Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…
Під час брифінгу в Military Media Center речниця МВС України Альона Матвєєва відповіла на запитання щодо відновлення документів автомобілістів на деокупованих територіях.
Багато українців під час тимчасової окупації втратили посвідчення водія та технічні паспорти на автівки. Попри те, що ці документи не перебувають у застосунку «Дія», тобто були оформлені до запуску електронної сервісної послуги, їх досить легко поновити.
«Насправді документи є в реєстрі з 2013 року, а в сервісних центрах є документи з 2008 року, тому відновити їх не проблема, – зазначила речниця. – Щодо відновлення посвідчення водія, слід звернутися до найближчого сервісного центру, надавши паспорт та ідентифікаційний код. Щодо поновлення технічного паспорта на автомобіль необхідно надати паспорт, ідентифікаційний код та документ на автомобіль. В цей же день ви зможете отримати дублікат технічного паспорта. Навіть не треба довго чекати, адже ваш автомобіль є в базі й вам виготовлять дублікат технічного паспорта».
Часто через воєнні дії втрачено не лише документи, а й сам транспортний засіб, чимало машин просто знищено або викрадено рашистами.
Як зазначила речниця МВС, у разі викрадення автівки або її втрати передбачена так звана процедура вибракування. Господар, який хотів би зняти автомобіль з реєстрації у зв’язку з втратою або викраденням, повинен звернутися до сервісного центру з паспортом, ідентифікаційним кодом та свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу – тоді його автомобіль знімають з обліку. Крім того, слід написати заяву в поліцію про викрадення автомобіля.
– Якщо автівку вдається знайти і господар хоче відновити своє право на транспортний засіб, слід знову написати заяву до сервісного центру. Після суду ви знову стаєте його власником, – зауважила Альона Матвєєва. – Це досить швидка процедура, сервіси працюють оперативно, ви пишете заяву і автомобіль ставлять знову на облік. Потрібно лише дочекатись рішення суду.
@armyinformcomua
427-й окремий полк безпілотних систем «Рарог», який за два роки виріс з роти до полку та має на озброєнні наземні роботизовані платформи, власні майстерні та школу, офіційно увійшов до складу Сил безпілотних систем ЗСУ.
На Лиманському напрямку ситуація не змінюється вже досить тривалий час, залишаючись надзвичайно складною. Ворог рветься до Лиману, використовуючи тактику «інфільтрації».
Оператори батальйону безпілотних систем «Небесна Кара» 54-ї ОМБр оприлюднили відео, яке спростовує російський пропагандистський лозунг «своїх не кидаємо».
Бійці 80-ї окремої десантно-штурмової Галицької бригади поповнили обмінний фонд двума екс-«зеками»: Артьомом із Пєрмі та Олександром, з Нової Каховки.
Аудитори канадської компанії MSECB офіційно підтвердили, що «Державний оператор тилу» Міноборони України має ефективну систему управління протидією корупції, що відповідає міжнародним вимогам.
Бійці 132-го окремого розвідувального батальйону ДШВ розпочали тренування у віртуальній реальності, щоб відпрацьовувати дії в умовах, максимально наближених до бойових, та, найголовніше, готувати психіку до стресу, хаосу та інформаційного тиску.
Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…