З першого дня війни українці шукають відповіді на запитання, над якими ніколи не замислювалися раніше. Що робити? Як захиститися? Як…
Упродовж двох місяців у Полтавському обласному територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки успішно працює Call-центр для мешканців регіону.
За словами командування військової установи, за цей період до представника Call-центру звернулося понад 3000 осіб. Усі вони отримали вичерпну інформацію та відповіді на поставлені запитання.
— Найбільшу кількість телефонних дзвінків отримували в перші тижні широкомасштабного вторгнення російських окупантів. Кожен намагався стати на захист рідного краю. Часом на день надходило до 100 звернень. Наразі щоденно обробляємо близько 40–50 дзвінків від мешканців Полтавщини та тимчасово переміщених осіб, — розповів заступник начальника відділу військового обліку і бронювання Полтавського ОТЦК та СП підполковник Юрій Заїка.
Він уточнив, що насамперед чоловіків та жінок цікавить процедура запису до лав територіальної оборони та вимоги до кандидатів. Серед них багато й таких, які на Полтавщину прибули з тимчасово окупованих регіонів та з населених пунктів, де тривають активні бойові дії.
Окрім цього, до Call-центру надходять дзвінки від діючих військовослужбовців, які просять роз’яснити інформацію щодо термінів виплати грошового забезпечення чи інших питань стосовно грошової винагороди. Неодноразово зверталися й прикордонники з пунктів пропуску, які перевіряли дійсність довідки від Полтавської ОТЦК та СП на дозвіл певних осіб у перетині кордону за межі України.
Також є непоодинокі звернення від батьків чи рідних призваних на військову службу, які намагаються дізнатися про місцеперебування своїх близьких.
— Часто в місцях, де військові виконують бойові завдання, відсутній мобільний зв’язок або ж немає можливості зарядити телефон. Рідні починають хвилюватися та телефонують до Call-центру. Ми даємо контакти представників від військових частин, куди вони були розподілені, а там, зі свого боку, намагаються їм надати необхідну інформацію, — говорить офіцер.
Окрім телефонного зв’язку, представники військової установи приймають запитання від громадян і на електронну поштову скриньку та через офіційну сторінку Полтавського ОТЦК та СП у Facebook. Call-центр працює щодня з 09:00 до 17:00 за номерами: (0532) 60 81 89 та (095) 169 68 17.
Фото автора
@armyinformcomua
Володимир Зеленський провів цей день, як і кожен день зараз, у консультаціях із партнерами.
Денис Шмигаль під час візиту до захисників Півдня України зустрівся з командуванням 34-ї окремої бригади берегової оборони ЗСУ.
Бійці 63-ї механізованої бригади відповіли підбіркою знищень ударних російських БПЛА на вороже відео.
Бійці бригади «Хижак» при Департаменті патрульної поліції показали добірку знищень ворожих дронів зі стрілецької зброї.
Бійці 57-ї мотопіхотної бригада імені кошового отамана Костя Гордієнка показали місто Вовчанськ з висоти пташиного польоту.
Міністр оборони України 27 листопада працював на Херсонщині, де заслухав доповідь голови Державної спеціальної служби транспорту генерал-майора Олександра Яковця щодо облаштування антидронового захисту на автомобільних дорогах області.
З першого дня війни українці шукають відповіді на запитання, над якими ніколи не замислювалися раніше. Що робити? Як захиститися? Як…