Нині Євген Миколайович воює на сході України. Нещодавно він завітав до АрміяInform і розповів про досвід історика, який став учасником вікопомних подій останнього…
Незважаючи на рясні дощі, тривають планові навчальні польоти. У бригаді транспортної авіації, що на Вінниччині, відбулася чергова льотна зміна. Літали і вдень і вночі у простих та складних метеорологічних умовах.
До слова, тренувались не лише льотчики бригади. П’ятикурсники Харківського Національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба також опановували льотну науку поруч із досвідченими пілотами. Четверо курсантів-вертолітників випускного курсу прибули на льотну практику до бригади місяць тому, і після проходження теоретичної підготовки ось уже два тижні як виконують польоти, відпрацьовуючи найрізноманітніші завдання.
– На сьогодні кожен із нас має 26 годин нальоту, і за час льотної практики, а попереду – ще 4 місяці польотів, ми його суттєво збільшимо, – розповідає курсант Антон. – Ми вже виконали у бригаді по 20 польотів. Далеко позаду вивізні та контрольні польоти по колу, у зону, по колу з одним вимкненим двигуном, за маршрутом із посадкою на майданчик поза аеродромом, а також польоти на висіння та переміщення біля землі. Багато польотних завдань ще попереду.
Цієї льотної зміни курсанти виконували контрольні польоти за різними завданнями у простих метеорологічних умовах вдень.
– Курсанти-вертолітники відлітали п’ять льотних змін, і їхня льотна практика триватиме майже до самого випуску наприкінці вересня, – пояснює заступник командира бригади з льотної підготовки полковник Андрій Сідаш. – Поки що їхній рівень льотної майстерності початковий, але вони швидко вчаться. За місяць до бригади прибудуть на стажування також курсанти-штурмани, а ближче до осені – й курсанти-льотчики літаків Ан-26. Відтак, поставимо на крило і їх.
У вертолітній ескадрильї розповіли, що, власне, до бригади курсанти прибули вже достатньо підготовленими. Тож тут вони не стільки опановують ази льотної науки, скільки набувають практичного досвіду польотів.
– До цієї бригади я літав на вертольоті Мі-2 на аеродромі Коротич аероклубу ТСОУ під Харковом та на вертольоті Мі-8, – ділиться враженнями курсант Костянтин. – Вже тут я отримав допуск до польотів у складі екіпажу в районі аеродрому вдень у простих метеоумовах. Сьогодні отримую допуск до маршрутних польотів і перельотів на малій висоті.
Найближчим завданням курсантів стане підготовка до ведення бойових дій у складі екіпажу. Тоді вони отримають допуски до перевезення військ, вантажів та військової техніки вдень у простих метеоумовах. А згодом будуть готові і до бойових дій у складі екіпажу вдень і вночі.
Тим часом льотчики бригади на трьох літаках Ан-26 виконували польоти як вдень, так і вночі у простих та складних погодних умовах, отримуючи чергові допуски за видами бойової підготовки. Цього разу – на десантування вдень на непозначений та вночі – на позначений майданчик. Усі екіпажі виконали польотні завдання у повному обсязі, а молоді льотчики отримали допуски.
Речниця Сил оборони півдня полковник Наталія Гуменюк розповіла про ситуацію з мобілізацією до російської окупаційної армії після так званих виборів путіна у російській федерації.
Уповноважений Міністерства Оборони України з питань рекрутингу Олексій Бежевець розповів про перші результати роботи рекрутингових центрів з набору людей до Сил оборони України.
Служба безпеки задокументувала нові злочини ватажків терористичної організації «днр», які організували псевдовибори президента рф на тимчасово окупованій частині Донеччини.
Підрозділ ударних безпілотних комплексів 82 окремої десантно-штурмової бригади знищив російську гармату Д-30.
Іван Федоров показав понівечені будинки приватного сектору Запоріжжя після сьогоднішньої російської атаки.
Станом на початок березня 2024 року майже 10 000 військових України пройшли навчання у Франції з початку конфлікту.
Захищаємо світ
Нині Євген Миколайович воює на сході України. Нещодавно він завітав до АрміяInform і розповів про досвід історика, який став учасником вікопомних подій останнього…