Невелика група офіцерів й аналітиків поставила під сумнів домінуючу доктрину важких літаків і довела, що майбутнє повітряних боїв — за маневреними, швидкими та порівняно недорогими машинами….
Після авіакатастрофи під Чугуєвим, що сталася надвечір 25 вересня 2020 року, у мережі Інтернет почали з’являтися різноманітні версії та припущення, деякі з яких повністю не відповідають дійсності та є відверто абсурдними.
Так, на деяких ресурсах з’явилася інформація про те, що цей літак планувалося найближчим часом ремонтувати, тож він буцімто був не готовий до виконання польотів.
Як повідомили журналістові АрміяInform у Командуванні Повітряних Сил ЗС України, Планом утримання та розвитку Збройних Сил України на 2020 рік та Планом ремонту озброєння, військової техніки та майна Збройних Сил України виконання капітального ремонту літака Ан-26Ш №56-08 (бортовий номер 76) не передбачалося.
– У 2020 році між Командуванням Повітряних Сил та ДП «Антонов» дійсно було укладено договір щодо продовження строків служби дев’яти літаків Ан-24, 26, 30 Повітряних Сил, включаючи й цей літак, – повідомляють у Командуванні ПС. – Зазначені роботи були виконані у повному обсязі, і за їхніми позитивними результатами ДП «Антонов» продовжило строк служби цих літаків на 2 роки.
Отож інформація щодо того, що літак Ан-26Ш, який зазнав катастрофи під Чугуєвом на Харківщині, начебто не був готовий до виконання польотів й планувався найближчим часом до ремонту, не відповідає дійсності, а будь-які інсинуації та версії, що не мають жодного відношення до авіації, підґрунтя не мають та є неправдивими.
@armyinformcomua
Президент України Володимир Зеленський повідомив, що Київ готує новий раунд перемовин у Сполучених Штатах.
Бійці батальйону безпілотних систем «Роніни» 65-ї механізованої бригади знищили російський НРК, гармату та піхоту.
Прокурори домоглись реальної міри покарання для жінки, яка поширювала дані про перебування Сил оборони у прифронтовому Краматорську.
На Північному напрямку українські прикордонники виявили й знищили замасковану ворожу техніку та крупнокаліберний кулемет ДШК, ліквідувавши чергову спробу окупантів непомітно посилити вогневі позиції.
31-ша окрема механізована бригада вперше евакуювала пораненого наземним роботом «Рись»: боєць провів 20 днів на позиції після удару FPV.
Боєць прикордонного підрозділу «Фенікс» з позивним «Йода» долучився до війська як кінолог, на війну потрапив як піхотинець, воював як аеророзвідник, а зараз є оператором НРК — доправляє до наших позицій боєприпаси, провізію та дрони.
від 23000 до 23000 грн
Могилів-Подільський
Державна прикордонна служба України
від 20000 до 30000 грн
Гусятин
Перший відділ Чортківського РТЦК та СП (Гусятин)
від 20000 до 120000 грн
Вся Україна
230 окремий батальйон 128 ОБр Сил ТрО
Невелика група офіцерів й аналітиків поставила під сумнів домінуючу доктрину важких літаків і довела, що майбутнє повітряних боїв — за маневреними, швидкими та порівняно недорогими машинами….