Невелика група офіцерів й аналітиків поставила під сумнів домінуючу доктрину важких літаків і довела, що майбутнє повітряних боїв — за маневреними, швидкими та порівняно недорогими машинами….
У щільному графіку польотів, що проходять у бригаді тактичної авіації повітряного командування «Центр», особливе місце посідає льотна підготовка майбутніх винищувачів — випускників ХНУПСу. Вони під керівництвом досвідчених наставників дедалі впевненіше «стають на крило», опановують ази льотної майстерності.
Упродовж попередніх льотних змін курсанти виконали самостійні вильоти на простий пілотаж по колу, в пілотажну зону й на визначений маршрут на середніх висотах. На черзі — підготовка до складніших вправ — виліт на групову злітаність.
— Особливість цих вправ у тім, що молодь виконуватиме завдання як ведучого, так і веденого, — розповів пілот-інструктор полковник запасу Олександр Оксанченко. — Адже такий формат передбачає особисту відповідальність кожного пілота за загальне, тобто групове, виконання бойового завдання. А це не тільки майстерне володіння авіаційною технікою та озброєнням, а й чіткий зв’язок між екіпажами, загальне розуміння ситуації, миттєва реакція на зміни повітряної обстановки.
Загалом інструктори підлеглими задоволені. За їхніми словами, достатня загальнотеоретична готовність курсантів у поєднанні з позитивною налаштованістю дозволяють їм без зайвих труднощів опановувати практичний курс підготовки.
— Якщо пригадати мої курсантські роки, то після випуску загальний наліт кожного становив близько трьохсот годин, — ділиться враженнями Олександр Оксанченко. — У нинішніх випускників він на сто годин менший. Але нині курсантів навчають літати на бойових літаках. Ми ж льотний вишкіл здобували на навчально-бойових машинах в навчальних полках і після прибуття у частини додатково перенавчались на бойовій техніці.
Курсант Дмитро, за його словами, до кожного вильоту готується як до першого побачення.
— Кожна година наземної підготовки у повітрі спресована до секунд, — розповів хлопець. — Кожен зліт і посадка — не тільки екзамен, а й неперевершена гама вражень і відчуттів. А розбір польотів для нас — ще один омріяний крок до статусу пілота-винищувача. Тому як льотчики значним чином зростаємо завдяки кропіткій праці пілотів-інструкторів. Саме їм завдячуємо і за льотну науку, і за їхні людські якості: терпіння, виваженість та уміння ухвалити правильне рішення у складній ситуації.
До слова, всі випускники льотного факультету ХНУПСу під час льотної практики в авіаційних бригадах виконують нормативи на третій клас.
@armyinformcomua
Президент України Володимир Зеленський повідомив про другий пакет допомоги від Нідерландів у межах програми PURL на суму $250 млн. Кошти підуть на закупівлю засобів протиповітряної оборони, літаків F-16 та іншого озброєння для посилення української оборони.
93-тя окрема механізована бригада «Холодний Яр» продемонструвала нове застосування наземних роботизованих комплексів: відтепер вони евакуюють не лише поранених бійців, а й вивозять пошкоджену техніку та дорогі вантажні дрони з-під обстрілів.
Командувач СБС ЗСУ майор Роберт Бровді оприлюднив підсумки операції, яка оголює справжню ціну російських штурмів на окремій ділянці фронту. На відео та знімках видно десятки ліквідованих окупантів.
Головнокомандувач Збройних сил України генерал Олександр Сирський провів нараду з питань військової медицини та евакуації поранених.
На Покровському напрямку бійці 425-го окремого штурмового полку «Скеля» знищили групу з семи російських окупантів.
Бійці 3-ї окремої бригади оперативного призначення «Спартан» взяли в полон російського військового, який називав себе розвідником, але не мав навіть базової підготовки.
від 50000 до 120000 грн
Ужгород
68 ОЄБр ім. Олекси Довбуша
Невелика група офіцерів й аналітиків поставила під сумнів домінуючу доктрину важких літаків і довела, що майбутнє повітряних боїв — за маневреними, швидкими та порівняно недорогими машинами….