Нині Євген Миколайович воює на сході України. Нещодавно він завітав до АрміяInform і розповів про досвід історика, який став учасником вікопомних подій останнього…
У межах українсько-американських міжнародних навчань «Rapid Trident 2020» на Львівщину завітали американські «Скопи» – саме так перекладається назва конвертоплана «Оспрей». Повна назва цих хижих пташок, що є гвинтокрилим гібридом літака та гелікоптера, – Bell V-22 Osprey. Дві машини цього типу, що належать до повітряно-тактичної групи Сил спеціальних операцій Збройних сил США в Європі, забезпечують в Україні відпрацювання спільних завдань американськими спецпризначенцями спільно з підрозділами Сил спеціальних операцій Збройних Сил України у рамках двостороннього навчання.
Здійснивши переліт з Вінничини на Львівщину, екіпажі «Оспреїв» прийняли на борт бійців українських ССО, що беруть участь у міжнародному навчанні «Репід Трайдент» Міжнародного центру миротворчості та безпеки Національної академії сухопутних військ.
Над однією з учбових ділянок полігона спецпризначенці НАТО та України виконували тренувальне десантування безпарашутним способом.
– Наша робота передбачає постійне самовдосконалення і оволодівання техніками десантування з різних типів літальних апаратів. Цього разу десантувались з американських «Оспреїв». І це дуже не схоже на те, як проводити безпосадкове десантування з вертольота. Є відмінності. А значить треба тренуватись, – говорить лейтенант ССО ЗС України Андрій А. – Виконувати спільні навчальні завдання разом із спецпризначенцями США та інших країн НАТО було не уперше. Ми активно обмінюємось досвідом із колегами. Зокрема, разом були на навчаннях у Німеччині.
Слід зазначити, що американський конвертоплан «Оспрей» – єдина у світі серійна машина цього класу. Гібрид літака та гелікоптера здатний нести на борту 9 тонн вантажу або дві дюжини бійців. V-22 летить вдвічі швидше, ніж американський двомоторний CH-47 «Чинук», а його корисне завантаження більше майже втричі.
Унікальні переваги літальному апарату Osprey надають його поворотні пропелери. Вони здатні створювати як підйомну силу, так і горизонтальну тягу. У результаті Osprey може зависати на місці подібно вертольота. Пара двигунів Rolls-Royce: кожен видає на валу потужність у 6150 к /с розташовані у гондолах на самих кінцях крил. Ці гондоли з пропелерами діаметром 11,4 м розгортаються на кути від 0 до 96 градусів, причому роблять таке перелаштування всього за 12 секунд.
Конвертоплан − складна машина. Усередині крил прокладені кілометри трубопроводів, що подають паливо і гідравлічні рідини, а фюзеляж має достатню міцність, щоб витримати деформації під впливом двох двигунів вагою 437 кг. У конвертоплані використані композитні матеріали, щоби його вага була меншою, а міцність корпусу – більшою. Лопаті пропелерів складаються, щоб Osprey можна було базувати на авіаносних кораблях.
Фото Валерія Басалиги та Ярослава Мельничука
Головнокомандувач ЗСУ генерал-полковник Олександр Сирський показав вражаючі епізоди знищення ворожої техніки та озброєння.
Працівники Державного бюро розслідувань України завершили розслідування стосовно співробітника Роздільнянського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки Одеської області, який спільно з правоохоронцем обіцяли за гроші допомогти ухилянтам уникнути призову.
Кіберфахівці Служби безпеки зірвали нову спробу рф завдати ракетного удару по військовій та критичній інфраструктурі Дніпра.
Швеція виділила 120 мільйонів крон ($11,3 млн) на допомогу Сектору Гази, Україні та Судану через продовольчу програму ООН.
Протягом минулої доби, 27 березня, російські війська обстріляли територію 119 населених пунктів у десяти областях України.
Рада оборони Києва ухвалила низку невідкладних рішень щодо забезпечення безпеки в столиці.
Захищаємо світ
Нині Євген Миколайович воює на сході України. Нещодавно він завітав до АрміяInform і розповів про досвід історика, який став учасником вікопомних подій останнього…