Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…
Курсанти другого курсу Військового інституту танкових військ Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» виконали практичні заняття з водіння бойових машин.
Зокрема, на навчально-тренувальному комплексі вишу юнаки та дівчата факультету озброєння та військової техніки вперше в житті спробували себе в ролі механіка-водія танка Т-64Б.
— Ці практичні заняття стали знаковою подією в навчанні курсантів другого курсу, які вперше сіли за важелі справжнього танка. До цього вони чимало часу вивчали теоретичну складову та відпрацьовували вправи з водіння у спеціалізованих класах на динамічних тренажерах, — зауважив старший викладач кафедри експлуатації озброєння та військової техніки підполковник Денис Василенко. — Усі вправи вони відпрацювали добре, а незначні недоліки були вказані після завершення занять кожному з курсантів.
Насамперед майбутні офіцери практикувалися готувати машину до руху, рушати з місця, перемикати передачі, виконувати повороти, їхати з різною швидкістю, здійснювати гальмування і зупинку машини в указаному місці та рухатися заднім ходом. Також їх вчили контролювати роботу танка за показникам контрольно-вимірювальних приладів.
— Для мене це була знакова подія в житті. Я довго готувалася до цього моменту. Трохи хвилювалася перед водінням, але коли сіла за важелі танка, відразу зібралася із силами, пригадала, чого навчали викладачі, і змогла безпомилково виконати всі вправи. Якщо мати мету та бажання, то й тендітна дівчина зможе опанувати цю грізну машину, — поділилася своїми враженнями другокурсниця Анна Федорченко.
Слід зазначити, що кожен із курсантів подолав відстань близько 3 км за визначеним маршрутом. Загалом упродовж всього навчання вихованці вишу подолають на танку до 100 кілометрів.
— Перед тим, як приступити до практичної складової, ми пройшли теорію та відпрацювали низку вправ на спеціалізованих тренажерах танка, тож, незважаючи на складні погодні умови, я зміг впоратися з усіма завданнями. У подальшому докладу максимум зусиль, аби ще краще оволодіти майстерністю водіння бойової машини, — розповів курсант Сергій Ступаренко.
фото ВІТВ НТУ «ХПІ»
@armyinformcomua
Аудитори канадської компанії MSECB офіційно підтвердили, що «Державний оператор тилу» Міноборони України має ефективну систему управління протидією корупції, що відповідає міжнародним вимогам.
Бійці 132-го окремого розвідувального батальйону ДШВ розпочали тренування у віртуальній реальності, щоб відпрацьовувати дії в умовах, максимально наближених до бойових, та, найголовніше, готувати психіку до стресу, хаосу та інформаційного тиску.
Воїни бригади «Спартан» взяли в полон на Покровському напрямку ще трьох окупантів, серед яких виявився російський наркоторговець, який уже був в українському полоні, але після обміну його знову відправили на війну — і вдруге він шукав спосіб здатися, щоб вижити.
На Оріхівському напрямку після невдалих механізованих штурмів на багі і квадроциклах, окупанти більше не ризикують наступати подібним чином. Адже всі ті рази вони навіть не доїхали до переднього краю Сил оборони.
На Купʼянському напрямку оператори 8-го полку Сил спеціальних операцій провели успішну операцію зі зриву ворожого просування, спершу за допомогою FPV-дронів загнавши окупантів у будівлі, а потім провівши їх зачистку.
На Лиманському напрямку аеророзвідка батальйону «Signum» виявила та знищила укриття ворожих FPV-пілотів, після чого вполювала і мотоцикл, на якому вцілілі окупанти намагалися втекти.
від 20500 до 20500 грн
Городок (Житомирська обл.)
Військова частина А2192
Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…