Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Аналітики DataReportal спільно з компаніями WeAreSocial і Hootsuite підготували звіт про останні тенденції використання інтернету, мобільних пристроїв, соцмереж та інших електронних майданчиків.
За даними дослідження агентства WeAreSocial, щомісячна аудиторія соцмереж зросла до 4 млрд користувачів. Отже, акаунтом усоцмережах володіють 53% населення Землі. Про це йдеться узвіті Digital 2020.
Як стверджують фахівці, за 2020 рік у соціальних мережах зареєструвалися 450 млн осіб.
У майбутньому уFacebook, Twitter та інших соціальних мережах будуть реєструватися ще по 2 млн нових користувачів щодня або 14 осіб за секунду. Таку швидкість зростання числа користувачів соцмереж експерти називають феноменальною.
Найбільше нових користувачів приєдналося до Instagram – 76 млн за останні три місяці. Що ж до загальною кількості аудиторії лідирує Facebook з 2,701 млрд користувачів, далі йдуть YouTube і WhatsApp з 2 млрд користувачів.
Як зазначено у звіті, на початок 2020 року інтернетом користувалися 4,54 млрд осіб (+ 7% до січня 2019-го), або майже 60% населення планети.
Кількість активних користувачів соцмереж у світі в січні перевищила 3,8 млрд (+ 9% до 2019-го). За прогнозами, до середини нинішнього року в соцмережах було зареєстровано більше половини населення Землі.
У світі налічується понад 5,19 млрд користувачів мобільних телефонів.
Людина в середньому проводить в інтернеті 6 годин 43 хвилини на добу – на 3 хвилини менше, ніж роком раніше. Тобто приблизно 40% свого часу неспання.Більше половини часу онлайн (50,1%) люди проводять за смартфонами.
53,3% всіх веб-запитів припадає на смартфони, 44% – на ПК і ноутбуки, 2,7% – на планшети і ще 0,07% – на інші гаджети.
Месенджери і соцмережі – найпопулярніші категорії додатків: у них сидить 89% інтернет-користувачів у віці 16–64 років. Далі йдуть додатки для шопінгу (66%), карти і розважальні програми (65%), музика (52%) та ігри (47%).
На соцмережі і месенджери також витрачають найбільше часу. Ще 21% іде на розважальні та відео-додатки, 9% – на ігри. Якщо враховувати і смартфони, і ПК, то в середньому на соцмережі витрачають 2 години 24 хвилини в день – +2 хвилини за рік.
Слід наголосити, що наймасовішою платформою є Facebook – у неї 2,449 млрд активних користувачів на місяць. На другому місці YouTube (2 млрд), на третьому – WhatsApp (1,6 млрд). Рекламна аудиторія становить Facebook 1,95 млрд осіб.
Високі темпи зростання показує соціальна мережа TikTok, проте 500 млн з 800 млн його користувачів мешкають у Китаї.
Серед інших соціальних платформ швидше за все зростає Reddit: він за рік додав 30% і тепер налічує 430 млн MAU. Pinterest зріс на 29% , насічень 2020 рокуналічувавдо 332 млн щомісячних активних користувачів.
Найбільше контенту в інтернеті розміщено англійською, російською та іспанською мовами (розглядалися 10 млн найпопулярніших сайтів). Найбільш популярними пошуковими запитами в Google у 2019 році були: Facebook, Google, YouTube, You, Weather.
43% інтернет-користувачів у віці 16–64 років вдаються до голосового пошуку або використовують голосові команди (+ 9% за рік). Майже половина користується блокувальниками реклами.
90% користувачів інтернету дивляться відеоролики, 51% – відвідуютьвідеоблог, 70% – слухають музику, 47% – радіостанції, 41% – подкасти.
Три чверті користувачів роблять хоча б одну покупку в мережі на місяць. Найбільша стаття витрат у 2019 році – подорожі: $1,19 тлрн, далі – мода ($620 млрд) і електроніка ($457 млрд).
Підготував Назар Волошин
@armyinformcomua
Загалом протягом минулої доби зафіксовано 234 бойові зіткнення.
За минулу добу втрати російських загарбників склали 1120 військових та 338 бойових броньованих машин.
Загалом упродовж доби окупанти завдали 679 ударів по 14 населених пунктах Запорізької області.
Загалом, від початку минулої доби відбулося 198 бойових зіткнень. Українські захисники продовжують рішуче давати відсіч спробам противника просунутися вглиб нашої території, завдаючи йому вогневого ураження.
Старший лейтенант Олександр, із позивним «Шева», служить заступником командира танкової роти у 128-й окремій важкій механізованій бригаді «Дике поле».
14-й окремий полк безпілотних авіаційних комплексів (віднедавна розширений до 1 окремого Центру СБС) — з’єднання у складі Сил безпілотних систем ЗСУ, перший та єдиний в світі підрозділ, що виконує спеціальні завдання зі знищення особливо важливих цілей ворога із застосуванням широкої номенклатури безпілотних систем на оперативно-тактичному та стратегічному рівнях.
від 25000 до 125000 грн
Київ
Азов, 12-та бригада спеціального призначення НГУ
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…