ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Причини падіння літака Ан-26 під Чугуєвом: в уряді озвучили результати розслідування

Новини
Прочитаєте за: 2 хв. 28 Жовтня 2020, 14:54

Урядова комісія з розслідування причин катастрофи літака Ан-26 на Харківщині озвучила офіційні причини аварії. Серед них недостатня підготовка екіпажу та системні порушення у виконанні польотів.

Про це заявив голова комісії, віцепрем’єр-міністр, міністр з питань стратегічних галузей промисловості Олег Уруський на засіданні уряду.

– Згідно з плановою таблицею, польоти 25 вересня 2020 року на аеродромі Чугуєва розпочалися о 16:00 за схемою «день з переходом на ніч». Для виконання запланованих польотів екіпаж під управлінням майора Кишені виконав зліт о 18:50, передбачалося всього вісім польотів із закінченням о 22:50. О 20:35:45 літак виконав п’яту посадку, замість обрулювання та зміни членів екіпажу командир екіпажу майор Кишеня виконав шостий зліт конвеєром», – повідомив Олег Уруський.

За словами віцепрем’єр-міністра, катастрофа літака Ан-26 бортовий номер 76 сталасяо  20:44:49   25 вересня 2020 року внаслідок дії низки факторів: «Відмова системи ПРТ-24 з системи управління лівого двигуна, що о 20:36:05 спричинило виникнення особливої ситуації. Після встановлення горизонтального польоту екіпажом не було вирівняно тягу лівого та правого двигунів, що стало другим небезпечним фактором, який вплинув на розвиток особливої ситуації. Випуск екіпажом закрилків на етапі заходу на посадку в положенні 38 градусів було третім небезпечним фактором. Несвоєчасне переведення літака на зниження та помилкова побудова траєкторії зниження, намагання якнайшвидше вийти на глісаду замість зниження з виходом на початок злітно-посадкової смуги стало четвертим небезпечним фактором… Штучне створення несиметричності тяги силової установки – п’ятий небезпечний фактор, що суттєво погіршив умови польоту».

О 20:44:05 на борту літака виникла аварійна ситуація – не усунення ковзання стало шостим небезпечним фактором. На швидкості 100 км/год з кутом крену 75 градусів, з кутом тангажу 26 градусів літак зіткнувся з землею.

За словами Олега Уруського, головними причинами аварії стали відсутність дієвого контролю за організацією польотів з боку посадових осіб Харківського національного університету Повітряних Сил імені Кожедубасистемні порушення правил польотів в університеті.

Також причиною є недостатня професійна підготовка екіпажу в особливих ситуацій, взльоти конвеєром (виконувався шостий політ підряд), відмова системи управління двигуна, порушення планової таблиці польотів.

«Всі матеріали, які напрацьовані урядовою комісією, будуть передані до правоохоронних органів, які продовжують здійснювати слідчі дії з метою встановлення безпосередніх винних у цій страшній трагедії», – сказав Олег Уруський.

Нагадаємо, 25 вересня близько 20:45 поблизу Чугуєва Харківської області розбився військовий літак Ан-26Ш. Кількість загиблих на місці сягнула 25 осіб, ще один курсант загинув у лікарні від отриманих опіків.

Читайте нас у Facebook
@armyinformcomua
Денис Шмигаль анонсував Скандинавсько-Балтійську ініціативу з підготовки та оснащення Сил оборони

Денис Шмигаль анонсував Скандинавсько-Балтійську ініціативу з підготовки та оснащення Сил оборони

Міністр оборони України повідомив про започаткування разом з країнами Північної Європи Скандинавсько-Балтійську ініціативу з підготовки та оснащення бійців Сил оборони.

За минулу добу росіяни втратили 1080 своїх військових та 608 одиниць різної техніки

За минулу добу росіяни втратили 1080 своїх військових та 608 одиниць різної техніки

Бойові втрати російських військ за минулу добу склали 1080 своїх військових та дев’ять ББМ та два танки.

Сили оборони відбили 42 атаки на Покровському напрямку — Генштаб ЗСУ

Сили оборони відбили 42 атаки на Покровському напрямку — Генштаб ЗСУ

Впродовж минулої доби між українськими захисниками та російськими загарбниками відбулося 154 бойові зіткнення.

Мисливець на дрони: у Словаччині представили новий броньовик для підрозділів протиповітряної оборони

Мисливець на дрони: у Словаччині представили новий броньовик для підрозділів протиповітряної оборони

Словацький виробник оборонної продукції DefTech опублікував нове зображення своєї бойової машини для боротьби з безпілотниками Wolf 25 AD, позиціонуючи цю платформу як критично важливе рішення для сучасного швидкозмінного середовища повітряних загроз.

Чому «піджак» з бригади «мисливців і рибалок» продовжує «штовхати вагон»: кредо «Італійця» з 68-ї єгерської бригади

Чому «піджак» з бригади «мисливців і рибалок» продовжує «штовхати вагон»: кредо «Італійця» з 68-ї єгерської бригади

Як з «піджака» — колишнього цивільного випускника військової кафедри — стати фаховим військовим і бойовим офіцером?

Сучасні технології на службі розвідки: RATEL H виконує бойові завдання на фронті

Сучасні технології на службі розвідки: RATEL H виконує бойові завдання на фронті

120 окремий розвідувальний полк продовжує впроваджувати найсучасніші технології на полі бою. Один із прикладів — бойова роботизована платформа RATEL H, яка вже активно працює на передовій.

ВАКАНСІЇ

Начальник служби захисту інформації в автоматизованих системах

від 51000 до 51000 грн

Запоріжжя

79 окремий батальйон 102 ОБр Сил ТрО

Фельдшер

Дніпро

93-тя окрема механізована бригада «Холодний Яр"

Гранатометник

від 20000 до 120000 грн

Кропивницький

Військова частина А7343

Технік автоматизованих систем управління

від 21000 до 24000 грн

Чоп

Державна прикордонна служба України

Радіотелефоніст, військовослужбовець

від 21000 до 60000 грн

Вся Україна

43-тя окрема артилерійська бригада ім. Тараса Трясила

Снайпер

від 51000 до 120000 грн

Запоріжжя

79 окремий батальйон 102 ОБр Сил ТрО

--- ---