Зміни внесено до постанови Кабінету Міністрів № 560. Вони передбачають автоматичне продовження більшості відстрочок, пріоритет оформлення в цифровому форматі через…
На льотному жаргоні фронтовий бомбардувальник Су-24М льотчики часто називають «чемоданом». Така назва пов’язана з тим, що ця «валіза» може перенести багато тонн «подарунків» ворогу.
Про бойову роботу наших пілотів тактичної авіації розповів 28 жовтня т.в.о. начальника управління комунікацій Командування Повітряних Сил ЗСУ полковник Юрій Ігнат.
Пілот Су-24М Віктор неквапливо смакував кавою під цигарку. Каже, що робить це традиційно, перед тим, як сяде в літак.
Нині авіатори зосереджені на застосуванні західної високоточної зброї. На часі — серйозні стратегічні завдання. Здавалося б, усе просто.
Пілотам треба чітко вийти на рубіж пуску крилатих ракет Storm Shadow/Scalp, натиснути кнопку пуску, сісти на одному з оперативних аеродромів і… дочекатися об’єктивного контролю — підтвердження знищення ворожого об’єкта.
Усе просто лише на перший погляд. Насправді це складні операції, до яких залучена велика кількість фахівців різних напрямів. Планування удару, програмування ракет, розвідка — усе потребує максимально точних математичних розрахунків, інакше — не буде результату. А Storm Shadow чи Scalp має прийти в ціль! І крапка. Не так багато у нас тих ракет.
«Ми записуємося в чергу, щоб пускати «крилаті». А чого дивуєтесь, так і є. Кожен хоче виконати цю почесну місію. Є екіпажі, є літаки, а от ракет західних недостатньо… Хлопці дуже вмотивовані й цілеспрямовані, тому і черга! Коли треба йти на бойове, у нас немає запитань: «А чому я…», у нас кажуть: «А можна я…» — розповів Віктор.
У перші місяці війни західного озброєння ще не було, то пілоти завдавали ударів авіаційними ракетами малого радіусу дії та вільнопадаючими авіаційними бомбами.
На початку війни в наших пілотів не було жодних «червоних ліній», вони проривались через ворожу ППО і за один виліт відправляли у пекло сотні окупантів, десятки одиниць бронетехніки, які колонами перли на Київ.
Так, для багатьох це став квиток в один бік, але бомбардувальники зробили неймовірний внесок у перемогу. Що й казати, у перші тижні повномасштабного пілоти не раз успішно залітали під Брянськ, руйнували наступальний темп ворога на його території, нищили логістику.
На багатьох напрямках це були зухвалі, сміливі операції авіації Повітряних Сил, у яких брав участь і Віктор.
Як повідомляла АрміяInform, українські ракети знищили ключові командні пункти окупантів.
До речі, якщо вас цікавить й інший спеціалізований та аналітичний контент про військову справу – підпишіться на телеграм-канал АрміяInform.
@armyinformcomua
Пілоти батальйону безпілотних систем «Signum» провели нічну серію ударів на Лиманському напрямку, під час якої знищили п’ять ворожих мотоциклів, вантажівку «КамАЗ» та ліквідували кількох окупантів.
425-й окремий штурмовий полк «Скеля» привітав своїх побратимів із присвоєнням найвищої державної нагороди — звання Героя України. Президент Володимир Зеленський особисто вручив ордени «Золота Зірка» старшим лейтенантам Єгору Сидоренку та Олександру Шпаку.
Правоохоронні органи затримали російського агента, який коригував ворожі удари по енергетичній інфраструктурі Києва.
413-й окремий полк «Рейд» СБС ЗСУ оприлюднив нарізку роботи своїх FPV-пілотів, які з філігранною точністю «перетворюють ворогів на попіл». У підписі до відео захисники зазначили, що це — «найкраще відео перед сном для нас і найгірше для окупанта».
На Гуляйпільському напрямку вже кілька тижнів загрозлива ситуація. Ворог тисне, намагаючись зруйнувати логістику Сил оборони.
Меморандум про розширення партнерства між Україною та JEF підписали міністри оборони країн-членів JEF. Вперше такий статус отримала держава, що не є членом об’єднання.
від 20000 до 60000 грн
Київ
Святошинський РТЦК та СП
Зміни внесено до постанови Кабінету Міністрів № 560. Вони передбачають автоматичне продовження більшості відстрочок, пріоритет оформлення в цифровому форматі через…