Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…
В інтерв’ю телеканалу «Ми Україна» в ефірі телемарафону «Єдині новини» командувач Повітряних Сил Збройних Сил України генерал-лейтенант Микола Олещук розповів про загрози, а також пріоритети, що стоять перед видом Збройних Сил України, який він очолює.
— Для того, щоб створити угруповання Повітряних Сил Збройних Сил України — а воно повинно бути створено під конкретні завдання, — ми повинні проаналізувати ті загрози, які є у світі, — розповідає генерал-лейтенант Микола Олещук. — Це, безумовно, загрози озброєння та військової техніки російської федерації. На озброєнні росії — сучасні літаки Су-35, Су-57. Це дуже серйозна й потужна загроза. Що стосується ракет — «Іскандери». Що стосується зенітних ракетних комплексів — С-400, С-300, всі модернізовані. Радіолокаційні станції тощо. Ми проаналізували всі загрози та склали візію Повітряних Сил Збройних Сил України. Візія — це погляди на розвиток Повітряних Сил на майбутнє. Візія була написана до 2035 року. Але війна внесла свої корективи, і ця візія мала бути виконана ще «вчора».
Розповів командувач Повітряних Сил і про пріоритети в авіації.
— По-перше, це літак як мінімум покоління «4++», аби ліквідувати загрози, які стоять перед нами, — продовжує генерал. — Повітряні Сили — це колективна зброя. За кожним колективом — відповідний локатор (радар), відповідний літак, відповідний зенітний ракетний комплекс, і для того, щоб функціонував цей вид озброєння, працює багато людей. Для того, приміром, щоб обслужити один літак, потрібно персоналу до тисячі людей. І немає різниці, скільки на аеродромі буде цих літаків — буде один або буде 32, — їх все одно треба обслуговувати, і для цього підбирається персонал.
Командувач додає, що для підготовки всіх цих фахівців Повітряні Сили мають потужний виш — Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба. Цей ВВНЗ підпорядкований безпосередньо командувачу Повітряних Сил.
Та, повертаючись до пріоритетів, генерал-лейтенант Микола Олещук розповів, що на першому місці в нас, безумовно, літак F-16, на другому — шведський літак JAS 39 Gripen, на третьому — британський літак Eurofighter Typhoon і на четвертому — французький літак Rafale.
— Чому був обраний на перше місце F-16? — пояснює командувач Повітряних Сил. — Тому що колектив розуміє, що їх найбільше у світі, тож вірогідність отримання цього літака найбільша. Але ми хочемо мати на озброєнні й літак JAS 39 Gripen. Він за своїми тактико-технічними характеристиками не поступається F-16. Ми очікуємо на будь-яке рішення, але хочемо, щоб в Україні якнайшвидше з’явився літак 4-го покоління. Для того, щоб ми могли ним працювати.
Для розуміння ситуації генерал-лейтенант Микола Олещук додав, що літак — це тільки платформа, на якій повинно бути озброєння, здатне розв’язувати різноманітні завдання.
Щодо того, чи не виникнуть складнощі з обслуговуванням літаків різних типів, якщо, приміром, Україна отримає і F-16, і JAS 39 Gripen, то командувач навів приклад із кількістю різноманітних типів літаків і гелікоптерів, що вже мають на озброєнні Повітряні Сили — їх дуже багато і зі всіма фахівці інженерно-технічного складу справляються.
@armyinformcomua
У ніч на 14 жовтня (з 19:00 13 жовтня) противник атакував 96 ударними БПЛА типу Shahed, Гербера і безпілотниками інших типів.
У ніч на вівторок, 14 жовтня, російські війська завдали удару по Кіровоградській області.
Протягом минулої доби між Силами оборони та російськими окупантами відбулося 190 бойових зіткнень. Найбільше ворожих атак зафіксовано на Покровському напрямку.
Минулої ночі російські війська завдали по Харкову удару керованими авіаційними бомбами.
У п’ятницю, 17 жовтня, у Президента України Володимира Зеленського заплановано зустріч у Вашингтоні з його американським колегою Дональдом Трампом.
Втрати російських загарбників за минулу добу склали 1200 військових та 569 одиниць різної техніки.
від 28000 до 32000 грн
Васильків, Київська область
від 20000 до 120000 грн
Київ
20 окремий батальйон спеціального призначення
Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…