Інформаційне агентство Міністерства оборони України
UA

Американський досвід рекрутингу

3 Вересня 2019
Американський досвід рекрутингу

Підготовка інструкторів-вербувальників – важливий напрямок роботи Одеського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки. Нещодавно начальник відділу рекрутингу та комплектування – заступник начальника сектору комплектування ООТЦК та СП підполковник Олексій Панов повернувся із Форт-Ноксу (штат Кентуккі, США), де у складі делегації Збройних Сил України відвідав Командування рекрутингу Сухопутних військ ЗС США.

Він розповів, що основне завдання, яке ставить перед собою командування армії ЗС США – це вербування та відбір потенційних молодих кандидатів (віком від 17-24 років) на військову службу за контрактом. Планове завдання становить близько 92,5 тисячі осіб на рік, із яких 68 тисяч – це саме контрактники, а інші особи – потенційні резервісти.

До складу рекрутингових підрозділів армії США входять бригади комплектування,  батальйони, роти та станції. Залежно від типу станції, до її складу входять від 3 до 7 інструкторів.

Орієнтовний річний план завдання на станцію: близько 50 осіб на 1 рекрутингову станцію, що в середньому при штаті станції у 5 інструкторів дорівнює 10 потенційним кандидатам на одного інструктора. До слова, курс підготовки рекрутера в коледжі становить 4 місяці.

Також під час робочої поїздки було проведено зустрічі з посадовими особами, відповідальними за організацію процесу відбору потенційних кандидатів на військову службу за контрактом у структурі рекрутингу ЗС США. Українські військові отримали змістовні відповіді на всі поставлені запитання, а також методичну допомогу від американських колег в організації та проведенні заходів з рекрутингу та відбору потенційних кандидатів на військову службу за контрактом.

– Важливо розуміти, що «U.S.Army» – це бренд, який створюється роками. Надзвичайно потужною є інформаційна складова, що покликана привернути максимальну увагу потенційних кандидатів. Це відеоролики, реклама на радіо та телебаченні, в соціальній мережі та ще багато чого іншого. Чимало зусиль вони спрямовують на пошук спонсорів, популяризацію заходів, які проводяться за участю  армії ЗС США. До речі, забезпечення фінансування процесів маркетингу відбувається за допомоги національної програми, – розповів підполковник Олексій Панов. – Звісно, крім реклами, важливу роль відіграють й соціальні гарантії, зокрема конкурентна заробітна платня, пільги, погашення оплати за навчання та інші бонуси, які отримує американський контрактник.