Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Право на безоплатне користування громадським транспортом – одна з небагатьох реально працюючих пільг для учасників бойових дій. Принаймні, була нею до введення у великих українських містах суворих карантинних обмежень. Відтак транспорт перейшов у режим спецперевезень за перепустками. А ті учасники бойових дій, кому пощастило зберегти роботу та ще й отримати «корінець», за яким пускають в салон міського автобуса чи тролейбуса, все одно змушені оплачувати повну вартість поїздки. Львів як велике місто і великий гарнізон – не виключення.
Втім, коли карантинна гарячка потроху розвіюється, міська влада робить заяви про послаблення обмежень. Зокрема, у сфері перевезень громадським транспортом, але зі збереженням необхідних протоколів безпеки.
Про таке рішення міської комісії з питань ТЕБ і НС розповів міський голова Львова Андрій Садовий. Він наголосив на тому, що наразі транспорт у місті працює у режимі спецперевезень. Коли уряд дозволить відновити роботу громадського транспорту, то найперше місто поверне пільгове перевезення для учасників АТО. Решта пільговиків, зокрема пенсіонери, мусять дочекатися завершення карантину, адже вони в найбільшій групі ризику.
– Якщо з 22 травня, як це анонсує уряд, дозволять роботу громадського транспорту в Україні, то ми це дозволимо у Львові, – говорить міський голова.– Насамперед ми відновимо пільги для учасників бойових дій, вони цього заслуговують як ніхто!
У зв’язку з карантином громадський транспорт Львова курсує з дотримання умов постанов Кабінету Міністрів та міської комісії ТЕБ і НС. Зокрема, у транспорті перевозять лише сидячих пасажирів, які забезпечені засобами індивідуального захисту. Такий режим буде зберігатися впродовж певного періоду.
Втім, за інформацією заступниці міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Ірини Маруняк, через зменшення кількості пасажирів у громадському транспорті збитки комунальних перевізників у період карантину в Львові вже становлять 59 мільйонів гривень. Частина львівських перевізників – приватники. АрміяInform ще до початку пандемії писала про кризу в питаннях забезпечення пільгового проїзду учасників бойових дій у Львові.
Відтак реакції транспортних перевізників на заяву міського голови поки що немає. Але кореспонденти АрміяInform триматимуть ситуацію із поверненням право на безкоштовне користування громадським транспортом учасниками бойових дій на контролі.
Крім того, хочемо нагадати й про законодавчу базу, яка регламентує пільги захисників України в сфері користування транспортом у містах та на території країни. Зокрема, Статтею 46 Конституції України закріплено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Крім того, відповідно до статті 64 Конституції України конституційні права і свободи людини та громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. Крім того, пунктом 7 частини першої статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» від 22 жовтня 1993 року № 3551-XII закріплене право учасників бойових дій на безоплатний проїзд усіма видами міського пасажирського транспорту, автомобільним транспортом загального користування в сільській місцевості, а також залізничним і водним транспортом приміського сполучення та автобусами приміських і міжміських маршрутів, зокрема, внутрішньорайонних, внутрішньо- та міжобласних незалежно від відстані та місця проживання за наявності посвідчення встановленого зразка, а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду – також електронного квитка, який видається на безоплатній основі. А також, згідно зі статтею 133-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, безпідставна відмова від передбаченого законом пільгового перевезення громадян тягне за собою накладення штрафу на водіїв транспортних засобів, громадян-суб’єктів підприємницької діяльності в розмірі п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – понад 100 тисяч гривень.
@armyinformcomua
22-річний Михайло підписав «Контракт 18‒24» із 95-ю окремою десантно-штурмовою Поліською бригадою, тому що відчуває відповідальність за друзів, з якими разом вчився у військовому ліцеї.
Бійці підрозділу «Артан» Головного управління розвідки щоночі виконують бойові завдання. не даючи ворогу ані хвилини перепочинку.
СБУ та Нацполіція ліквідували ще 4 «схеми для ухилянтів» на Київщині та Буковині
Десантники 81 окремої аеромобільної Слобожанської бригади ДШВ ліквідували іще одну партію вирожої живої сили.
За процесуального керівництва Спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Східного регіону повідомлено про підозру військовослужбовцю РТЦК та СП на Дніпропетровщині.
Президент України Володимир Зеленський провів зустріч із міністром оборони Нідерландів Рубеном Брекельмансом. Після її закінчення міністри оборони двох країн підписали меморандум про спільне виробництво дронів.
від 25000 до 125000 грн
Черкаси, Черкаська область
від 50000 до 120000 грн
Київ, Київська область
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…