екіпажом не було вирівняно тягу лівого та правого двигунів, що стало другим небезпечним фактором, який вплинув на розвиток особливої ситуації. Випуск екіпажом закрилків на етапі заходу на посадку в положенні 38 градусів було третім небезпечним фактором. Несвоєчасне переведення літака на зниження та помилкова побудова траєкторії зниження, намагання якнайшвидше вийти на глісаду замість зниження з виходом на початок злітно-посадкової смуги стало четвертим небезпечним фактором… Штучне створення несиметричності тяги силової установки – п’ятий небезпечний фактор, що суттєво погіршив умови польоту».
О 20:44:05 на борту літака виникла аварійна ситуація – не усунення ковзання стало шостим небезпечним фактором. На швидкості 100 км/год з кутом крену 75 градусів, з кутом тангажу 26 градусів літак зіткнувся з землею.
За словами Олега Уруського, головними причинами аварії стали відсутність дієвого контролю за організацією польотів з боку посадових осіб Харківського національного університету Повітряних Сил імені Кожедуба, системні порушення правил польотів в університеті.
Також причиною є недостатня професійна підготовка екіпажу в особливих ситуацій, взльоти конвеєром (виконувався шостий політ підряд), відмова системи управління двигуна, порушення планової таблиці польотів.
«Всі матеріали, які напрацьовані урядовою комісією, будуть передані до правоохоронних органів, які продовжують здійснювати слідчі дії з метою встановлення безпосередніх винних у цій страшній трагедії», – сказав Олег Уруський.
Нагадаємо, 25 вересня близько 20:45 поблизу Чугуєва Харківської області розбився військовий літак Ан-26Ш. Кількість загиблих на місці сягнула 25 осіб, ще один курсант загинув у лікарні від отриманих опіків.
@armyinformcomua
Міністр оборони України повідомив про започаткування разом з країнами Північної Європи Скандинавсько-Балтійську ініціативу з підготовки та оснащення бійців Сил оборони.
Бойові втрати російських військ за минулу добу склали 1080 своїх військових та дев’ять ББМ та два танки.
Впродовж минулої доби між українськими захисниками та російськими загарбниками відбулося 154 бойові зіткнення.
Словацький виробник оборонної продукції DefTech опублікував нове зображення своєї бойової машини для боротьби з безпілотниками Wolf 25 AD, позиціонуючи цю платформу як критично важливе рішення для сучасного швидкозмінного середовища повітряних загроз.
Як з «піджака» — колишнього цивільного випускника військової кафедри — стати фаховим військовим і бойовим офіцером?
120 окремий розвідувальний полк продовжує впроваджувати найсучасніші технології на полі бою. Один із прикладів — бойова роботизована платформа RATEL H, яка вже активно працює на передовій.
від 51000 до 51000 грн
Запоріжжя
79 окремий батальйон 102 ОБр Сил ТрО
від 21000 до 24000 грн
Чоп
Державна прикордонна служба України
від 21000 до 60000 грн
Вся Україна
43-тя окрема артилерійська бригада ім. Тараса Трясила
Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…