ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Поради досвідченого військового водія з передової — як готувати авто до зими

Лайфхак
Прочитаєте за: 3 хв. 23 Листопада 2020, 19:27

Зима, як правило, не пробачає недбалості ні водіям, ні механікам. Тому подумати про підготовку до холодного сезону краще заздалегідь. Свої поради здогляду за транспортним засобомдає водій окремої бригади морської піхоти імені контрадмірала Михайла Білинського старший матрос Олександр Гвоздецький.

У що краще «взути» свого «залізного коня»

За словами Олександра, вибираючи шини, слід враховувати, що тільки зимові шини призначені для того, щоб справлятися з низькими температурами, сльотою, снігом і льодом, якими взимку вкриті дороги в багатьох регіонах. Вони мають більшу глибину протектора, як порівняти з шинами, що використовують у літній період. Це дає краще зчеплення на снігу й ковзкій поверхні.

Для виробництва зимових шин використовують м’якішу гуму, яка йу холод залишається гнучкою. Вибираючи зимові шини, звертайте увагу на індекс швидкості Q. Виробники шин рекомендують не перевищувати швидкість, на яку розрахована шина, це небезпечно та призводить до швидкого зношування.

Узимку навантаження на акумулятори більше

Якщо ви не плануєте використовувати транспортний засіб узимку, Олександр радить зняти акумулятор. За низьких температур розряджений акумулятор може «розмерзнутися». Якщо ж техніка продовжує працювати йу зимовий період, то треба мати на увазі, що зимова експлуатація АКБ супроводжується такими моментами:

  • знижується температура електроліту батареї — зростає його в’язкість, зменшується електропровідність, а тому знижується ефективність процесу зарядження від генератора;
  • запуск холодного двигуна потребує більшої енергії від акумулятора через тривалу й напружену роботу стартера, що призводить до швидкого розрядження АКБ, а також зниження її зарядженості;
  • скорочується тривалість світлового дня, що викликає необхідність тривалішої роботи приладів освітлення і знижує можливість генератора для ефективного підзарядження акумуляторної батареї.

Вплив усього перерахованого вище на стан АКБ посилюється, якщо генератор автомобіля зношений. Тому для подовження строку експлуатації акумулятора Олександр рекомендує контролювали потрібний натяг ременя приводу генератора, стежити за тим, щоб не було «витікання» струму від АКБ. Якщо умови зберігання авто дозволяють, можна відключати акумулятор. Також варто періодично контролювати рівень і щільність електроліту.

Паливна магістраль боїться кристалів парафіну

Щодо паливної системи, її теж слід підготувати до зимової експлуатації. Зі слів водія, найуразливішим місцем паливної магістралі є фільтр тонкого очищення, який стає непрохідним за низьких температур через вищу в’язкість палива та скупчення в ньому кристалів парафінів.Електричний підігрівач, виконаний у вигляді накладної обойми — бандажа, призначений для зовнішньої установки на корпус фільтра тонкого очищення. Підігрівач застосовують для передпускового підігрівання палива у фільтрі, він працює від акумулятора автомобіля.

Щоб не було сюрпризів навесні, взимку двигун треба прогрівати

Якщо ви не плануєте експлуатувати «залізного коня» взимку, треба виконати низку операцій, щоб навесні автомобіль не підвів. Отже, перед тим, як поставити техніку на зберігання, її варто очистити від забруднень і після цього промазати мастилом або спецсумішами. Потрібно попіклуватися, щоб за зиму деталі не постраждали від корозії: Спеціальні суміші захистять транспортний засіб від утворення іржі.

Ослабте паски на двигуні, щоб за низької температури гума не втратила еластичність. Для того, щоб колеса не деформувалися за різких перепадів температури, поставте автомобіль на опори. Якщо гумові ущільнювачі втратять еластичність, може виникнути витікання бензину чи моторного мастила. Низькі температури погіршують ущільнення в гідравлічних елементах трансмісії йу самій гідравлічній системі. Через це навесні водія чекає дорогий ремонт. Щоб уникнути подібних проблем, час від часу треба лише прогрівати двигун.

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас у Facebook
@armyinformcomua
Розрядили історію: артилеристи знищили «раритет», що пережив Сталіна, але не ЗСУ

Розрядили історію: артилеристи знищили «раритет», що пережив Сталіна, але не ЗСУ

На Донеччині під час контрбатарейної боротьби артилеристи 55-ї бригади виявили та знищили справжній «раритет» — радянську гаубицю-гармату МЛ-20, яку випускали напередодні та під час Другої світової війни.

До Сил безпілотних систем доєднався полк «Рарог»

До Сил безпілотних систем доєднався полк «Рарог»

427-й окремий полк безпілотних систем «Рарог», який за два роки виріс з роти до полку та має на озброєнні наземні роботизовані платформи, власні майстерні та школу, офіційно увійшов до складу Сил безпілотних систем ЗСУ.

«Окупанти зменшують кількість, збільшують радіус» — поблизу Лимана ворог йде вперед поодинокими «інфільтраціями»

«Окупанти зменшують кількість, збільшують радіус» — поблизу Лимана ворог йде вперед поодинокими «інфільтраціями»

На Лиманському напрямку ситуація не змінюється вже досить тривалий час, залишаючись надзвичайно складною. Ворог рветься до Лиману, використовуючи тактику «інфільтрації».

«Своїх не кидаємо» — тільки в телевізорі: окупанти втекли, залишивши пораненого під дроном

«Своїх не кидаємо» — тільки в телевізорі: окупанти втекли, залишивши пораненого під дроном

Оператори батальйону безпілотних систем «Небесна Кара» 54-ї ОМБр оприлюднили відео, яке спростовує російський пропагандистський лозунг «своїх не кидаємо».

«Нас було 60, майже всі зеки, після першого бою залишилися одиниці»: історія полонених на Сумщині

«Нас було 60, майже всі зеки, після першого бою залишилися одиниці»: історія полонених на Сумщині

Бійці 80-ї окремої десантно-штурмової Галицької бригади поповнили обмінний фонд двума екс-«зеками»: Артьомом із Пєрмі та Олександром, з Нової Каховки.

ДОТ Міноборони першим у секторі оборони отримав сертифікат ISO з антикорупційної системи управління

ДОТ Міноборони першим у секторі оборони отримав сертифікат ISO з антикорупційної системи управління

Аудитори канадської компанії MSECB офіційно підтвердили, що «Державний оператор тилу» Міноборони України має ефективну систему управління протидією корупції, що відповідає міжнародним вимогам.

ВАКАНСІЇ

Механік-електрик

від 20000 до 25000 грн

Васильків

Військова частина А1789

Стрілець

від 20000 до 50000 грн

Українка, Миколаївська обл.

Військова частина А7095

Кухар в 126 ОБр ТРО

від 20000 до 120000 грн

Херсон, Херсонська область

Стрілець 135 окремого батальйону

від 20000 до 120000 грн

Обухів, Київська область

Гранатометник у військову частину А4935

від 20000 до 120000 грн

Рівне, Рівненська область

Водій-слюсаp, військовослужбовець

від 25000 до 125000 грн

Одеса, Одеська область

--- ---